مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


امنیت اپ معیار و وسیله ای برای محافظت از نرم افزارهای موبایل در عوض بدافزارها و هکرها است. به همین برهان برای طراحی اپلیکیشن باید به‌این نکته که شرکت انتخابی شما اصول و قواعد برقراری امنیت اپ را بتواند به درستی پیاده سازی کند، توجه کنید.

ثبت پیشنهاد و مشورت کردن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

طراحی اپلیکیشن

چرا امنیت نرم‌افزار ها مهم می‌باشد؟
زمانی که یک برنامه موبایل توسط هکرها مبتلا انذار شود کاربرانی که آن نرم‌افزار را بر روی گوشی خود نصب کرده باشند نیز با مشکلاتی رو به رو خواهند شد. نمونه بارز این مورد نرم افزارهای بانکی هست. به دلیل هک این نوع از نرم‌افزار ها اکثر افراد دیگر به اپ های بانکی، غیر از نرم افزارهای رسمی بانک ها، متکی بودن نمی کنند. زیرا بارها در گیر اشتباهات هک شدن حساب های بانکی شان شده اند. این اتفاقات حاصل منفی شدیدی را در اعتبار کسب و کار ها میگذارد و صاحبان بیزینس ها دچار ضررهای مالی گاها جبران ناپذیری می شوند. از همین رو می بایست به صورت مداوم نرم افزارهای موبایل بوسیله صاحبان و متخصصین این حوزه تحقیق خواهد شد تا مبتلا اینگونه اسیب های جبران ناپذیری نشوند. ( طراحی برنامه در مشهد )

چه‌طور امنیت اپ گوشی را افزایش دهیم؟
طریق های زیادی برای ساخت و یا ارتقا امنیت نرم افزارهای موبایل وجود دارد که در این بخش به چند مورد مهم و تاثیرگذار برای ارتقا ایمنی نرم‌افزار ها اشاره می کنیم.

شناسایی مسیرهای هکرها
یکی‌از نکات اصلی در امنیت اپلیکیشن موبایل این است که مسیرهایی که ممکن هست برای شما ساخت انذار یا خطر کند را شناسایی و روش های کاهش این خطرها را در کسب و کار خود بسنجید.

افزایش تدبیر
بهتر هست صاحبان بیزینس ها فراگیری امنیت دیجیتال را سپری کنند تا بتوانند با راه‌های هک شدن و یا فیشینگ دانایی موردنیاز را حصول کرده که با پیشگیری و شناسایی سریع آن ها بتوانند برنامه خود را نجات دهند.


 

HTTPS
HTTPS ، سبب ایجاد امنیت در میان اپ و سرور می شود. با تمرکز به‌این گزینه که امکان اتصال به وای فاهای اماکن عمومی برای مردم فراهم گردیده است، در حالتی‌که از HTTP به جای HTTPS استفاده شود به دلیل کاهش امنیت HTTP ، امکان هک شدن تلفن های همپا کاربران بسیار زیاد می‌باشد و در همچنین حالتی اپلیکیشن ها نیز در معرض ترساندن قرار می گیرند که در صورت وجود امنیت در بین نرم افزار و سرور درصد ایجاد کرد اشتباهات ناشی از هک شدن کاهش می یابد.

رفع باگ های نرم افزار
بایستی به صورت مداوم برای رفع مشکلات و باگ های نرم‌افزار موبایل، اپلیکیشن خود را تفحص کنید. مخصوصا کلاً در کاغذ ورود برنامه ها باگ های فراوانی وجود دارد که در صورت رفع نشدن آن ها، بستر مناسبی برای هکرها شود.

پیاده سازی نکات امنیتی
اشخاصی بر این اطمینان می‌باشند که بعداز طراحی نرم‌افزار، نیازی به امنیت اپ نیست. البته با وجود پیاده سازی آحاد نکات اصولی و درست در طراحی نرم‌افزار اندروید و ios، نکات و ممیزی هایی وجود دارااست که صرفا نصیب امنیت اپلیکیشن می‌تواند آن را برای نرم افزارها پیاده سازی کند. پس جهت دریافت بالاترین تلاش از اپلیکیشن خود بهتر می باشد با تیم امنیت برنامه تلفن همراه ملازمت و همراهی فرمائید.

 

  • ۰۱/۱۰/۰۱
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی