مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


12 قدم طلایی برای ساختن اپلیکیشن گوشی (بخش اولیه)

قدم پنجم : استارت تمجید هسته اصلی نرم افزار گوشی

در‌این مرحله از توسعه و گسترش نرم افزار تلفن همراه، شما باید یک پروتوتایپ از اینکه برنامه چه گونه فعالیت می نماید تهیه فرمائید.

طراحی اپلیکیشن

رایا پارس

استارت شما بایستی سرورها و نمودارهای داده خویش را مشخص و معلوم فرمایید. بعضی از سازندگان نرم‌افزار این ابزار را به راحتی برای شما مهیا می نمایند. بعضا از آن‌ها حتی این عمل را برایتان ایفا می‌دهند.

صرف حیث از اینکه برای توسعه و گسترش نرم افزار خویش از چه روشی به کار گیری می‌کنید، ضروری میباشد که نمودارهای واضح تشکیل داد شوند زیرا آن‌ها تحت عنوان خط سیر و مسیر طریق پروژه شما خواهند بود.

قدم ششم : چگونه یک نرم افزار بسازیم ؟ سبک و پروتوتایپ خویش را پژوهش نمائید.

این مرحله جایی می‌باشد که باید با دوستان و آشنایان خویش درباره‌ی باشید. ورژن نمایشی اپ را به دوستان، خانواده و کسی که دیگری که مایل به نقد تولید کننده میباشد نشانه دهید. همینطور برای عده ای که انتقاد مخرب می نمایند و جملاتی مانند \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" وای ، این خسته کننده است \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" میگویند، وقت نگذارید. صداقت و حقیقت در‌این مرحله حیاتی میباشد.

از انتقادها و ایرادهای گرفته گردیده به ورژن نمایشی اپ نترسید. در‌صورتی‌که نیاز به تغییر و تحول هرمورد از قالب یا این که مسیرهای ناوبری دارید، این فعالیت را اعمال دهید. یوزرها خویش را در ذهنتان فکر کنید و همت نمائید پندار آنان‌را دنبال فرمایید خیر خودتان را.

هدف آخری شما در‌این مرحله این هست که ساختار و شالوده نرم‌افزار خویش را پیش از شروع پیاده سازی، نهایی فرمائید.

قدم هفتم : چه‌گونه یک اپلیکیشن بسازیم ؟ ساختن نرم افزار

موقتا نرم‌افزار شما به وضوح معین شده است، وقت آن رسیده میباشد که بر روی پنل مدیریتی کار کنیم. کمپانی بسط دهنده شما بایستی سرورها، مقر اطلاعات و API را تهیه نماید. همینطور بازخوردهایی که از تست کنندگان اول نرم‌افزار خویش اخذ نموده اید، منعکس فرمایید. همینطور اپلیکیشن های کاربردی را تغییر و تحول دهید تا تغییرات صورت گرفته مرحله اول نماد داده خواهد شد.

قدم هشتم : چه‌طور یک برنامه بسازیم ؟ پیاده سازی قالب اپ

موقتی وقت آن رسیده که طراحان و گرافیست ها رابط کاربری و UI نرم افزار شمارا پیاده سازی نمایند. رابط کاربری نصیب مهمی از اپلیکیشن شماست چون این نکته که عموم و یوزرها چقدر می توانند از بخش های متعدد برنامه بسادگی منفعت بگیرند در جذب آن‌ها به برنامه رابطه بدون واسطه دارد.

در طی مراحل پیاده سازی شما باید بازخوردی که از تست کنندگان خویش اخذ نموده اید، مدنظر داشته باشید و همینطور باید مطمئن گردید که پیاده سازی و ناوبری منعکس کننده عکس العمل شماست. چه گونه نرم افزار خویش را پیاده سازی کنیم ؟

در صورتی شما از طراح گرافیک برای صفحه آرایی نرم افزار خویش فایده می‌گیرید بایستی قالب هایی با رزولوشون بالا یا این که ورقه اکران های جالب و زیبا مبنی بر قاب گوشی خویش اخذ نمائید.

در صورتی‌که هم گروه و شرکتی در این مورد به شما یاری می نمایند موردها تیتر گردیده را به آن‌ها جابجایی دهید.

همینطور بد وجود ندارد نگاهی به بخش اولیه \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"12 قدم طلایی برای ساختن برنامه گوشی \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" بیاندازید.
 

  • ۰۱/۰۹/۲۴
  • دیزاین اپلیکیشن

رایا پارس

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی