مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


امروزه با گسترش روزافزون تکنولوژی، پیاده سازی نرم افزار رده متفاوتی حصول کرده و تمامی به واسطه تلفن همراه های هوشمند نیاز های خویش را جانبداری می نمایند. 67 درصد عموم با نرم افزار خیلی شل خیس و سریعتر از تارنما و پیج های اینستاگرامی رابطه برقرار می نمایند. با ترویج  قابل انعطاف افزارهای فروشگاهی، برنامه نویس ها هم رویکرد خودشان را دراین مورد هموارتر چشم و استارت خیر داشتند. در پی به نکاتی که برای پیاده سازی برنامه فروشگاهی اصلی میباشد اشاره می‌کنیم.

طراحی اپلیکیشن

تصویب پیشنهاد و مشورت کردن
پیاده سازی رابط کاربری مطلوب
پیاده سازی رابط کاربری راحت، منجر رابطه دریافت کردن بهتر کاربر با نرم افزار فروشگاهی میباشد که هر چقدر این پیاده سازی عالی و سهل و آسان خیس باشد، استفاده کننده بیشتر به شما و فروشگاهتان متعلق و با مسئولیت می‌شود. ( پیاده سازی نرم افزار در مشهد )

برای پیاده سازی نرم افزار می بایست به استفاده کننده و طریق عمل مغازه دقت بسزایی داشت. با آشنایی پرسونای خویش و تعیین رنگ های مطلوب پیاده سازی، میتوانید یک نرم افزار فروشگاه اینترنتی مطلوب را صحیح نمایید. به صورتی که پیمایش در برنامه برای استفاده کننده خیلی شل و قابل شعور باشد.

نوشته ی علمی مرتیط: کارداران اثرگذار در پیاده سازی UX و UI برای نرم افزار تلفن همراه

فردی سازی نرم افزار
قابلیت فردی سازی نرم‌افزار رو به استفاده کننده بدهید تا حس راحتی بیشتری نماید و طبق ذوق ی خودش اپلیکیشن را بچیند. با این شغل، استفاده کننده، نرم‌افزار فروشگاهی را منزل ی خویش میداند و حس اینکه فروشنده و مالک بیزنس به وی به دیده مشتری صرف نگاه می نماید را به حس هم خانواده بودن تغییر و تحول می‌دهد.

تصویر استفاده کننده از ما
قابلیت و امکان تصویب لحاظ استفاده کننده امتیاز ویژه ای برای شما خواهد بود به شرطی که هرلحظه مزاحم مخاطب خویش نشوید. به طبع شما هم در قابل انعطاف افزارها و وبسایت های متفاوت بدین نصیب برخورده اید که برای هر تکان خرد در نرم‌افزار و وبسایت فروشگاهی از شما اسم کاربری و تصویب لحاظ میخواهد. عالی میباشد این شغل با استراتژی مطلوب پیاده خواهد شد در غیر این شکل جز حیف کردن مخاطبتان چیز دیگری نخواهد داشت.

سرعت اپلیکیشن فروشگاهی
نرم افزار های باحجم بالا بدترین و کسل کننده ترین قابل انعطاف افزارها از دید استفاده کننده میباشد.حتی در شرایطی که در زمان ی وقتی خاصی کاربر بدون چاره به نصب نرم‌افزار شما باشد با پیدا شدن کوچکترین رقیبی حاضر به حیف کردن شما میباشد. چون سرعت بالا برای استفاده کننده التفات بالایی دارااست. وی به تلفن همراه های هوشمند و دنیای تکنولوژی واردشده تا مرحله به مرحله با آن توسعه و گسترش نماید و بدرخشد. مطلقا سرعت ذیل و وسعت بالای فروشگاه اینترنتی شما برای دستگاه و خویش وی سم میباشد. پس قابل انعطاف افزارتان را با صرفه پیاده سازی نمایید تا مخاطب دوستتان داشته باشد.

امنیت
شم امنیت مهم‌ترین موضوع ی خرید است بدین معنا که شما می بایست براساس ضوابط امنیتی و مجازی سرزمین نرم افزار را پیاده سازی فرمائید تا مخاطب با خیال و خاطر شل، داده ها بانکی خویش را در نرم‌افزار شما تصویب نماید. همینطور نرم‌افزار فروشگاهیتان می بایست قادر و ضدهک باشد که داده ها مخاطبینتان در دسترس اشخاص فرصت طلب نیفتد.

نوشته‌ی علمی مرتبط: راه و روش های ارتقاء امنیت نرم افزار گوشی

گزینش سیستم برهان
یکی‌از مهم‌ترین نکات اساسی، دقت به سیستم ادله انتخابی میباشد. با دقت به کاربر تان می بایست نرم‌افزار اینترنتی خویش را بر شالوده تجهیزات انتخابی مخاطب مبنا ریزی کرد تا عالی پاسخ بگیرید و چه عالی میباشد که بتوانید با هر دو سیستم ادله نرم افزار خویش را جلو ببرید.

واکنشگرا بودن
بیشتر نرم افزار های فروشگاهی در بالا برای تلفن همراه پیاده سازی می گردند البته خوب آنست که شما با دقت به آحاد دستگاه های جانور فروشگاهتان را ارائه بدهید. قابل انعطاف افزارهای اصولی و مطلوب به نسبت دستگاه تغییر‌و تحول کاربری می‌دهند و ورژن متبوع گزینه به کار گیری قرار می‌گیرند. در صدر پیاده سازی نرم افزار تلفن همراه را اعمال بدهید و آن‌گاه ورژن ویندوز و مک را در آیین نامه خویش قرار دهید.

برخورداری از مثال بتا
برای عالی بودن نیاز به کاربر دارید و بایستی این استفاده کننده را بخوبی بشناسید تا بتوانید با وی تعامل نمائید و در صحنه بمانبد. برای آشنایی پرسونای خویش خوب میباشد پیش از ارائه ورژن نرم افزار تان، ورژن ی آزمایشی یا این که بتا را وارد بازار فرمایید تا از عیب و نقص شغل خویش با خبر گردید. ولی به طبع پیش از اینکه ورژن ی بتا را آزمون فرمائید، مجال و طرز تکثیر آن را به یوزرها تان اگاهی دهید تا با استقبال بیشتری روبرو گردید.

به کار گیری مطلوب از رنگ
همان گونه که در نصیب پیاده سازی رابط کاربری اشاره شد، رنگ نرم افزار از عنایت ویژه ای شامل است. روانشناسی رنگ ها شایسته ترین مورد برای گزینش رنگ مطلوب با مارک شماست. مطابقت رنگ ها و کنارهم قرار گرفتنشان در با مسئولیت کردن کاربر اثر بسزایی داراست. اکثری از برندهای مشهور جهان با یک رنگ خاص شناخته میگردند. رنگ مارک را بایستی متناسب با تجارت گزینش کرد تا به جان بنشیند و مخاطب در معاش روزانه اش هر وقت رنگ انتخابی شما‌را ببیند بی زیرا و چرا به حافظه شما بیفتد.

نوشته‌ی علمی مرتبط: تعیین رنگ مطلوب برای نرم افزار تلفن همراه | توان شگفت انگیز رنگ ها در جذب مخاطب

شبکه‌های‌عمومی
در نرم افزار فروشگاهی جایی برای شبکه‌های‌عمومی گشوده فرمائید تا به راحتی کاربرتان به کانال های دیگر شما نفوذ پیدا کند و از این روش با شما تعامل نماید. کاربر با وصل شدن به کانال های بیشتر متکی بودن بیشتری می نماید و این کفه ی واحد سنجش را به سمت شما هنگفت خواهد کرد. شما با این فعالیت به وی می فهمانید که هر کجا منرا بخواهی، اینجانب هستم.

استعمال از یک پلتفرم پیام رسان
در مواردی که مخاطب برای شما پیغامی داشته و احتیاج به پاسخگویی آنی دارااست، با سیستم پیام رسان در کنارش باشید.ولی هر لحظه با پاپ آپ کردن، مزاحمش نشوید و آزرده خاطرش نکنید. فضایی را ساخت‌و‌ساز فرمائید تا استفاده کننده بتواند با زدن یک دکمه با شما رابطه بگیرد. برای این شغل، با به چنگ آوردن داده ها بیهوده اعم از پست الکترونیک، رابط کاربری، کدملی و ... اورا کلافه نکنید.

حمع بندی

با طراحی این نکات می توایند در پیاده سازی نرم افزار برای تجارت خویش غالب بوده و ازفایش فروش و جذب کاربر را تجربیات فرمائید.
 

  • ۰۱/۰۹/۳۰
  • دیزاین اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی