مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

ایده در دسترس قرار دادن مجانی کد منبع  طراحی اپلیکیشن در سال 1983 از یک تکان ایدئولوژیکی به صورت غیر قانونی بوسیله ریچارد استالمن، نرم‌افزار‌نویس در MIT نهاد گذارده‌شد. استالمن معتقد بود که برنامه بایستی در دسترس اپ‌نویسان باشد تا بتوانند آن‌را، با مقصود ادراک آن، یادگیری در ارتباط آن و بهبود آن، رایاپارس به دلخواه تغییر تحول دهند. استالمن آغاز به تکثیر کد بدون پول ذیل مدرک کارشناسی خویش، به عنوان تایید صلاحیت همگانی GNU کرد. این راه و ایدئولوژی نو پیرامون تولید برنامه گزینه استعمال قرار گرفت و سرنوشت به صورت‌گیری ابتکارعمل منبع گشوده در سال 1998 باعث شد.

 

 

تفاوت قابل انعطاف افزارهای اوپن سورس با گونه های دیگر قابل انعطاف افزارها چیست؟
برای شعور عالی خصوصیت‌های نرم‌افزار اوپن سورس و برنامه کلوز سورس ، ما به مقایسه پنج جنبه مهم پرداخته ایم:

نرخ‌گذاری، امنیت، مدد، در دسترس بودن منبع و امکان به کار گیری.

 

۱) سیاست بها
منبع گشوده اکثر زمان ها تحت عنوان اپلیکیشن فارغ از هزینه معرفی می‌گردد. با این حالا، این قادر است هزینه‌های مازاد مانند یاری، سرویس ها مازاد یا این که قابلیت و امکان‌های مازاد را داشته باشد. براین اساس، هنوز هم می‌قدرت هزینه سرویس ها با OSS را پرداخت کرد. ولی اپ منبع بسته معمولاً یک برنامه مبلغی میباشد. هزینه ها بسته به ابهام اپلیکیشن ممکن میباشد مختلف باشند. بیشتر کمپانی‌ها آزمایشات مجانی را ارائه می دهند تا خریدار را متقاعد نمایند که برنامه آنها مطلوب میباشد.

 

۲)  امنیت
موضوع امنیت بسیار مشاجره برانگیز میباشد چون هر برنامه دارنده دو روی سکه میباشد. کد اپلیکیشن اوپن سورس بوسیله یوزرها قابل مشاهده ، اشتراک و اصلاح میباشد، به‌این مضمون‌ که هرکسی می تواند کد حاد را اصلاح نماید، افزایش دهد و یا این که تست نماید. اشکالات با‌گاز برطرف میگردند و کد بعد از هر توشه نشر به طور کاملً نظارت میشود. با این هم اکنون، به‌عامل در دسترس بودن، کد منبع برای هکرها برای تمرین گشوده میباشد. برعکس، اپلیکیشن منبع بسته تنها بوسیله یک فروشنده قابل اصلاح میباشد. حل اختلال می تواند بسیار بیشتر از مقایسه با OSC باشد. زمانی وهله به تعیین ایمن ترین برنامه میرسد ، جواب این میباشد که هریک از آن ها مزایا و معایب خویش را داراست. بدین ترتیب، این اکثر وقت ها برای کمپانی‌هایی که در یک صنعت خاص فعالیت می نمایند یک بحران میباشد.

 

۳)  چگونگی نگهبانی
با مقایسه تامین از نرم‌افزار منبع گشوده و منبع بسته ، مبرهن میباشد که CSS دراین باره چیره میباشد. هزینه‌های آن مشمول مورد‌ای برای تماس با جانبداری و اخذ آن در یک روز کاری در بیشتر مفاد میباشد. جواب به خیر سازمان یافته و مستند میباشد. برای قابل انعطاف افزارهای اوپن سورس، اینگونه مورد‌ای ارائه نشده میباشد. فقط مورد‌های دفاع، انجمن ها، مقاله‌ها موءثر و یک دارای تخصص استخدام گردیده، میباشد. با این حالا، مکان تعجب وجود ندارد که با به کار گیری از اینگونه خدماتی جواب بالایی اخذ نشود.

 

۴) در دسترس بودن کد منبع
اپلیکیشن متن گشوده بضاعت تغییر‌و تحول کد منبع را سوای هیچ محدودیتی آماده می‌نماید. یوزرها شخصی میتوانند آنچه را که میخواهند گسترش دهند و از ابداع پیشرفته بوسیله دیگر افراد در انجمن یوزرها سود‌مند شوند. از آن‌جا که کد منبع به راحتی قابل دسترسی میباشد، بسط‌دهندگان نرم‌افزار را قدرتمند می‌سازد تا اپلیکیشن‌های مو جود را بهبود بخشند. اپلیکیشن منبع بسته محدودیت بیشتری نسبت به برنامه منبع گشوده دارااست چون کد منبع قابل تغییر‌و تحول یا این که مشاهده وجود ندارد. با این حالا، اینگونه محدودیتی ممکن میباشد به امنیت و قابلیت و امکان یقین CSS یاری دهد.

 

۵) امکان به کار گیری
امکان استعمال موضوعی دردناک از اپ اوپن سورس میباشد. راهنماهای مخاطب برای بسط‌دهندگان مندرج میباشد خیر برای یوزرها عامی. همینطور، این راهنماها بر پایه ی با استانداردها و ساختار نیستند. برای نرم‌افزار منبع بسته امکان به کار گیری یک کدام از محاسن میباشد. مستندات معمولاً به خیر و خوبی مندرج اند و دربردارنده راهبرد های مفصلی می‌باشند.

  • ۰۱/۰۷/۲۵
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی