مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


قطعا می دانید که امروزه با بسط تکنولوژی، یک کدام از شایسته ترین و سودآور ترین مشاغل و صنعت های، طراحی برنامه است. البته داشتن یک وبسایت، ابزار قابل قبولی برای معرفی محصول ها یا این که سرویس ها شماست، اما در بعد از ظهر مدرن بیشتر اشخاص از تلفن های هوشمند استفاده میکنند. همین آیتم سبب میگردد در حالتی که شما اپلیکیشن خویش را پیاده سازی نکنید، از رقبای خویش عقب افتاده و طیف وسیعی از مشتریان خویش را از دست دهید. طراحی اپلیکیشن

تصویب پیشنهاد و مشورت
با طرز هایی که در‌این نوشته ی علمی در ارتباط آن‌ها حرف می‌کنیم، می‌توانید اپ خویش را بسازید. بدین ترتیب در صورتی‌که درپی برنامه ریزی در مشهد یا این که شهرهای دیگر هستید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این نوشته‌ی‌علمی هم پا ما باشید.

نکات اساسی در پیاده سازی نرم افزار
بدون شک پیش از اینکه برای پیاده سازی نرم افزار مبادرت فرمایید، بایستی نکات مهمی را در نظر بگیرید. این نکات را در پوسته تعدادی سوال برای شما مطرح کردیم که شما بایستی از خودتان بپرسید.

اپ شما می بایست چه مزایایی به استخراج و کارتان بیفزاید؟
برای جواب به‌این پرسش تلاش کنید غرض خویش را مشخص نمائید. در شرایطی‌که شما دقیقا ندانید که نرم افزار شما باید چه کاری انجام دهد، بدون شک به‌دنبال طرز خویش سرگردان خواهید شد.

مخاطب و بازار غرض خویش را معلوم فرمائید
این پرسش یکی از مهم ترین سوال هایی هست که پیش از مبادرت برای تولید نرم افزار بایستی از خودتان بپرسید. معین کردن مخاطب و بازار هدف در پی، کارتان را ساده و هدفمندتر خواهد کرد.

چرا کاربر می بایست از نرم افزار شما به کار گیری نماید؟
با اعتنا به اینکه امروزه نرم افزار های خیلی متعددی در دسترس عموم میباشند، چرا یوزرها می بایست از نرم‌افزار شما استفاده نمایند؟ چه خصوصیت خاصی دارید که می توانید به آنها در جهت رفع نیازهایشان امداد نمایید؟

آیا درخصوص بازاریابی نرم افزار و شیوه های آن داده ها دارید؟
داشتن یک اپلیکیشن اعتبار متعددی به کسب و کار شما می‌دهد، ولی این اعتبار وقتی قابل لمس می باشد که شما بتوانید یوزرها را به سمت به کارگیری از نرم‌افزار خودتان سوق دهید.

 

آیا طرحی برای گسترش اپلیکیشن تجاری خویش دارید؟ بودجه کافی برای این آیتم در لحاظ گرفته اید؟
مسلما این نکته را میدانید که صاحبان نرم‌افزار های برنده فقید، هرچند وقت یکبار یک ورژن نو از نرم افزار خویش ارائه میدهند و خصوصیت های جدیدی به آن اضافه میکنند. به این ترتیب توسعه نرم‌افزار را می بایست قسمت اصلی و جدا ناپذیر بدانید. بهتر می باشد از همین آغاز به تامل این آیتم باشید و بودجه مورد نیاز آن را در لحاظ بگیرید.

پس از اینکه توانستید برای این سوال های، جواب های قابل قبولی پیدا فرمائید، آنوقت میتوانید به تفکر پیاده سازی برنامه باشید.

ایجاد کرد نرم افزار چه مراحلی داراست؟
بعد از کشف کردن جواب مطلوب برای سوال های بالا و پیش از اینکه مرحله کد نویسی و پیاده سازی نرم‌افزار موبایل شروع شود، باید مراحلی را اجرا دهید تا در‌پی نحوه مشکلات کمتری داشته باشید. پیرو این مراحل را برای شما عزیزان توضیح میدهیم.

ایده ای که برای اپلیکیشن خویش در لحاظ دارید را روی کاغذ آورید
در واقعیت این قسمت دارنده دو قسمت هست. در نصیب اول باید امکاناتی که برای اپ تلفن همراه خویش در نظر دارید را ایفا فرمائید. در نصیب دوم به‌این تصور کنید که یوزرها چه طور قرار هست از نرم افزار تجاری شما استفاده نمایند. به عنوان مثال درصورتی که قصد دارید یک اپلیکیشن تلفن همراه فروشگاهی داشته باشید قطعا می بایست تجهیزات ذیل را در نظر بگیرید.

نام نویسی و ورود مخاطب
سبد خرید
روند خرید
عکس تولید ها به یار و همدم توضیحات
قابلیت کاوش
گروه بندی محصول ها
منوها
و ...
با روی برگه آوردن نظریات و تفکراتی که دارید، زمانی که می بایست یک شخص متخصص یا این که نرم افزار نویس مشورت کردن فرمائید، وی خیلی خوب می تواند شما را ارشاد نماید.

طرح گرافیکی که در لحاظ دارید را بسازید یا این که دست‌کم آن را نگارگری نمائید
نرم‌افزار نویس در ذهنیت شما وجود ندارد و توان تلاوت ذهنیت شما را ندارد، همینطور ساخت و ساز طرح گرافیکی نخستین به اپ نویس مربوط نمی‌شود. بنابراین طرح گرافیکی که برای برنامه خویش در لحاظ دارید را ایجاد کرد فرمائید. به عنوان مثال میتوانید حالت دکمه ها، محل قرار گیری لوگو، فرمت کلی منوها، فونت آیتم استفاده و ... را در نظر بگیرید و با تمرکز به آن‌ها طرح گرافیکی خویش را ساخت کنید. سفارش می‌کنیم این شغل را مسلما ایفا دهید، چون رابط و تجربیات کاربری ( UI/UX) یکی‌از مهمترین قسمت های هر اپ می باشد.

 

نحوه ایجاد کرد اپ خویش را پیدا نمائید
طرق متعددی برای پیاده سازی اپلیکیشن در مشهد و شهرهای دیگر وجود داراست، در صورتیکه خودتان به برنامه نویسی عشق دارید یا این که دولوپر میباشید، می‌توانید خودتان فعالیت را استارت کنید. در حالتی که در مجموعه خویش طراح اپلیکیشن دارید به طبع شغل را به وی بسپارید. البته در‌صورتی‌که نقص‌ مالی ندارید میتوانید با یک کمپانی برای این قضیه همیاری کنید. با یک سرچ ساده در گوگل شرکتهای متعددی را می توانید پیدا فرمایید، کافیست استارت بعضی از مثال شغل های آن‌ها را دانلود نمایید و بعد از آن برای گزینش کمپانی تصمیم گیری نمایید.

نوشته‌ی‌علمی مرتبط: 6 خصوصیت اصلی در تعیین کمپانی پیاده سازی اپلیکیشن

اما وبسایت هایی هم وجود دارد که فارغ از نیاز به کدنویسی میتوانند یک نرم افزار برای شما مهیا نمایند. شیوه های متعدد را تفحص نمائید، بعد برای طریق تشکیل داد نرم افزار خویش، تصمیم گیری فرمایید.

آزمایش اپلیکیشن
یکی مهمترین پروسه ساخت هر نرم افزار، مرحله آزمایش و باگ گیری آن میباشد. این مرحله را باید در طول یک سری نوبت پیش از نشر ایفا دهید. به فرد یا این که دسته نرم‌افزار نویسی برای وجود بعضا از باگ های اول نقص‌ نگیرید، چون مدام مشکلات کوچکی می باشد که از نگاه دولوپرها پنهان میماند. شما تحت عنوان مالک نرم افزار وظیفه دارید مجموع بخش ها و اجزای آن را استیناف فرمائید و در شکل مشاهده نقص‌ آن را به اپ نویس خویش اطلاع دهید.

با یقین هیچکدام از ما از یک برنامه مملو از نقص‌ خوشمان نمی آید. در شرایطی که مخاطب با این ایرادها مواجه خواهد شد، ممکن میباشد دیگر هیچ گاه به سمت برنامه شما نیاید و عملا یک مشتری را از دست می دهید. پس قطعا پیش از انتشار نرم افزار، چند بار آن را آزمایش و باگ گیری کنید.

کلام آخر

همانگونه که درین نوشته‌ی علمی گفتیم، تکنیک ها و طرق متعددی برای پیاده سازی برنامه وجود دارد که با دقت به میزان دارایی شما و امکاناتی که در حیث دارید، خروجی های مختلفی هم دارا‌هستند.

ما در‌این نوشته درخصوص روند ایجاد نرم افزار گوشی، که دربرگیرنده تحقیق و رسیدگی، طراحی طرح اول، و ... کلام کردیم. به این ترتیب در شرایطی که قصد پیاده سازی برنامه در مشهد یا این که شهرهای دیگر را دارید نکات اورده شده در این مقاله را قطعا رعایت فرمائید تا به دنبال نحوه به توفیق های بیشتری دست پیدا فرمایید. امید‌می باشد‌ این نکات و مطالب ارائه گردیده در‌این نوشته‌علمی برای شما عزیزان مفید باشد.
 

  • ۰۱/۰۹/۲۹
  • دیزاین اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی