مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

این نوشته‌علمی در باب اجزای پیاده سازی در اپ های کامپیوتری درج شده میباشد. اطلاعاتی در زمینه‌ی اجزای پیاده سازی و نرم‌افزار های طراحی اپلیکیشن جاوا اسکریپت درین نوشته‌ی علمی درج گردیده‌است


9 CSS در کتابخانه های JS که می بایست در سال 2018 بدانید.

نوعی از شایسته ترین CSS در کتابخانه های جاوا اسکریپت رایاپارس برای به کارگیری در نرم‌افزار شما.

\"اجزای پیاده سازی\" یکی‌از دیدنی ترین دعوا های اخیر در جامعه میباشد. مفاهیم متعدد از CSS باطن خطی تا Sass، کمتر و خیلی بیشتر توسعه و گسترش می‌یابد.

یک معنی دیدنی دقت، به کار گیری از JS در CSS برای حصول CSS به خودی خویش میباشد، که از جاوا اسکریپت برای تعریف پیاده سازی ها در یک طرز ی اعلانی و قابل حفظ به کارگیری می نماید.

با تکثیر پروژه ی دارای اسم و رسم اجزای پیاده سازی بوسیله 3dmax استویبر، امروزه این معنی بیشتر از مدام جریان مهم میباشد.

بنابر این، ما برای یاری به شما در غور کردن در آن و آزمون نمودن آن برای خودتان، بعضا از کتابخانه های سودمند برای به کار گیری از CSS در جاوا اسکریپت به خواسته پیاده سازی کردن اجزای خودتان را فهرست کرده ایم.

نکته:  ما از Bit برای سازماندهی اجزای تولید کننده مان به کاتالوگ دیداری، به اشتراک گذاری آن ها تحت عنوان یک مجموعه و همگام سازی آن ها در پروژه های مختلفمان به کارگیری کردیم.

این شغل همینطور به ما اذن میدهد که اجزای پیاده سازی از اجزای دیگر استعمال نمایند، که بسیار جالب میباشد. آن را آزمون نمائید.

شما می‌توانید این گفت و گو پیشنهاد گردیده را بخوانید تا به شما در دریافت کردن یک تصمیم بهتر یاری دهد، و یک مقایسه خیلی جذاب از پروژه ها در اینجاست. پیروز باشید!

1.اجزای پیاده سازی گردیده


ایده متولد گردیده در یک توشه ویسکی استرالیایی تبدیل به یک پروژه  18K ستاره  شوید که به صورت پهناور در جامعه پذیرفته شد.

اجزای پیاده سازی گردیده با تعریف و تمجید اجزای پیاده سازی گردیده یار با طرح های مراقبت گردیده فارغ از طبقات CSS تحت عنوان یک لایه ی میانجی  سبب می‌گردد به کار گیری از CSS در اجزای عکس العمل سهل و آسان خیس گردد.

اجزای پیاده سازی گردیده بوسیله ی تعریف‌و‌تمجید اجزا با به کارگیری از آرم لفظی الگوی ES6 ساخت‌و‌ساز می گردند. خصوصیت های CSS را می شود به جزء، تحت عنوان [خصوصیت های] ما یحتاج، اضافه کرد؛ صحیح همان طور که شما به صورت معمول با به کار گیری از CSS این شغل را ایفا می دهید.

هنگامی JS تجزیه میشود، اجزای پیاده سازی اسم طبقات مخصوص را پدید می‌آورند و CSS را به DOM تزریق می نمایند. شما میتوانید با این حرف بهتر ماکس استویبر را بیشتر بیاموزید.

نکته: اجزای پیاده سازی گردیده می‌توانند با Bit نیز مخلوط شوند، تا آن‌ها را در میان نرم افزار ها منتشر نمایند و در یک زمین بازی دیداری پیشرفت دهند. نگاهی بیاندازید.

همینطور تحقیق نمایید: Stylable به وسیله Wix-Eng که هنوز در حالا بسط میباشد.

  • ۰۱/۰۸/۱۵
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی