مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


امنیت یک معنا نسبی است، همان طور که نمی اقتدار اظهار کرد یک منزل 100 درصد امن میباشد و هیچ گاه هیچ دزدی نمی تواند به آن نفوذ نماید، در امر برنامه نیز این معنا درست گو میباشد. این قابلیت و امکان وجود دارااست که با استعمال از رعایت اصول قابل انعطاف طراحی اپلیکیشن در مشهد افزاری و به کار گیری از یک‌سری امکانات طاقت فرسا افزاری یک نرم‌افزار را ایمن خیس کرد ولی گشوده هم ممکن میباشد نفوذکننده ای هزینه بیشتری ایفا دهد و بتواند همه حایل های امنیتی را بشکند.

اندروید یک سیستم استدلال گشوده و انعطاف پذیر میباشد و همگی چیز به گزینش شما برخواهد گشت متاسفانه این انعطاف پذیری، مسائل امنیتی بالقوه بیشتری را به یار دارااست. (برای تفحص بیشتر راجع به طرز فعالیت اندروید نوشته‌علمی دیدگاه سعی سیستم دلیل اندروید را استیناف بفرمایید) البته خبر عالی این میباشد که گوگل دارنده یک سیستم امنیتی به اسم Play Protect میباشد که امنیت نرم افزار های اندروید را محافظت می نماید.

Play Protect یک سیستم یکسری بخشی میباشد که برای نگهداری امنیت موبایل شما از صفر تا صد پیاده سازی گردیده‌است که مشتمل بر نصیب‌هایی از قبیل برنامه اسکنر برای یافتن پوشه های مخرب میباشد همینطور بخشی بنام‌، یافتن تلفن اینجانب و بخشی هم با تیتر مرور ایمن میباشد. با این حالا، پیش از اینکه به جزئیات بپردازیم، طریق بازیابی موقعیت google play protect دستگاه شما درین نوشته‌علمی اورده شده میباشد.

در حالتی‌که کنجکاو باشید که چه چیزی شغل مراقبت بر روی دستگاهتان را اعمال می‌دهد، بسیار آسوده میباشد. برای ادامه فعالیت در مارکت play store، منوی کنار کاغذ را گشوده فرمائید و آن‌گاه پیکربندی My apps and gams را گزینش نمائید. چنانچه که هیچ خطری برای گوشی شما شناسایی نشده باشد، عبارت no problem found اکران داده گردد.

مزایای play protect
اولی برهان وجود Play Protect برای کپی بدافزار میباشد. از روش یک دستگاه برای نسخه برداری و رسیدگی بیشتراز 50 میلیارد اپ در هر روز از هر دو طرف یعنی نرم افزار های که وارد مارکت میگردند و وقتی که یوزرها یک نرم افزار اندروید را نصب می نمایند Play protect به کار گیری می نماید.

Play Protect هر اپلیکیشنی را که وارد دکان Google Play می‌شود را رسیدگی می نماید تا مطمئن خواهد شد که‌این یک نرم‌افزار رسمی میباشد. ولی Play Protect یک قدم بالاتر برای امداد به مراقبت امنیت دستگاه شماست حتی‌در حالی که شما در هم اکنون لود نرم افزار ها میباشید. خیر فقط نرم‌افزار ها را در Play store کپی می نماید، بلکه همه اپلیکیشن های جان دار در تلفن را برای دوری از ورود فولدر های مخرب کپی می نماید، اصلی وجود ندارد که از مارکت play store دانلود کرده باشید یا این که نه. در حالتی که چیزی مشکوک پیدا نماید، به شما استحضار داده گردد.

از سرویس ها دیگر play protect یافتن دستگاه است فرقی نمی نماید که گم یا این که دزدیده گردیده باشد می‌توانید با به کارگیری از Play Protect Find My Phone برای ردیابی دستگاه خویش از Play Protect استعمال فرمائید. میتوانید جای فعلی (یا این که واپسین داده ها شناخته گردیده) موبایل را ردیابی نمایید.

در حالتی که به حیث میرسد که قدرتمند به یافت کردن موبایل خویش نیستید میتوانید از Find My Phone برای قفل کردن و تمیز کردن دستگاه خویش استعمال نمائید. براین اساس، دست‌کم می‌توانید اعتقاد و باور نتیجه ها فرمایید که داده ها فردی شما از دیده کنجکاوان مراقبت میگردد این قابلیت و امکان یک واحد سنجش ضروری است که گوگل برای اعتقادوباور یوزرها از سال 2012 به آن روی آورده میباشد.

Google play protect بر روی دستگاه شما مانند یک سایه کار می‌نماید و یک به یک نرم‌افزار ها را ارزیابی و نسخه برداری می کند همینطور با مرورگر Chrome نیز همگام می‌شود تا از قابل انعطاف افزارهای مخرب در اینترنت مراقبت نماید. درصورتی که کد مخرب را در یک تارنما شناسایی نماید، به شما هشدار می‌دهد.

به چه شکل از امنیت موبایل اندروید مطمئن شویم
شما می‌توانید واپسین شغل های google play protect دستگاه خویش را ملاحظه کنید و ملاحظه کنید واپسین توشه در چه وقتی دستگاه شما کپی گردیده و آیا نرم‌افزار مخربی یافت کرده یا این که نه برای مشاهده می‌توانید به setting رفته و آیتم Security & privacy تعیین فرمایید وسپس وارد google play protect گردید واطلاعات را مشاهده نمائید.

با مجموع این تعاریف و تمجیدها و عملکرد google Play Protect، بایستی اعتراف کرد که بصورت بدون نقص و کارا ضمانت کننده امنیت تمامی جانبه سیستم Android وجود ندارد. آنچه که Play Protect اجرا می‌دهد، شغل جدیدی وجود ندارد و با تک تک آن لایه های حفاظتی که بازه ها مجال و انرژی می‌گیرند، قابل انعطاف افزارهای مخرب در Android آنگونه که درباره ی آن ها دعوا می گردد و یوزرها عام از آن ترس دارا هستند، توانگری تخریب و ارعاب سیستم ها را ندارند و این تخریب ها هیچوقت در مقیاس معنا داری نبوده اند. با این اکنون شناسایی و فهم از قابل انعطاف افزارهای مخرب مورد مهمی برای این پلتفرم بوده میباشد. ودر نقطه پایان چنین گستردن میدهیم که همت ظریف google Play Protect قابل تقدیر میباشد البته هنوز نواقصی در آن بچشم میخورد که قابل افزایش میباشد.
 

  • ۰۱/۱۰/۲۰
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی