مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


با دقت به اینکه صاحبان بیزنس معمولا دارایی محدودی را برای پیاده سازی اپلیکشن اندروید در لحاظ میگیرند ، بسیار دارای اهمیت میباشد که با به عبارتی هزینه نخستین به فیض دلخواه خویش دست یابند.در‌این نوشته‌علمی می‌خواهیم نکات کاربردی در ارتباط با پیاده سازی نرم افزار اندروید و ios و مشکلات رایج در آن را بازگو کنیم.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

طراحی اپلیکیشن

نوشته‌ی‌علمی مرتبط: پیاده سازی نرم افزار Android یا این که نرم افزار IOS؟ برای آغاز کدام عالی میباشد؟

نکته حائض اهمیت در فرایند پیاده سازی نرم افزار گوشی این میباشد که برای آن الگوریتم مشخصی  نیست  و به همین برهان مدام اشتباهاتی رایج دراین باره به چشم میخورد . البته با رعایت اصولی که بر حسب تجارب اشخاص کار کشته دراین باره بدست آمده میباشد می قدرت در دنیای نرم افزار ها پیروز بود.

برای مثال ایرادات رایج در پیاده سازی نرم افزار گوشی که بایستی از آن‌ها بپرهیزید می شود به موردها ذیل اشاره نمود:

پیاده سازی UI و UX نامناسب و غیر حرفه‌ای
پیاده سازی UI  و UX حرفه‌ای و مخاطب پسند یکی‌از مهم‌ترین نکاتی میباشد که در پیاده سازی نرم افزار به طبع بایستی رعایت گردد.همینطور پیش از هر چیز بایستی به ذوق و نیاز یوزرها اعتنا کرد. ولی این به‌این معنی وجود ندارد که فقط به نیاز استفاده کننده اکتفا کرده و اختراع و ابتکار عمل را در پیاده سازی نرم افزار نادیده بگیریم .

نوشته‌ی‌علمی مرتبط: یک‌سری نکته کلیدی در پیاده سازی UI نرم افزار اندروید

تجهیزات و آیکن های نرم افزار بیش تر از اندازه باشد
زمانی نرم افزار شما بیش تر از اندازه بغرنج و نا مرتب باشد استفاده کننده در گیر سرگردانی می گردد و ترجیح می‌دهد پیرو نرم افزار های بی آلایش خیس برود. یکی ایرادات رایج در پیاده سازی نرم افزار ها تجهیزات مازاد و آیکن های زیاد میباشد. پس رعایت آسانی در عین بی نقص بودن یک فاکتور اصلی در پیاده سازی نرم افزار میباشد.

نداشتن غرض  در پیاده سازی نرم افزار و فقدان اپلیکیشن استرانژیک

زمانی کاربری وارد نرم افزار شما می‌شود در کمتر از دو دقیقه می بایست بفهمد غرض اساسی و کاربرد نرم افزار چیست؟ عدم شفافیت غرض و کاربرد نرم‌افزار برای مخاطب یکی ایرادات رایج در پیاده سازی نرم افزار میباشد. هنگامی مخاطب در نرم افزار گوشی شما سردرگم و بی انگیزه باشد با گاز اپلیکیشن را از کاغذ گوشی خویش حذف خواهد کرد.

 

عدم آشنایی کافی از مخاطبان مقصود در پیاده سازی نرم افزار
آشنایی کافی از مشتریان در مرحله نخستین و آشنایی کافی از یوزرها در مرحله دوم به ترتیب مهم‌ترین قدم های پیاده سازی نرم افزار میباشد. بایستی بدانید که نرم افزار را برای چه افرادی پیاده سازی می کنید. معدل سنی آن ها چقدر می باشد؟بیشتر مخاطبین شما خانم هستد یا این که آقا و...و...

ولی این فعالیت حقیقتا بسیار مشقت بار و لهجه بر میباشد ولی در توفیق شما در دنیای رقابت نرم افزار ها بسیار تاثیرگدار میباشد و عدم اعتنا بدین مسئله نیز یکی از دیگر از مشکلات رایج در پیاده سازی و نشر نرم افزار مارک شما خواهد بود.

کمبود میزان دارایی در پیاده سازی نرم افزار
در مقاله ها پیشین نیز اشاره کردیم که یکی‌از خطاها داشتن نرم افزار برای بیزنس های خرد این میباشد که صاحبان بیزنس میزان دارایی کافی برای این شغل تخصیص نمی دهند. با دقت به اینکه آحاد فرایند گسترش نرم افزار مستلزم دارایی خاص و غیر وابسته ایست، بی اپ گی و رهاکردن نرم افزار در نقطه نقط ی اوج به خیال ایرادات مالی یکی‌از دیگر از اشتباهات پیاده سازی نرم افزار میباشد.درصورتی که بگوییم این محدودیت دارایی یک مارک راکه می توانست در بازار نرم افزار ها در نقطع ی عطف باشد ،به تحت خواهد کشاند نا به جا نگفته ایم.

در نظر نگرفتن برخورد یوزرها در پیاده سازی نرم افزار
یک پاراگراف دارای شهرت میباشد که میگوید جلوی ناکامی را هر وقت بگیری بهره میباشد .گاهی یک مارک اپلیکیشنی پیاده سازی می نماید که مخاطبینش هیچ ارتباطی با آن برقرار نمیکنند ،در صورتی مالک مارک به گشوده خورد یوزرها اعتنا کرده و پیش از گسترش دادن های نابه جا خلل برنامه خویش را از شالوده حل نماید میتواند جلوی باخت نرم افزار خویش را در بازار نرم افزار ها بگیرد و برنده میدان باشد.

 

عدم اعتنا به بازاریابی نرم افزار در کانال‌های اجتماعی و seo آن
نرم افزار در‌حالتی که صحیح منتشر نشود هرگز نمی تواند به طور بزرگ در دست یوزرها قرار بگیرد. پس در حالتی که برای پیاده سازی نرم افزار خویش هزینه بسیار نموده اید البته به نشر و بارایابی آن بی ملاحظه می باشید بدانید که دشوار در اشتباهید. شبکه‌های‌اجتماعی یکی شایسته ترین بستر هایی میباشد که قادر است در تکثیر نرم افزار شما‌را امداد نماید. جمعیت بزرگی که در کانال‌های اجتماعی حضور فعال دارا‌هستند، قسمت عظیمی از جامعه غرض شما می‌باشند پس بی توجهی به آن ها خطا صد در صد شماست.

پیاده سازی غیر ریسپانسیو
پیاده سازی مطلوب نرم افزار به نحوی که در تک تک موبایل های تلفن همراه و تبلت قابل اکران باشد یکی از دیگر از نکاتی میباشد که در شکل بی توجهی به آن یوزرها بخش اعظمی را از دست خواهید بخشید.

 

رعایت اصول فنی در کنار پیش گیری از این خطاها رایج هنر طراحان نرم افزار کمپانی رایا پارس میباشد.
 

  • ۰۱/۱۰/۱۷
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی