مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


نرم‌افزار نیتیو یک اپ قابل انعطاف افزاری بومی میباشد که برای یک پلتفرم خاص پیاده سازی شد‌ه‌است. در پیاده سازی نرم‌افزار و به ویژه native application، نکات ظریفی وجود دارااست و هرمورد در بردارنده امکاناتی خاص برای هر نرم افزار می‌باشد. از آنجایی که نرم افزار محلی نیتیو برای به کار گیری در یک دستگاه خاص پیاده سازی شد‌ه‌است، توان استعمال از طاقت فرسا‌افزار و برنامه خاص جانور در پلتفرمی که برای آن پیاده سازی گردیده را دارد.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

طراحی اپلیکیشن

تصویب توصیه و مشورت کردن
این برنامه مستقر مختص سیستم ادله های گوشی می باشد و برای پیاده سازی اپلیکیشن اندروید به طور محلی از گویش مخصوص خویش، یعنی جاوا اسکریپت به کارگیری میگردد و همچنین برای آی وی اس از Objective-C بکار گرفته شد‌ه‌می باشد. این نرم افزار بسیار قادر است روی بازاریابی استحصال و شغل های محلی اثر مثبت بگذارد. چون پیاده سازی آن سازه به وضعیت و حالت جغرافیایی حوزه‌ متبوع صورت گرفته میباشد.

مزایای اپلیکیشن نیتیو
از مزایای به کارگیری از برنامه نیتیو میتوان به یک سری مورد اشاره نمود:

سرعت بیشتر
native application بر روی دستگاه ذخیره میشود به این ترتیب سرعت پردازش آنها به اتصال وب یا این که پهنای باند متعلق وجود ندارد. ضمن این، نیتیو از لهجه اپ‌نویسی API برای شغل استعمال می‌نمایند.
نوشته‌ی‌علمی مرتبط: API (رابط نرم افزار نویسی کاربردی) چیست و چه کاربردی در ساخت وب سایت دارااست؟
ارائه در اپلیکیشن استورها
نرم‌افزار استورها فقط، native app را ذخیره می‌نمایند. این دکان ها یکی‌از مهم‌ترین شبکه‌های بازاریابی برای هر نرم افزار کاربردی می باشند. از‌آنجا‌که نرم‌افزار ‌های محلی بوسیله دکان‌های اپ موبایل تامین می‌شوند، اکثر وقت ها یوزرها آن را علامت چگونگی این نوع برنامه ها می‌دانند.

امنیت بیشتر نسبت به اینترنت نرم‌افزار
نرم افزار‌های نیتیو میتوانند از خصوصیت‌های امنیتی موجود در سیستم عملیاتی دستگاه به کارگیری نمایند. خصوصیت رئیس ابزار موبایل به یوزرها این امکان را میدهد که در دست گرفتن از طرز بدور اپ خویش را بردارند و از داده‌های آن در عوض تجاوز یا این که هک مراقبت نمایند.

بسط و ارتقا مقیاس پذیری
خصوصیت‌های نو را می‌توان به راحتی و به‌سرعت به native application اضافه کرد. API های نامحدود جانور برای نرم افزار های محلی می تواند نرم‌افزار شما را مقیاس پذیر نماید.

مزیت های نرم افزار نیتیو

تطبیق با دشوار‌افزار تلفن همراه
دستگاه های تلفن همراه دارنده خصوصیت‌هایی نظیر دوربین، GPS، صفحه های لمسی، صدا و میکروفون میباشند. نیتیو برنامه ها می توانند از این مشخصه‌ها به راحتی استعمال نمایند و به آن ها دسترسی داشته باشند.

UI و UX کاربرپسند
native application برای یوزرها شادی بخش است و استعمال از آن میتواند تجربیات کاربری نه برای اشخاص تشکیل داد نماید. چون پیاده سازی UI اپ اندروید و UX آن ها به نحوی می باشد که استفاده کننده با هر سطح سوادی به راحتی قادر است از تجهیزات آن به کارگیری کند.
مقاله مرتبط: چندین نکته کلیدی در پیاده سازی UI اپ اندروید
به کارگیری از نرم افزار نیتیو سوای نیاز به وب
یکی وسیع ترین مزیت نرم‌افزار های کاربردی بومی این می‌باشد که خلاف نرم‌افزار‌های اینترنت ، آنها به وب نیاز ندارند تا جاری ساختن شوند. از آن جا که آنان داخل یک دستگاه ذخیره می گردند، می توانند در حین حرکت، کویر، بیشه یا این که جای‌جای دیگر فعالیت نمایند.

ژئوفنس (گزینش محدوده ی جغرافیایی)
قابلیت و امکان ژئوفنس تنها در نرم افزار های بومی قابل طراحی می باشد و تلاش آن به شرح ذیل میباشد: مشتریانی که نرم افزار محلی شمارا نصب دارا هستند و از محدوده تجارت شما عبور می نمایند هنگام ورود به حوزه‌ جغرافیایی ذیل پوشش این برنامه، برایشان نوتیفیکیشنی از طرف شما ارسال می گردد. این فعالیت می‌تواند بازاریابی قدرتمندی را برایتان به وجود آورد.

تفاوت نرم‌افزار نیتیو با اینترنت نرم‌افزار
نرم افزار نیتیو طرحی میباشد که به صورت بدون واسطه بر روی موبایل هوشمند نصب می‌گردد و می‌تواند در اغلب مورد ها بدون رابطه اینترنتی شغل نماید، اما این موضوع بسته به ماهیت نرم افزار دارااست. ولی اینترنت برنامه ها نرم افزار هایی هستند که استفاده کننده آنان‌را دانلود نمی نماید و از روش یک مرورگر اینترنت روی موبایل هوشمند فعالیت می‌نمایند و به وب نیاز دارا هستند. از مزایای native app این میباشد که میتواند به صورت جدا از اینترنت فعالیت نماید. نرم افزار نیتیو با مهار اقتدار پردازشگر ممکن هست سریعتر شغل کرده و به طاقت فرسا‌افزارهای خاص مانند gps دسترسی پیدا می‌نماید. در بعضا از موبایل‌های هوشمند، این برنامه می‌تواند دستگاه‌ها را در اختیار گرفتن کرده و تحت عنوان یک در دست گرفتن‌کننده کار کند. اینترنت نرم افزار در دستگاه‌های گوناگون عمل می نماید فقط مورد نیاز است اتصال وب وجود داشته باشد و مشکلی که در آن وجود داراست این میباشد که برخلاف اپ نیتیو، به دسترسی به وب نیاز دارد و سرعت عملکرد آن به چگونگی سیگنال های دریافتی یا این که سرعت پهنای باند متعلق میباشد. در پیاده سازی اپلیکیشن ‌های اینترنت می توانند از یک کد واحد به کارگیری نمایند زیرا برای یک دستگاه خاص پیاده سازی نشده‌اند. نرم‌افزار‌های اینترنت سریع و بی آلایش هستند، البته به اندازه اپلیکیشن‌های نیتیو تطبیق‌پذیر و سریع نیستند.
نوشته ی علمی مرتبط: اینترنت نرم افزار (Web Application (PWA چیست؟

سود گیری

در توده بندی آخری بایستی به این نکته اشاره نمود که در کشورمان کشور ایران، به جهت در دسترس نبودن وب برای کلیه به ویژه در بخش ها بعدازظهر افتاده، پیاده سازی نرم افزار نیتیو و اپ هایی از این دست بسیار ضروری است به خصوص اینکه این برنامه محلی میباشد و میتوان برای حیطه ای خاص آن را پیاده سازی نمود. این نرم افزار به جهت مزیت بسیار اصلی خویش یعنی کارایی آن در عدم وجود وب بسیار دارای اهمیت است.

در حالتی‌که نیاز به مشاوره و کسب داده ها بیشتر برای پیاده سازی اپلیکیشن دارید، میتوانید با شماره های ذیل تماس حاصل نمایید.
 

  • ۰۱/۱۰/۰۵
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی