مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


چنانچه شما هم اخیرا قصد به ایجاد کرد نرم افزار گوشی گرفته اید، مسلما به‌این دو راهی عکس العمل خواهید کرد، کدام یک از سبک های native یا این که hybrid برای پیشرفت عالی میباشد؟

طبق پژوهش ها صورت گرفته، برآورد شد‌ه‌است که در سال 2022 تعداد موبایل های ساخت گردیده دو موازی میگردد. در آن مجال دیگر تشکیل داد نرم افزار تلفن همراه ازروی اختیار وجود ندارد و برای شما بایستگی محسوب میشود، پس عالی میباشد از همین الان به درنگ پیاده سازی app برای خویش باشید. ( پیاده سازی نرم افزار در مشهد )

تصویب توصیه و مشورت کردن
Hybrid در مقابل native، کدام در جذب مخاطب اثر بیشتری داراست؟
در‌این نصیب می‌خواهیم به گستردن دادن دو مورد native و hybrid بپردازیم:

طراحی اپلیکیشن

رایا پارس

 

اپلیکیشن های مستقر یا این که Native:
نرم افزار های Native برای اینکه ساخته شوند نیاز به یک پلت هیبت خاص در لهجه اپلیکیشن نویسی اختصاصی به خویش را دارا هستند؛ گسترش دادن آنان با گویش های دیگر ممکن وجود ندارد و صرفا با پلت هیبت اختصاصی خویش سازگار می باشند.

نرم افزار های آندروید هنگام ایجاد کرد از لهجه جاوا به کارگیری کرده و در به عبارتی مسیر به وسیله برنامه نویس ها پیشرفت داده می گردند. این در حالی میباشد که اپلیکیشن های IOS با لهجه Swift طراحی گردیده اند، که منحصر به فرد به کمپانی اپل است.

مهندسان اپلیکیشن نویس برای اینکه بتوانند اپلیکیشن های مطابق آندروید را توسعه و گسترش بدهند، بایستی از جاوا یا این که کاتلین استعمال نمایند. همینطور هنگامی که می‌خواهند اپ های IOS را توسعه و گسترش بدهند، از گویش Objective-C یا این که Swift فایده می‌برند.

کمپانی هایی که تصمیم به به کار گیری از نرم افزار های native برای پیاده سازی نرم افزار خویش دارا‌هستند؛ هنگام طراحی می بایست هر دو استفاده کننده آندروید و آی وی اس را در حیث بگیرند. در فیض آنها بدون چاره میباشند، یکی‌از برای سیستم استدلال آندروید و دیگری را برای سیستم برهان IOS پیاده سازی کنند.

این مجموعه ها که، هنگام طراحی همگی ی استفاده کننده ها را در حیث می‌گیرند؛ پروسه پیاده سازی و تشکیل داد اپ آنان وقت گیر خیس میشود. البته وقتی که شغل آحاد میشود، سود آخری بهتر میباشد. چون رضایت خیال و خاطر کلیه ی استفاده کننده ها را جلب کرده اند.

 

 

حرفه آوری های توسعه و گسترش IOS
حرفه آوری های گسترش آی وی اس به دو تیم کلی تقسیم می‌گردد که در تحت به آنها اشاره میکنیم:

Objective-C:
 اپ نویسانی که از این لهجه برای بسط نرم افزار خویش استعمال کرده اند، مطلقا مجال گسترش تجربیات بهتر برای آنها تعیین شده میباشد. از نگاه بی نقص بودن می اقتدار آن را در سکو بالایی قرار اعطا کرد، چون این نرم افزار با بقیه فناوری های اپ نویسی سازگار بوده و میتواند نیاز های شما‌را در این مورد پشتیبانی کند.

Swift:
 این گویش نسبت به لهجه های دیگر که برای طراحی IOS تشکیل شده اند جدیدتر به حساب آورده می شود. معرفی آن به وسیله کمپانی اسم آشنای اپل انجام یافته میباشد و حریف دور از شوخی، برای بقیه گویش های نرم‌افزار نویسی که در حوزه‌ IOS کار دارا‌هستند به حساب آورده می شود.

توسعه و گسترش دهندگانی که با این گویش اپلیکیشن نویسی شغل کرده اند، اذعان داشته اند که، نسبت به سایر سریعتر بوده و یادگیری آن بی آلایش خیس میباشد.

رشته آوری های گسترش آندروید
رشته آوری های پیشرفت آندروید هم به دو تیم کلی تقسیم میشوند، در تحت به آنان اشاره میکنیم:

Java:
گویش جاوا در قضیه نرم‌افزار نویسی یکی کار کشته ترین گویش ها به حساب آورده می شود. به دلیل آنکه با به کار گیری از این گویش دوستداشتنی می قدرت هم به طراحی آندروید پرداخت، هم در موضوع اینترنت و ... اپلیکیشن های قدرتمندی طراحی کرد. قدرتمندی این گویش به جهت وجود کتابخانه های بسیار در موضوع های متعدد میباشد.

با به کارگیری از این لهجه نرم افزار نویسی می قدرت مراحل کلی را آسوده ترین صورت پیمایش نمود. فقط عیب اپ های تشکیل شده با جاوا، نیاز به یاد بیشتر میباشد. همینطور کوشش آن در مقایسه با بقیه قاب ورک ها کمتر برآورد شد‌ه‌است.

Kotlin:
این گویش نرم افزار نویسی در مقایسه با گویش جاوا آپ دیت خیس بوده و بوسیله کمپانی گوگل در سال 2017 رو نمایی گردیده است. از سالی که گوگل این لهجه را به جهانیان معرفی نمود، اکثر کارفرمایان و برنامه نویس ها بدین سمت هجرت کرده اند. هم اینگونه گوگل اعلام کرده، هواخواهی از این لهجه فوق سریع را بر عهده دارااست. گویش اپلیکیشن نویسی کاتلین در مقایسه با جاوا مختصر و اثرگذار خیس گردیده‌است.

همینطور IDE های متعددی از این لهجه نو وارد در موضوع اندروید پیشتیبانی می نمایند. در شرایطی که بخواهیم از حیث تلاش به‌این مورد نگاه کنیم، شرکت ها بزرگی در مسئله کاری خودشان از این لهجه برای طراحی نرم افزار خویش سود کرده اند. چندین مثال از آنان عبارتند از:Pinterest، Flipboard، Square و Expedia مثلا این موسسه ها می‌باشند.

 

اپ های ترکیبی یا این که Hybrid:
نرم‌افزار هایی که از سیستم هیبرید برای طراحی به کار گیری می نمایند، در واقع صفحات سایتی می باشند که در پوسته های متعدد ریخته می گردند. این اپلیکیشن ها به وسیله موتور رندر مرورگر های سیستم دلیل پردازش گردیده و برای یوزرها نمایش داده میشود.

 

 

رشته آوری هایی که در توسعه و گسترش نرم افزار های هیبریدی استعمال می گردند
همان طور که به آن اشاره کردیم، کمپانی هایی که از این نوع اپ به کارگیری می نمایند. با مخلوط فناوری ها میتوانند، اپلیکیشن های موبایلی را به یوزرها اکران دهند. سه شرایط کلی برای پیشرفت ترکیبی این نرم افزار ها و پیاده سازی آنان وجود دارااست:

React native:
شاید برای شما دیدنی باشد بدانید، ساخت کننده این قاب ورک منبع گشوده، کمپانی چهره بوک میباشد. رابط کاربری که بوسیله این سیستم طراحی می گردد، بی آلایش بوده و سعی لود دوباره را ارتقا داده میباشد. از ری اکت وقتی به کارگیری میکنیم که میخواهیم در حین خویش صرفه جویی کنیم.

Xamarin:
این تکنولوژی بوسیله مایکروسافت رونمایی گردیده است، همینطور پناه و حفظ آن روی دوش مایکروسافت است. Microsoft جدیدا تجهیزات جدیدی را به آن اضافه کرده، که میتوانید از کد ها در سراسر سیستم استدلال به کارگیری فرمائید.

Lonic:
با به کارگیری از این فناوری، اپ هایی که روی تلفن همراه نصب می گردند را پایین اینترنت با به کارگیری از Javascript، CSS، Angular، HTML و ... می‌توانید ایجاد فرمایید. با استعمال از این تکنولوژی فرآیند شغل شما سریع خیس پیش می رود؛ البته در مراقبت آن عمل دشواری در پیش دارید.

 

نگاه کلی به دو سیستم Navtive و Hybrid برای طراحی نرم افزار
Hybrid برای سیستم هایی مطلوب میباشد که، داده ها آن‌ها حساس بوده و برای محافظت امنیت داده های کمپانی، می بایست از نرم افزار های مستقر برای پیاده سازی نرم افزار به کارگیری نمایند. از جمله، کمپانی هایی که داده ها آن‌ها حساس بوده یا این که با داده ها مالی رمز و فعالیت دارا‌هستند عالی میباشد از سیستم Native استعمال نمایند.

اپ های ترکیبی را هنگامی می بایست به کار گیری فرمائید، که میزان دارایی شما برای پیاده سازی application بسیار محصور است. برای اینکه عالی متوجه زمینه بشوید، به عنوان مثال موسسات طفل را در حیث بگیرید؛ این ها میتوانند از نرم افزار های ترکیبی استعمال نمایند. چون آن‌ها بضاعت هزینه هنگفت برای پیاده سازی نرم افزار ندارند.

 

گردآوری بندی
هر دومدل از اپ های مستقر و نرم‌افزار های ترکیبی برای طراحی پیاده سازی نرم افزار مطلوب میباشد. در صدر شما می بایست نیاز های کمپانی خویش را بسنجید و بعد از آن به دارایی خویش نگاه فرمایید. هر دو سبک هم مزایا و هم معایب خویش را دارا هستند. امید است با حدس همگی مفاد بتوانید برای طراحی پیاده سازی برنامه، شایسته ترین گزینش را اعمال دهید.

 

  • ۰۱/۰۹/۲۳
  • دیزاین اپلیکیشن

رایا پارس

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی