مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

ازائه دهنده پیشوندهای داخلی خود کار و با استعمال از caniuse.com
تهیه و تنظیم نقشه های منبع که طراحی اپلیکیشن در رایا پارس آن شما میتوانید کد اساسی را ملاحظه کنید
قابلیت و امکان به کار گیری این پیش پردازنده با پیش پردازنده های CSS یا این که خویش کدهای CSS
هواخواهی برای به کار گیری از مرورگرهای سابق
معایب به کار گیری از پیش پردازنده Pleeease
از آنجایی که‌این ابزار در بین دیگر پیش پردازنده های CSS به خیر شناخته نشده میباشد، لذا جستن منابع آموزشی و هواخواهی برایش بسیار خلل میباشد.
خصوصیت هایی که اذن میدهد تا این پیش پردازنده را مانند دیگر پیش پردازنده های CSS در حیث بگیرید در‌این مرحله به طور کاملً آزمایشی می باشند.
 

معرفی CSS-Crush تحت عنوان ششمی پیش پردازنده های CSS
CSS-Crush الهام گرفته از استانداردهای مو جود میباشد و برای ساخت و ساز یکی امروزی ترین و توسعه یافته ترین پیش پردازنده های CSS پیاده سازی گردیده‌است. این پیش پردازنده در PHP درج شده میباشد و ترکیبی از خصوصیت های استانداردی را که شما از آن انتظار دارید و در پیش پردازنده های CSS دوستداشتنی وجود داراست، تولید کرده است. ضمن این CSS-Crush با برخی از رویکردهای بر پایه ی پیش پردازنده های دیگر مانند Pleeease یار میباشد. دور‌نما پی اچ پی CSS-Crushبه این معنا میباشد که می قدرت آن را به صورت منظم در زمینه‌ی با سیستم های رئیس محتوا PHP مانند وردپرس و دروپال بهره مند شد. احتمالاً این فرمان را می اقتدار مطرح ترین مزیت به کار گیری از CSS-Crush دانست، چون درصورتی که شما به آنچه که میتوانید در باطن یک سیستم رئیس محتوا جاری ساختن دهید، محصور گردید، در واقع می‌توانید آن را تحت عنوان یک پلاگین (افزونه) نصب فرمائید و از بعضا مزایای یک پیش پردازنده برخوردار گردید. یک امتیاز دیگری که‌این نوع از پیش پردازنده های CSS دارااست این میباشد که پیشوندها برای properties ، functions و @-rules به صورت اتوماتیک ساخت و ساز می‌شوند. این به‌این مضمون‌ میباشد که شما میتوانید نگهبانی متقابل مرورگر را محافظت فرمائید حتی‌در حالی که کد سورس خویش را تمیز نمائید.

  • ۰۱/۰۵/۲۵
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی