مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


در صورتی‌که نگاهی به اطلاعات آماری سال 98 بیندازیم خواهیم مشاهده کرد که از ۸۲ میلیون جمعیت جمهوری اسلامی ایران در سال 98، حدود ۷۲ میلیون و ۹۴۰ هزار نفر از اینترنت مویایل  به کار گیری می‌کنند. این حجم انبوه کاربر اینترنت،  اهمیت طراحی برنامه موبایل و استفاده از بستر های جانور در دنیای کاربران مستمر اینترنت تلفن همراه را به مراد توسعه فروش با منفعت گیری از اپلیکیشن فروشگاهی ، به اثبات می‌رساند. با توجه به این آمار و ارقام و تاثیر انکار نشدنی طراحی نرم‌افزار فروشگاهی در رونق کسب و کار گردآوری بخش اعظمی از صاحبان کسب و کار به سمت طراحی برنامه رغبت یافته اند و در واقع همین امر موجب شد تا ما در این نوشته‌ی علمی به منظور پند صاحبان تجارت به تشریح ویژگی های یک اپ فروشگاهی ایده آل بپردازیم. با ما یار باشید.
ثبت توصیه و مشورت

طراحی اپلیکیشن در مشهد

طراحی اپلیکیشن

ویژگی های نرم‌افزار فروشگاهی ایده آل
تعداد شرکت هایی که امروزه به طراحی برنامه میپردازند بسیارند و همین استدلال موجب گردیده است تا تعیین بهترین شرکت برای طراحی برنامه به خصوص طراحی اپ فروشگاهی عمل چندان بی آلایش ای به لحاظ نرسد. در‌این بین درایت از اینکه شرکت مورد نظر شما نرم‌افزار را چه گونه و با چه امکاناتی طراحی می کند برای صاحبان تجارت بسیار حائز اهمیت هست. شناخت ویژگی های اپلیکیشن فروشگاهی ایده آل و توجه به اینکه مجموعه طراحی، نرم‌افزار شما‌را متناسب با آن‌ها طراحی کنند میتواند در گزینش و مقایسه بهترین شرکت  طراحی برنامه مفید واقع شود. درپی به ویژگی های یک اپلیکیشن فروشگاهی ایده آل می پردازیم:
رابط کاربری بی آلایش و راحت
یکی‌از مهم ترین فاکتور هایی که منجر جلب رضایت کاربران میگردد راحتی شغل و رابط کاربری ساده و ریلکس اپ فروشگاهی است، این قضیه یکی از الزامی ترین ویژگی هایی می‌باشد که  یک برنامه فروشگاهی ایده آل قطعا بایستی داشته باشد به این دلیل که این مسئله از سردرگمی کاربر در فروشگاه خودداری میکند و سبب می گردد ، کاربران شما تجربه ای خوب از خرید در اپلیکیشن شما داشته باشند.
 امکانات فروشگاهی
هر نرم‌افزار فروشگاهی باید امکانات شالوده ای مانند جستجوی تولیدها، فیلتر سازی تولید ها، عضویت، افزودن به سبد خرید، نمایش توضیحات فرآورده، پرداخت آنلاین، قابلیت لحاظ دهی، امتیاز دهی به جنس، تیم بندی محصول ها و… را داشته باشد تا بتواند نظر کاربران خود را جلب کند. این خصوصیات نیز شالوده ای ترین نیاز های برنامه فروشگاهی ایده آل به حساب می‌آیند.

قابلیت Analytics
آنالیتیکس ویژگی مهمی هست که قابلیت آنالیز و ارزیابی خلق ها و شغل های کاربران، تعداد نصب برنامه و اطلاعات مهم دیگر را برای شما مهیا میکند که این اطلاعات می توانند به شما در انتخاب یک استراتژی مناسب کمک کنند. آنالیتیکیس یک کدام از قابلیت های گوگل می‌باشد که اطلاعات آماری آن در seo وب سایت نیز بسیار کاربردی و موثر واقع می‌گردد.

نوشته ی علمی مرتبط: گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟

 

نوتیفیکیشن
نوتیفیکیشن  یا  پیام اطلاع رسانی یکی از قابلیت هایی می‌باشد که می‌تواند به برنامه فروشگاهی شما برچسب  ایده آل بزند. ارسال نوتیفیکیشن به کاربر میتواند کاربر را از اهداف و پیام های شما به صورت بدون واسطه آگاه کند، به عنوان مثال شما میتوانید کاربران را با به کار گیری از این قابلیت و امکان از فروش ویژه خود با خبر فرمایید و یا میتوانید کد کوپن ها را در روز های خاص به آن‌ها اطلاع رسانی نمائید.

قابلیت نشر  برنامه در مارکت های اپلیکیشن
برای اینکه کاربران از وجود اپ شما آگاه شوند میتوانید آن را در یک مارکت قرار دهید تا بتوانند از وجود آن با خبر شوند و به دانلود آن بپردازند، پر اسم و رسم ترین مارکت ها گوگل پلی و اپلیکیشن استور هستند البته مارکت های مستقر مانند بازار و مایکت نیز وجود دارند که برای کاربران ایرانی مناسب تر می باشند.

نوشته‌ی علمی مرتبط: تکثیر اپ در گوگل پلی

 

نوشته‌علمی مرتبط: تکثیر برنامه در کافه بازار | آموزش گام به گام انتشار برنامه در بازار

 

امکانات بیشتر نسبت به رقبا
زمانی می‌توانید ادعا فرمائید که مالک یک نرم‌افزار فروشگاهی ایده آل هستید که پیش از اقدام به طراحی رقبای خود را رسیدگی کرده و در  فرایند طراحی از شرکت طراح خود بخواهید تا امکاناتی فراتر از آنچه که رقبایتان ارائه کرده اند به شما ارائه کند.

حجم مناسب و منطقی نسبت به امکانات
به خیال و خاطر بسپارید که کاربران از دانلود و نصب نرم‌افزار های پرحجم بیزارند . پس توجه داشته باشید که حجم نهایی اپ شما حجمی منطقی باشد ولی نه در حدی که امکانات را فدای حجم اپلیکیشن خود نمائید. به نسبت امکانات و کارایی نرم‌افزار خود حجم آن را بسنجید.

تم رنگی متعادل و هماهنگ با برند
از لوگوی برند خود و رنگ های استفاده شده در آن برای طراحی گرافیکی اپ خود به کار گیری نمائید. اعتنا فرمایید یک نرم‌افزار فروشگاهی ای ایده آل است که طراحی آن متعادل، خوشگل و دیدنی باشد. اپ فروشگاهی ایده آل بایستی امکان به کارگیری  از المان های گرافیکی متحرک که لحاظ استفاده کننده را به سمت محصولات ویژه و شفت انگیز جلب می کند،داشته باشد.

سخن نقطه پایان
اگر به عنوان صاحب یک برند فروشگاهی معتبر به دنبال یک شرکت معتبر برای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ایده آل خود میباشید میتوانید به برگه نمونه کارهای طراحی برنامه شرکت رایا پارس مراجعه کرده و به منظور مشاوره و یا استخراج اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

  • ۰۱/۱۰/۱۲
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی