مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


برنامه ریزی گوشی علاوه بر اینکه منجر می‌شود یوزرها به آسانی به مطالب شما دسترسی پیدا نمایند و سهولت دسترسی قابل توجهی را نسبت به وب سایت از روش تلفن همراه فراهم می نماید، این مزیت را دارااست که شما را به اشخاص بیشتری معرفی نموده  و یوزرها بیشتری با مارک شما آشنا میشوند.

طراحی اپلیکیشن

رایا پارس

غرض مهم پیاده سازی نرم‌افزار موبایل ارائه رابط بصری و دیدنی هست. از اینرو می بایست کاربری راحتی داشته باشد. در این نوشته‌علمی قصد داریم به تحولات موقتا و نیز مواقعی که در اکنون ظهور میباشد، بپردازیم.

 

پیاده سازی نرم افزار گوشی به طور متریال صفحه ارایی (Material Design)
مدتی پیش گوگل مضمون‌ جدیدی در پیاده سازی با اسم Material Design (پیاده سازی مواد) را معرفی کرد که مشتمل بر گروه ای از ارشاد ها برای طراحان و گسترش دهندگان میباشد. این‌شیوه پیاده سازی، طریقه های جدید ای درباره‌ی رابط کاربری، برنامه کودک ها و تعامل با کاربر را معرفی می نماید و یک اساس مطلوب برای پیاده سازی قابل انعطاف‌افزارها و اپ های کاربرپسندتر است.

در مقایسه با بقیه روندها، طرح ریزی موبایل بصورت متریال دیزاین بضاعت به صورت کشیدن رابط کاربری بهتری را آماده میاورد که فایده آن ارتقا قابلیت و امکان ها، آیکون گرافی واضحتر و رنگ کردن معمولی خیس هست.


 

انیمیشن کاربردی
برنامه کودکان کاربردی بوسیله طراحان دارای تخصص UX و UI به مراد فرو بردن استفاده کننده در فرایند تعامل استفاده میگردد. در مقابل پیاده سازی متریال، کارتن کاربردی طراح را از نگاه نوآوری محصور نمیکند. این روند می‌تواند در کلیه دستگاههایی که ازسیستم عاملهای مختلف منفعت می گیرند و دارنده خصوصیت هایی هستند که مقصود خاصی را دنبال می نمایند، پیاد ه سازی شوند. اگرعلاقه مند به تشکیل داد رابط کاربری پویا، دیدنی و تعاملی خیس برای خویش باشید، ممکن است بخواهید از ویژگیهای شادی بخش مانند زوم کردن، جلوه های بصری و پاسخهای متحرک بین بقیه موردها به کارگیری نمائید. ادله مهم که طراحان از کارتن کاربردی به کارگیری می نمایند مهیا آوردن تعاملی سرگرم کننده با مخاطب میباشد تا باعث بهبود در تجربه کاری گردیده و در غایت برای وبسایت سودمند باشد.

تکان کشیدنی در بین صفحات و لایوت صفحه های بصورت کارتی
طرح بندی بصورت کارتی یکی از راههای عالیست که می توانید UX خویش را بصورتی پویا و تعاملی خیس بهبود بخشید. غرض این فرآیند تغییر تحول تمرکز طراحان از جنبه های بصری به عملکرد هست. طراحان دردنیای امروزی طیف عظیم ای ازپوسته ها (لایوت) را ارائه می‌دهند. این طرحها در نوع و صورت گوناگون می‌باشد. نمونه خیر از طرح های کارت را می اقتدار در توییتر، فیسبوک ،Trello وTinder در مقایسه با سایرین رویت کرد.

رایانه پوشیدنی
رایانه‌ای میباشد که بر تن پوشیده گردد. این رایانه‌ها در حیطههایی مانند سبک کردن اخلاق و رفتار، سامانه‌های استیناف بر سالم، فناوری داده ها و پیشرفت رسانه کاربرد دارا‌هستند. هنگامیکه شما در ارتباط پیاده سازی نرم‌افزار موبایل حرف میکنید، نباید دقت خویش را فقط به فبلتها، تلفنهای هوشمند و تبلت ها محصور نمائید بلکه دستگاههای پوشیدنی نیز وجوددارد. این گزینه شامل عینک و ساعتهای هوشمند می باشد. این دستگاهها در بازار دیجیتال وارداتی اند. آمارها حاکی از آن میباشد که بیش تر از 200 میلیون دستگاه پوشیدنی تا سال 2019 فروخته می گردد.

تایپوگرافی
عناصرکه روی یک ورقه اکران داده می گردند می بایست یک سلسله مراتبی را دنبال نمایند. سرفصلها و پاراگرافها بایستی مرتبط باشند تا استفاده کننده را از یک قسمت از محتوا به دیگری هدایت کنند. از آنجایی که دستگاههای اکثری وجود دارد که کلیه روزه معرفی می‌شوند، طراحان می بایست راهی برای اکران محتویات به طوری پیدا نمایند که بتوان آن را درین اندازه های متفاوت روی شیت مشاهده نمود.

رنگ ها
امروزه تغییراتی در طرح ریزی موبایل وجود داراست، چرا که طراحان روندهایی را اتخاذ کرده اندکه از رنگهای تند و پس زمینه های تیره خیس به کار گیری می نماید. در پیاده سازی متریال ما به یک پالت رنگ گرانقدر دسترسی داریم که خواهیم توانست بوسیله آن پایه برنامه ریزی خویش را ساخت کنیم. رنگهای متفاوت شرایط عناصر متفاوت را در سلسله مراتب پررنگ میکند. طراحان باید ایده پرداز باشند و فاکتورهایی مانند مجال و ساعت ها مختلف در روز را در حیث بگیرند، زیرا رنگهای تیره خیس برای ظلمت مطلوب هستند.

مطلبی که خواندید تنظیم گردیده در دسته تحریریه کمپانی ساخت سایت ، seo وبسایت و طرح ریزی کاسپید بود. آرزو‌میباشد‌ که از خواندن آن غایت به کارگیری را کرده باشید.
 

  • ۰۱/۰۹/۲۲
  • دیزاین اپلیکیشن

رایا پارس

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی