مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


اولی گام برای از میان بردن ویروس تارنما طراحی اپلیکیشن درمیان گذاشتن رایا پارس این زمینه با web hosting میباشد. گاه مشهود است که خلل امنیتی از سمت سرور میباشد و می بایست تخت گاز درین خصوص مبادرت خواهد شد. طریق دیگر تغییر‌و تحول همگی راز های مرتبط با وبسایت میباشد. نصیب هایی از قبیل در اختیار گرفتن پنل ها، نشانی اینترنتی ها و سر های عبور ftp و ... از گروه نصیب هایی می باشند که اکثر وقت ها دارنده راز های مجزایی می‌باشند و می بایست در اسرع وقت تغییر و تحول کند. سر های بسیار غامض گزینش خیر و خوبی به حیث می‌رسد. شما بایستی همه فولدر های جان دار در سایت را آغاز back up بگیرید و بعد کلیه فولدر های جانور در سرور را حذف فرمایید. در صورتیکه فایلی بر روی سرور باقی بماند در تمیز کردن ویروس تارنما در گیر خلل خواهید شد و قابلیت حذف نشدن آن وجود داراست.

درحال حاضر باید فولدر های تن درستی را که پیش از این back up گرفته اید مجددا بارگزاری نموده و سایت را نیز دوباره بار گذاری نمائید. معمولا مقر اطلاعات بسیار مصون میباشند. در واقع نیاز به تمیز نمودن مقر داده نخواهید داشت. بعداز جاری ساختن فرآیند قبلی وب سایت شما از ویروس رهایی مییابد. درین مرحله بایستی سایت خویش را ایمن سازی نمائید. برای ایمن سازی در بالا بایستی به سراغ htaccess سایت بروید و بعد از ایمن سازی و به روزرسانی نصیب  htaccess سیستم رئیس محتوا را به واپسین ورژن افزایش دهید. این اسلوب اکثر وقت ها بایستی بوسیله نرم‌افزار نویس وبسایت انجام شود. ارائه فولدر های back up گرفته گردیده منجر می‌شود امنیت تارنما شما ضمانت گردد.
 

  • ۰۱/۰۶/۱۲
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی