مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


احتمالا شما هم تحت عنوان یک دارای تخصص سئو، سال های بخش اعظمی کارایی نموده اید تا با استعمال از طریق های متعدد (الگوریتم ها، ایجاد کرد پیوند، تکنیک های on-page و off-pageو غیره) به مشتریان خویش یاری فرمائید تا بتوانند مشتریان آنلاین برای خویش پیدا نمایند و صحیح وقتی که تامل می کردید بالاخره در اکنون وصال به نتایج و بسط های خیر میباشید، ناگهان، پارادایم و الگوها تغییر و تحول پیدا کرد، انقلاب گوشی شکل داد و طراحی سایت تلفن همراه حایز اهمیت شوید. گوگل با تبدیل طریق ایندکس کردن خویش به موقعیت mobile-first) یعنی شروع با خزنده منحصربه‌فرد تلفن همراه، صفحات را ایندکس می نماید (عشق و علاقه خویش به بهبود و افزایش تجربه کاربری و مفیدتر کردن نتایج کاوش را نشانه اعطا کرد.

طراحی اپلیکیشن

رایا پارس

از این به سپس، گوگل برای رنک کردن سایت ها، از ورژن موبایلی وب سایت ها (برای هر دو نوع کاوش: تلفن همراه، دسکتاپ) استعمال خواهد کرد. این بدین معنی میباشد که در‌حالتی که سایت شما دارنده ورژن موبایلی میباشد و سازش کامل دارااست، پس نگران نباشید، تارنما شما هم در موبایل و هم در دسکتاپ، به خوبی رنک گردد. البته در‌حالتی که تارنما شما از نگاه موبایلی ضعیف میباشد، یا این که تلاش خیر در ورژن موبایلی ندارد، بر روی رنکینگ شما، هم در گوشی و هم در دسکتاپ اثر منفی خواهد گذاشت و رتبه شما‌را به تحت خواهد آورد.
در حالتی‌که می خواهید برای ایندکس mobile-first فراهم گردید و رنکینگ وب سایت خویش یا این که مشتریانتان را افزایش دهید، مستلزم این میباشید که سه عمل پایین را در طراحی وب سایت گوشی ایفا دهید:
1- از طراحی سایت رسپانسیو استعمال فرمایید
پیاده سازی رسپانسیو یک کدام از مهم‌ترین کارهایی میباشد که برای رنکینگ در گوشی فرست به آن نیاز خواهید داشت. داشتن وبسایت های رسپانسیوی که بر طبق نیازهای یوزرها و دستگاه های آن ها، تغییر‌و تحول نمایند، یک واجب ضروری می باشد. تارنما های رسپانسیو ضمن ارائه یک تجربیات عالی در ارتباط کاوش و مرورگری، در واقع یک تیر و دو نشانه می باشند. به خیر و خوبی هم در تلفن همراه و هم در دسکتاپ رنک می نمایند چون پیاده سازی آن ها به نحوی میباشد که به راحتی با سایز برگه استفاده کننده مطابقت و همخوانی و فیت می گردند.
به حافظه داشته باشید رسپانسیو ساختن یک وبسایت، فقط بدین مفهوم وجود ندارد که همه چیز را در شیت اکران فیت نمایید، بلکه می بایست ضمن تغییر سایز، به اندیشه این باشید که وب سایت کارآیی خویش را از دست ندهد و همچنان قابل به کار گیری و سرویس ها دهی باشد. تحت عنوان مرحله نقطه پایان، خوب است سایت خویش را از لحاظ کارآیی و کاربردی بودن روی دستگاه های متفاوت، و همینطور روی مرورگرهای گوناگون آزمایش نمایید تا مطمئن گردید محتوای شما به نیکی رندر می شود.
2- سعی فرمائید از اینترنت بیلدرهایی به کارگیری نمائید که برای ساخت وب سایت گوشی تشکیل شده اند.
امروزه همه می‌دانند که صفحه های دیجیتالی روز آپدیت کوچکتر و متحرک خیس میگردند. بدین ترتیب تصور کنید که روی مشتریان خویش و شیوه دسترسی آن‌ها سپرده گذاری می کنید. این فعالیت بسیار عاقلانه میباشد که سفت کاری نمائید و مطمئن گردید که تارنما شما همواره به طور کامل )صرفنظر از دستگاه مخاطب( لود میشود و یوزرها از آن لذت میبرند. شما تحت عنوان متخصص seo، در واقع مسئول این میباشید که مطمئن گردید مشتریان سایت هایی که شما پیاده سازی نموده اید، شایسته ترین تجربه کاربری را دستیابی می نمایند. اینترنت بیلدر، تارنما شما‌را رسپانسیو می نماید به نحوی که می تواند به کلیه گجت های موبایلی عکس العمل متناسب نشانه دهد: از جمله، به طور اتومات تشخیص میدهد که بازدید کننده شما از چه دستگاهی استعمال می نماید (تبلت، تلفن همراه هوشمند) و لایوت وب سایت را متناسب با آن تغییر تحول می‌دهد. در شرایطی‌که نمی دانید از کجا درپی یک اینترنت بیلدر مطلوب بگردید، می‌توانید از اینترنت بیلدرهایی استعمال کنید که گوگل آنان‌را ترجیح می دهد. اینترنت بیلدرهایی که با اصول گوگل سازگار هستند و تجربیات کاربری مطلوب و باسرعت بالایی را آماده می نمایند.
دقت فرمایید که رسپانسیو ساختن سایت کفاف نمی دهد. سرعت نیز از اهمیت بسیار مهمی برخوردار‌است. در موبایل ها هم یوزرها در ادامه تصاویر با کیفیت و سرعت رندرینگ بالا می‌باشند. یک وب سایت سریع باعث ارتقا جلسات آنلاین، ارتقا ترافیک مشتریان، کاهش نرخ پریدن یا این که بانس ریت، و شرکت کردن بیشتر می شود. برای تولید تحولات و تغییرات والا و مهم، در انتظار آپ دیت جدید (الگوریتم) گوگل نباشید که غافلگیر گردید. در حالتی‌که هنوز seo وبسایت برای موبایل را اعمال نداده اید، همین امروز این فعالیت را استارت نمائید.
3- محتواها را برای seo وب سایت برای گوشی سازگار فرمایید
دستگاه های یاروهمدم، مدام همپا شما میباشند، به همین دلیل از اهمیت بالایی بهره مند میباشند. ولی مهیا کردن تارنما برای سرویس ها دهی در موبایل ها، کاری بالاتر از فقط رسپانسیو ساختن آن است. برای اینکه مطمئن گردید محتوای شما همچون تارنما شما رسپانسیو و موبایل فرندلی میباشد، باید فهم صحیحی از رفتارها و نیازهای یوزرها داشته باشید و همینطور برای این نیازها، جواب های متناسب نیز داشته باشید. اگرچه گستره توجه اغلب یوزرها موبایلی بسیار محصور و کوتاه میباشد، ولی در صورتیکه تارنما شما دارنده محتوای ارزشمندی باشد، صرفنظر از اندازه آن، بازدید کنندگان شما حتما با اشتیاق فراوان آن را دنبال خواهند کرد. امروزه اکثری از برنامه ها از قبیل اپ های تلویزیونی، فیلم ها و حتی مقالات در روی تلفن همراه های تماشا و خوانده میگردند. برای اینکه مطمئن گردید محتوای شما برای گوشی بهینه سازی گردیده، به موارد ذیل اعتنا کنید:
• عملکرد نمایید به جز وبسایتتان، از اپلیکیشن های موبایلی نیز برای ارتقا شرکت کردن یوزرها استفاده نمائید. یک نوشته‌ی‌علمی جالب، یا این که فروش یک گزینه، در صورتی بوسیله یوزرها در فیسبوک یا این که توئیتر به اشتراک گذارده شوند، به مراتب سبب جذب شرکت کردن چشمگیری شود. امتحانش فرمائید.
• محتوای باکیفیت بالایی ساخت و ساز فرمائید که بیان‌کننده ماجرا باشد. تا هنگامی که محتوای شما خوب و دیدنی باشد، یوزرها موبایلی متمایل خواهند بود که مجال زمانبر را در وب سایت شما سپری نمایند. خویش شما، چند دفعه گردیده که لینکی را گشوده نموده اید و زمان متعددی را صرف آن نموده اید در‌حالتی که که شاید هیچوقت قصد این فعالیت را هم نداشته اید. محتوای بهتر این کار را برای شما جاری ساختن خواهد داد و یوزرها متعددی را برای شما جذب خواهد کرد.
• نوع و تنوع محتواها فراوان میباشد. اینفوگرافیک ها، مقاله ها، تصاویر کیفیت خوب، ویدیوهای کیفیت خوب. سعی نمایید از همگی اینها استفاده نمائید. تجارت و وبسایت شما، بازدیدکنندگان مختلفی دارااست، کوشش نمایید به کلیه جوانب دقت داشته باشید تا هیچ یک از آن‌ها نادیده گرفته نشوند.
• به حافظه داشته باشید، عناوین کوتاه، منجر ارتقاء سرعت قرائت یوزرها می‌گردد. صحت دارد که تیتر قوی اصلی می باشد اما می بایست به خیال و خاطر داشته باشید که صرفا 5 ثانیه وقت دارید که خواننده را متقاعد فرمائید که به تلاوت خویش ادامه دهد. کارایی نمایید این زمان را با عناوین طولانی از دست ندهید. کوتاه و حاذق باشد.
جهت ایندکس mobile-first صرف حیث از همگی تلاشی که برای پیاده سازی فروشگاه آنلاین و طراحی وب گوشی و ساخت محتوای خویش نموده اید، فیدبک بسیار اساسی میباشد. می بایست بدانید که کدام محتوای شما بازدید کنندگان بیشتری را به خویش جذب نموده است. پس بیشتر به آن دقت کنید.
مطلبی که خواندید تنظیم گردیده در دسته تحریریه کمپانی طراحی سایت ، پیاده سازی فروشگاه آنلاین ، seo وب سایت و پیاده سازی نرم افزار گوشی بود. امید خواهیم داشت که از قرائت آن غایت به کار گیری را کرده باشید.

  • ۰۱/۰۹/۱۹
  • دیزاین اپلیکیشن

رایا پارس

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی