مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

بخشی از کارایی درست وبسایت‌های وردپرسی به لبریز یا این که خالی بودن فضای ذخیره آن‌ها گشوده می‌شود. در حالتی که فضای ذخیره یک تارنما مالامال باشد، طراحی اپلیکیشن سعی آن به صورت دورازشوخی مبتلا خلل میگردد. به همین خیال و خاطر یکی قسمت‌های اصلی در فرایند فعال‌سازی سایت، گزینش نوع هاست میباشد.

البته چنانچه به هر دلیلی در حین شغل وبسایت با ایراد فضای ذخیره مواجه گردید، راهکارهای کمکی‌ وجود دارااست که با به کارگیری از آن‌ها می‌اقتدار تا حدی ایراد را بر طرف کرد. کاهش وسعت عکس‌های سایت سوای جراحت رساندن به چگونگی آن ها،  بکاپ گیری از محتوای وردپرس از روش پلاگین‌های وردپرسی بکاپ راهکارهای بی آلایش‌ای برای رفع ایراد فضای ذخیره می باشند. خلال این طریق‌ها، به کار گیری از گوگل درایو و اتصال وردپرس به آن نیز میتواند فضای در دسترس تارنما شمارا ارتقاء دهد. بنابراین در شرایطی که مبتلا کمبود اطراف بر روی ‌هاست گردید میتوانید از این دور و بر نیز در کنار فضای‌ هاست خویش به کارگیری فرمایید و در هنگام نیاز آن را فراخوانی کرده و روی‌ هاست اینترنت سایتتان آپلود فرمائید.

به حافظه داشته باشید  رایا پارس که به کار گیری از فضای یک پارچه برای ذخیره داده ها بسیار خوب میباشد براین اساس در هنگام راه‌اندازی سایت باکیفیت ترین ‌هاست موردنیاز را تعیین فرمایید و به به کارگیری از این طریق‌ها دل نبندید.

در‌پی این مقاله نحوه اتصال وردپرس به گوگل درایو را به شما می آموزیم. با ما یار و همدم باشید.

مزایای اتصال گوگل درایو به کتابخانه یک سری رسانه‌ای وبسایت وردپرس
تمامی کسانی که به شکلی با داده ها آنلاین راز و فعالیت دارا‌هستند، گوگل درایو را میشناسند. گوگل درایو تحت عنوان یک فضای ذخیره ابری یک سری سالی میباشد که در دسترس همگی‌یوزرها گوگل قرار گرفته میباشد. گوگل به هر حساب ۱۵ گیگا بایت فضای مجانی تخصیص میدهد. این فضای، وسعت قابل توجهی را در دست وبسایت‌های وردپرسی میگذارد که برا آنان رویکرد گشا میباشد.

اتصال گوگل درایو به وردپرس،نگرانی ناشی از کمبود گوشه و کنار را کاهش می دهد. بنابراین شما با وقار خیال و خاطر بیشتری می توانید ویدئوها، تصاویر و فولدر‌های صوتی کیفیت خوب‌تری را منتشر نمایید. وجود فضای در دسترس بیشتر نگرانی شمارا برای کمبود گوشه و کنار بر روی‌ هاست کمتر می‌نماید.  این مزیت برای تمامی وبسایت‌های ورد پرسی، از یک وب لاگ معمولی تا دکان‌های توسعه یافته آنلاین گزینه دقت میباشد.

طرز اتصال گوگل درایو به وردپرس
برای اتصال گوگل درایو به وردپرس نحوه‌های مختلفی وجود داراست. که میتوانید متعلق به امکاناتی که دارید، یک کدام از آن‌ها‌را گزینش فرمائید. بی آلایش‌ترین طریق استعمال از افزونه مرتبط با اتصال وردپرس به گوگل درایو میباشد. از در بین طرز‌های متعدد، این طریق بسیار معمولی و پر استفاده میباشد. ما به‌دنبال این نوشته‌ی‌علمی به توضیح این نحوه میپردازیم.

  • ۰۱/۰۶/۱۷
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی