مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

Gitmoji

Gitmoji به شما اذن میدهد طراحی اپلیکیشن تا emoji ها رایا پارس را در پیام های خویش اضافه فرمائید.

شما با به کار گیری از emoji ها در پیام ها ظواهر آن‌ها‌را زیباتر میسازید و خواننده فارغ از تلاوت تمام متن پیام قادر است مقصود پیام شمارا متوجه گردد .

SimpleBar

این یک کتابخانه vanilla javascript برای ساخت‌و‌ساز scrollbars (صفحه های اینترنت)  مرسوم میباشد. این برگه فوق العاده مدل و حقیقتا معمولی برای به کارگیری میباشد. این ورقه ی اینترنت ،اسکرول های عمودی و افقی را هواخواهی کرده که به راحتی می‌توانند تغییر‌و تحول نمایند و فارغ از هیچ سیرتکامل مشکلی در کروم، فایرفاکس، سافاری، EdgeوIE11، ورژن های کهن ترIEکه نیاز به پیکربندی مازاد دارا هستند شغل می نماید .

 

Apex Charts

این یک کتابخانه ی امروزی و open source، JavaScript میباشد برای تولید نمودارهای زیبای svgمورد استعمال قرار می گیرد. در اینجا تنوع بالایی از نمودارها وجود دارااست که می‌توانید نوار چارت، نمودار خط، نقشه حرارتی، نمودار مختلط و اکثری مفاد دیگر را تعیین نمائید. مجموع نمودارهاResponisve و به راحتی قابل تهیه میباشند.

sanitize.css

یک کتابخانهCSSکه همگی سبک های شکسته یا این که گمشده در کل مرورگرها را تصحیح می نماید. این طریق نرمال سازی برای تنی چند از موادتشکیل دهنده و اصلاح اشکالات میباشد و ناهماهنگی های معمول مرورگر را برطرف می نماید. به کارگیری از این کتابخانه حقیقتا سهل میباشد و درChrome، Edge، Firefox، Opera، SafariوIE 9+مدد می گردد.

Framework7


Framework7یک چارچوب بدون نقص HTMLبرای ساخت و ساز نرم‌افزار هایiOSو اندروید میباشد.
این یک JavaScript API سهل و آسان برای به کار گیری و تنی چند از اجزای مهیا برای به کارگیری از UI components مانند modal ها،popup  ها، لیست ها، زبانه ها، کانال ها و مفاد دیگر میباشد.آحاد سبک ها به فولدر های خرد تقسیم گردیده  که منجر میگردد تغییرات موادتشکیل دهنده در پیاده سازی شما بسیار سهل وآسان باشد .چه چیزی عالی از اینکه Framework7 بسیار مدل و سوای تعلق و سوای نیاز به فرد ثالث و کتابخانه های  دیگر  میباشد .

Howler.js

 Howler.jsیک کتابخانه JavaScript  برای وارد کردن صدا در اینترنت میباشد. این یکAPIبسیار معمولی و راحت برای استعمال میباشد  که تمامی چیزهایی که شما برای اجرای صدا و در دست گرفتن آن نیازدارید را آماده میکند . این از آحاد پوشه های مرورگر مانندMP3، MPEG، MP4و پوشه های بیشتری جانبداری می نماید .
و به طور کامل ماژولار (گویش اپلیکیشن نویسی ) میباشد، تعلق ندارد و در تک تک مرورگرها خوب شغل می نماید.

  • ۰۱/۰۵/۲۹
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی