مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


بیش تر از ۶۹۰۰ لهجه در عالم وجود داراست، ولی فقط تعداد انگشت شماری برای لهجه اپ نویسی پیاده سازی نرم افزار به کار گیری میگردد. فهمیدن این لهجه ها به شما این قابلیت را می‌دهد که با مهارت های طراحی اپلیکیشن در مشهد بسط نرم افزار بیشتر آشنا گردید. شایسته ترین لهجه‌ها برای بسط نرم افزار عبارتند از:
1. Swift (برای محصول ها کمپانی اپل)
2. Java (برای محصول ها کمپانی اندروید)
3. Objective-C (برای هر دو کمپانی اپل و اندروید)
4. C++
5. C#
6. Python
7. JavaScript.
با ظهور بازار نرم افزار های گوشی، مکان تعجب وجود ندارد که چرا اشخاص بیشتری پیرو ساخت و ساز نرم افزار برای خویش می‌باشند. با وجود لهجه‌ها و فریمورک‌های متعددی که وجود داراست، تشخیص اینکه کدام یک برای شما مطلوب‌خیس میباشد، سخت میباشد. این راهنمای سریع مجموع داده ها ما یحتاج شما در ارتباط 7 شایسته ترین لهجه برای پیاده سازی نرم افزار را دارااست. از Swift تا Kotlin، ما یک نمای کلی از هر گویش و آنچه که آنان را متمایز می نماید به شما ارائه میدهیم.
1. Swift
نامزد نخستین سوئیفت میباشد. این یک گویش نرم‌افزار نویسی پیاده سازی نرم افزار بوسیله اپل میباشد که اساسا تحت عنوان جانشین Objective-C پیاده سازی گردیده است. از سال 2014 تحت عنوان جایگزینی برای Objective-C در اکثر تولید ها اپل مستعمل میباشد.
Swift یک لهجه نرم افزار نویسی همگی منظوره میباشد که دارنده خصوصیت های مدرنی میباشد که پیشرفت دسکتاپ و سرور را مقصود قرار میدهد. نحو سوئیفت مبتنی بر Objective-C میباشد، ولی تغییرات متعددی را در مفاهیم مهم آن لهجه ساخت‌و‌ساز می نماید.
مزایای گویش اپ نویسی Swift 
Swift یکی‌از گویش اپ نویسی پیاده سازی نرم افزار iOS و پیشرفت نرم افزار macOS میباشد. Swift یک گویش نرم‌افزار نویسی همگی منظوره میباشد البته با پیش گویی چارچوب های Cocoa و Cocoa Touch پیاده سازی گردیده است که آن را برای توسعه و گسترش اپ های iOS بسیار موءثر می نماید.
دلایل مختلفی وجود دارااست که چرا سوئیفت گزینش نیکی برای گسترش اپ میباشد:
سوئیفت از خطوط کد کمتری نسبت به بقیه گویش ها برای اعمال به عبارتی شغل استعمال می نماید.
دارنده بخش اعظمی از خصوصیت‌های توانا مانند فرصت کامپایل سریع و موردها دیگر میباشد که کدنویسی را بی آلایش‌خیس و سریع‌خیس از قبلی می‌نماید.
کامپایلر حقیقتاً هوشمند میباشد، به این ترتیب قادر است تخت‌گاز مشکلات را در طی کامپایل تشخیص دهد، خیر اینکه بدون چاره باشید کد خویش را پیش از یافتن هر سیرتکامل خطایی انجام فرمائید که سبب تعقل در جدول وقتی گسترش نرم‌افزار در فرآیند آینده برنامه ریزی گوشی خواهد شد.
منابع آنلاین بسیار خیر و خوبی وجود داراست که به شما امداد می نماید حافظه بگیرید چه‌گونه از Swift به صورت کارآمد به کارگیری فرمائید، برای مثال کتاب هایی در زمینه‌ی Swift یا این که زمان های آموزشی از روش دروس گشوده دانش گاه استنفورد یا این که پروژه MIT OpenCourseWare (OCW) (www.ocw.mit.edu).

معایب لهجه نرم‌افزار نویسی Swift

اپلیکیشن نویسی در سوئیفت مدام سهل وجود ندارد.
منحنی یادگیری برای این گویش بسیار فراتر از دیگر گویش های اپلیکیشن نویسی کامپیوتر میباشد، بدین مفهوم که پیش از اینکه بتوانید یک نرم‌افزار ساخت و ساز نمائید، مجال بیشتری ارتفاع میکشد.
کد Swift همینطور پرمخاطب خیس میباشد و بعضی وقتها قرائت آن دشوارتر میباشد. این بدین استدلال میباشد که‌این گویش با حدس ایمنی پیاده سازی گردیده است و مانند انگلیسی خوانده می‌گردد.
Swift نسبت به بقیه گویش‌ها در دست گرفتن نوع بسیار ظریف‌تری دارااست، بدین ترتیب در صورتی‌که کد شما با نوع تهیه و تنظیم‌گردیده همخوانی نداشته باشد، خطایی فیس میدهد که شما‌را از کامپایل اپلیکیشن گشوده میدارد. در غایت، به جهت اکوسیستم به طور کاملً در اختیار گرفتن گردیده اپل، سوئیفت منحصراً به پیشرفت iOS محصور شد‌ه‌است، به‌این مضمون‌ که هیچ راهی برای بسط دهندگانی که روی دستگاه‌های اندرویدی عمل می‌نمایند برای به کارگیری از این گویش نیست.

 

 

2.  گویش اپلیکیشن نویسی Java
جاوا یکی‌از دوستداشتنی ترین لهجه های نرم‌افزار نویسی میباشد که بوسیله موسسه ها بلندتر جهان به کارگیری میگردد. همینطور به صورت وسیع برای لهجه های پیشرفت نرم افزار اندروید به کار گیری میشود.
جاوا بوسیله Sun Microsystems در سال 1995 ساخت شد. دلایل متعددی برای اثر گذار بودن آن برای پیشرفت نرم افزار وجود داراست:

۱. جاوا یک لهجه تمامی منظوره میباشد، به‌این معنا که می قدرت از آن برای طیف وسیعی از هدف ها استفاده نمود.
2. امکان حمل در پلتفرم ها و سیستم ادله های متعدد را ارائه میدهد چون می‌تواند روی هر سیستمی با JVM (ماشین مجازی جاوا) انجام خواهد شد.
۳. شی گرا میباشد، به‌این مضمون‌ که می‌توانید قابل انعطاف افزاری بنویسید که از شی ءها برای اکران چیزها یا این که اجرا در اپ شما به کار گیری می نماید . بدین ترتیب، در صورتی میخواهید یک ماشین در جاوا ساخت فرمائید، میتوانید یک شی ماشین ساخت و ساز فرمایید و از آن برای تعامل با سایر افراد استعمال فرمایید.

مزایای لهجه اپلیکیشن نویسی جاوا:

جاوا یک لهجه نرم‌افزار نویسی میباشد که برای همت مطلوب با وب و نیازهای امنیتی آن پیاده سازی گردیده است. جاوا یک کدام از کم لهجه‌هایی میباشد که می‌اقتدار از آن برای بسط نرم افزار‌ها برای دستگاه‌های اندروید و iOS به کار گرفت و دوستداشتنی‌ترین لهجه برای توسعه و گسترش نرم افزار گوشی میباشد.
مزایای به کارگیری از جاوا تحت عنوان گویش اپلیکیشن نویسی عبارتند از:
شی گرا میباشد
سینتکس آن مشابه به C++، C# و غیره میباشد
کد آن به راحتی قابل قرائت میباشد
دارنده یک کتابخانه دیجیتال والا (در دسترس آنلاین)
دلایل متعددی وجود داراست که چرا می بایست نرم‌افزار نویسی جاوا را حافظه بگیرید. یادگیری این لهجه به شما امداد می نماید تا در توسعه و گسترش نرم افزار عالی گردید و در آتی درآمد بیشتری استخراج فرمائید.

معایب جاوا

جاوا یک گویش اپ نویسی پیاده سازی نرم افزار میباشد که برای پلتفرم جاوا ساخت و ساز شد تا برنامه نویس ها را قوی به تشکیل داد و استعمال از شی ءها نماید. این لهجه بسیار دوستداشتنی میباشد، ولی سوای نکات منفی آن وجود ندارد. جاوا اکثر وقت ها به جهت به کارگیری بیشتراز حد گزینه عیب گیری قرار می‌گیرد که قادر است سبب کندی اعمال گردد. این دستور مخصوصاً وقتی راست گو میباشد که در اکنون گسترش یک نرم‌افزار برای گوشی دیرین می‌باشید. با پیش گویی این مسئله، ممکن میباشد بخواهید گویش های دیگری مانند Swift یا این که C++ را که جدیدتر و کارآمدتر می‌باشند، جستجو فرمایید.

جاوا همینطور از بسط دهندگان میخواهد که از مقادیر متعددی کد تنها برای جاری ساختن شغل های بی آلایش به کارگیری نمایند، که میتواند برای برنامه نویس ها مجرب کمتری که جدید آغاز به فعالیت با این گویش کرده اند، خسته کننده باشد.

3. Objective-C
کلاً، Objective-C یک لهجه نرم افزار نویسی تمامی منظوره و شی گرا میباشد که پیام رسانی به مدل Smalltalk را به لهجه نرم‌افزار نویسی C اضافه می نماید. این گویش دارنده تایپ پویا، تایپ جزئی، پارامترهای نامگذاری گردیده برای متدها و فراخوانی توابع، و اشکال داده های مختلف به عنوان مثال شی ءها، ساختارها، آرایه ها، فن ها و غیره میباشد.
Objective-C در بالا در ده سال 1980 بوسیله Brad Cox و Tom Love در استپ استون (فعلا بخشی از Novell) ساخته شد. این لهجه تحت عنوان بسط لهجه اپ نویسی C برای دفاع از تکنیک های OOP (اپ نویسی شی گرا) تولید شد.
از هر دو سیستم برهان Operating System X و Windows ora مدد می نماید.

مزایا Objective-C 

Objective-C یک گویش نرم‌افزار نویسی توانمند میباشد که برای فعالیت بر روی دستگاه های اپل و اندروید پیشرفته میباشد.
برخلاف Swift، Objective-C یک کتابخانه مجال انجام ندارد، به‌این معنا که اپلیکیشن پیش از جاری ساختن بایستی کامپایل خواهد شد. به همین ادله، Objective-C یک گویش نرم‌افزار نویسی سطح زیر در حیث گرفته میگردد.
Objective-C شی گرا میباشد و از اپلیکیشن نویسی راه و روش ای و همینطور اپ نویسی تابعی حفاظت می نماید.
همینطور قابلیت و امکان ارث بردن از کلاس‌های والد را مهیا می‌نماید، که منجر می گردد شغل سایرافراد فارغ از نیاز به استارت از آغاز سهل‌خیس گردد.
معایب Objective-C

Objective-C یک لهجه سخت برای یادگیری میباشد. برای اینکه بتوانید یک نرم‌افزار نویس اثر گذار در لهجه گردید، بایستی مفاهیم و امرها مختلفی را بدانید.
با Objective-C نمی توانید به اندازه گویش های دیگر شغل متعددی جاری ساختن دهید. هنگام به کار گیری از این لهجه، مورد های متعددی برای پیشرفت دهندگان نیست، بدین ترتیب در صورتی میخواهید ایده نرم افزار شما چیره باشد، می بایست به اندازه کافی برای لهجه اپلیکیشن نویسی Objective-C بی آلایش باشد.
بعضا می‌گویند که به اندازه لهجه های دیگر کارآمد وجود ندارد. مثلا، جاوا به جهت شیوه رئیس اختصاص خاطر کارآمدتر میباشد.

4. گویش نرم‌افزار نویسی C++
C++ یکی لهجه نرم‌افزار نویسی پیاده سازی نرم افزار در دنیا میباشد.
این زبانی میباشد که بوسیله اکثری از بسط دهندگان بازی و مهندسان برنامه به کار گیری می‌گردد.
همینطور برای مبتدیان نیز خوب میباشد، چون دارنده قابلیت و امکان های شی گرا میباشد که یادگیری آن را آسوده خیس می نماید.

مزایا گویش نرم افزار نویسی C++

C++ یک لهجه نرم افزار نویسی تمامی منظوره میباشد که بیش تر از 40 سال میباشد که وجود داراست. هنوز هم بوسیله علم آموزان برای یادگیری اپ نویسی استعمال می‌گردد و یکی دوستداشتنی ترین گویش ها بین گسترش دهندگان برنامه تخصص دارد.
C++ دارنده خصوصیت های قدرتمندی میباشد که به شما قابلیت و امکان می‌دهد باگ ها را تخت گاز پیدا نمائید و کدهایی با کوشش بالا ساخت نمایید. اکثر زمان ها در مواقعی که سرعت ضروری میباشد مانند بازی های ویدیویی یا این که سیستم عوامل استعمال می‌گردد. یک خصوصیت، const، به شما قابلیت می‌دهد مقادیر تغییرناپذیر را در حین تمجید به مکان وقتی که برای نخسین بار استعمال می‌شوند، تمجید نمایید.
مزیت دیگر C++ این میباشد که هم از اپلیکیشن نویسی شی گرا و هم از مدل های نرم‌افزار نویسی روش ای جانبداری می نماید که سبب میگردد بسته به نیاز شما دربین آن‌ها جابجا گردید. C++ همینطور تامین بهتری از اسمبلی باطن خطی نسبت به گویش های دیگر مانند جاوا یا این که Objective-C ارائه میدهد.

معایب گویش نرم‌افزار نویسی C++

C++ یک لهجه اپلیکیشن نویسی شی گرا میباشد که در سال 1980 توسعه و گسترش یافت. مزایای متعددی داراست، البته معایبی نیز دارااست.
C++ نکات مثبتی مانند بضاعت ساخت و ساز کد امن خیس و گونه های زدایی سریع مشکلات داراست. با این هم اکنون، کشف کردن اپلیکیشن نویسانی که‌این لهجه را میدانند طاقت فرسا میباشد و نسبت به بقیه گویش ها کاربرپسندتر میباشد.
ضمن این، تمامی مرورگرهای اینترنت از C++ هواخواهی نمی‌کنند، که به کارگیری از این لهجه را برای برنامه نویس ها برای اپلیکیشن های اینترنت مشقت بار می نماید.
همینطور شایان بیان میباشد که C++ نمی‌تواند روی دستگاه‌هایی با حافظه موقت سیستم زیر (یاد دسترسی تصادفی) جاری ساختن گردد. صرفا مزیت این شغل این میباشد که در‌حالتی که اپلیکیشن روی این دستگاه ها فعالیت نماید بسیار سریعتر خواهد بود!

5. لهجه نرم افزار نویسی C#
سی شارپ و پایتون دو آیتم دوستداشتنی دربین گویش اپلیکیشن نویسی پیاده سازی نرم افزار می باشند، ولی به اندازه لهجه های دیگر رایج نیستند. درصورتی که میخواهید یک لهجه نو حافظه بگیرید و به ارشاد نیاز دارید، این دو شایسته ترین راندمان سپرده گذاری در حین را به شما میدهند.
درصورتی که یک بسط‌دهنده نرم افزار میباشید که در ادامه معضل جدیدی می باشید، سی شارپ یک تعیین خوب میباشد. این یک کدام از متداول ترین لهجه های نرم افزار نویسی در دنیا میباشد و مایکروسافت از آن به کار گیری می نماید. می توانید از سی شارپ برای تایپ کردن نرم افزار‌ها برای همگی دستگاه‌های ویندوز و همینطور برای اپلیکیشن‌های Windows Phone و Xbox One به کار گیری نمائید.
پایتون یکی اکثری از گویش های نرم‌افزار نویسی دوست داستنی میباشد که به وسیله بسط دهندگان اپلیکیشن به کارگیری می‌شود. همینطور با حدس قابلیت و امکان به کارگیری پیاده سازی گردیده‌است و بوسیله یک مقر گرانقدر استفاده کننده تامین میگردد. میتوانید از آن برای توسعه و گسترش اپ‌ها و بازی‌های یکسری پلتفرمی در دستگاه‌های iOS و Android به کارگیری نمایید. همینطور به اندازه کافی توانمند میباشد که در نرم افزار های کاربردی اینترنت، پروژه های یادگیری ماشین، اشتباهات دانش داده و رابط های مشقت بار افزاری گزینه به کار گیری قرار گیرد – اصولاً هر چیزی که می‌خواهید!

مزایای گویش نرم افزار نویسی c#

در صورتی‌که پیرو زبانی میباشید که یادگیری آن راحت باشد، نحوی کارآمد داشته باشد و متن گشوده باشد، گویش اپلیکیشن نویسی سی شارپ قادر است تعیین خیر باشد.
سی شارپ یک گویش اپ نویسی شی گرا تمامی منظوره میباشد که به وسیله مایکروسافت ساخت و ساز گردیده و برای ایجاد کرد گونه های نرم افزار های متعدد پیاده سازی گردیده‌است. این گویش در سال 2000 تحت عنوان جانشین گویش دیگر مایکروسافت به اسم C++ منتشر شد.
خصوصیت های سی شارپ عبارتند از:
قابلیت و امکان های کارکشته اپلیکیشن نویسی شی گرا
جانبداری از یک سری لهجه
جانبداری از کتابخانه های کد مندرج به گویش های دیگر، مانند C++ و Visual Basic .NET
مدد از یک سری وظیفه ای و یک سری فن ای
گروه آشغال

معایب گویش نرم‌افزار نویسی c#
گویش سی شارپ یک گویش نرم افزار نویسی شی گرا میباشد که به وسیله مایکروسافت پیشرفته میباشد. فعلا یک کدام از دوستداشتنی ترین لهجه هایی میباشد که از توسعه و گسترش اپلیکیشن برای ویندوز، اندروید، iOS و اکثری از دستگاه های دیگر پناه می نماید.
سی شارپ همانندی های متعددی به جاوا در نحو و ساختار دارااست. با این هم اکنون، جنبه های مخصوص خویش را دارااست.
یک کدام از نکات منفی این لهجه نرم‌افزار نویسی این میباشد که فاقد جامعه بزرگی از گسترش دهندگان و اپ نویسانی میباشد که میتوانند به بهبود کد یا این که ارائه حفاظت یاری نمایند. این بدان مضمون‌ میباشد که در حالتی که به‌دنبال داده ها بیشتر درباره ی طریق به کارگیری از این گویش می‌باشید، به اندازه یک لهجه دیگر مانند جاوا، داده ها در دسترس را پیدا نخواهید کرد.

6. لهجه نرم‌افزار نویسی Python
مانند سایرین، پایتون یک لهجه بهتر برای توسعه و گسترش نرم افزار میباشد چون قرائت و یادگیری آن سهل وآسان میباشد. همینطور فی مابین گسترش دهندگان بسیار دوست داستنی میباشد، به‌این مفهوم که منابع متعددی برای امداد به شما در بسط مهارت های خویش وجود دارااست.
همینطور یک‌سری پلتفرمی میباشد، بدین ترتیب میتوانید سوای نیاز به تغییر‌و تحول لهجه از آن در دستگاه‌های iOS یا این که Android استعمال نمائید.
پایتون تعداد متعددی کتابخانه دارااست که ساختن نرم افزار بهتر را آسوده خیس از مدام می نماید. بعضا از این کتابخانه ها عبارتند از:
Xcode(برای ios)
Interface Builde(برای اندروید)
REST API
WebSocket API
SQLite3

 

 مزایا Python

پایتون یک گویش کلیه منظوره میباشد که یادگیری آن آسوده میباشد و پیاده سازی کاربرپسندی دارااست. این گویش را از بخش اعظمی جهات می شود به تیتر “پله” گویش های نرم‌افزار نویسی در حیث گرفت. این پیاده سازی گردیده‌است تا مسافرت نرم افزار نویسی شما‌را سهل وآسان خیس و شهودی خیس نماید.

این گویش به مکان کامپایل تعبیر و تفسیر میگردد، به‌این مضمون‌ که یک خط را در یک فرصت جاری ساختن می نماید خیر همگی را در یک مجال. این فرمان توسعه و گسترش با پایتون را بسیار سریعتر و بی آلایش خیس می نماید – ناگفته نماند که‌این نرم‌افزار نیز بدون‌پول میباشد!
پایتون با پیش گویی اشخاص مبتدی و تازه کار تاسیس شده است، براین اساس ما یحتاج وجود ندارد نگران بخش های حیران کننده کد وقتی که نو استارت نموده اید باشید. پایتون که بوسیله Guido van Rossum پیشرفت داده شد، نخسین بار در 2 دسامبر 1989 به طور همگانی ارائه شد. عده ای که‌این گویش نرم‌افزار نویسی را آموخته اند، آسانی و خوانایی آن را تحسین کرده اند.

معایبPython

مزایای این لهجه بسیار زیاد میباشد، البته خالی از گونه های وجود ندارد.
پایتون لهجه خیر برای یادگیری اشخاص تازه کار میباشد چون مقررات کمتری دارااست و تلاوت آن سهل وآسان میباشد. شما میتوانید اپلیکیشن هایی با خطوط کد کمتر ساخت‌و‌ساز فرمائید، که فرصت موردنیاز برای کدنویسی را کاهش میدهد.
با این هم اکنون، این لهجه برای پروژه های در مقیاس بلندمرتبه مطلوب وجود ندارد. به همین عامل، بایستی لهجه نرم افزار نویسی دیگری مانند جاوا یا این که C++ را بدانید.
ضمن این، در حالتی‌که در یک دور و اطراف دانشگاهی فعالیت میکنید یا این که میخواهید از این لهجه در پروژه بازرسی یا این که تجزیه و نظارت داده های خویش به کار گیری فرمائید، متوجه خواهید شد که کتابخانه های بسیار پاره ای برای امداد بدین وظایف وجود داراست.

7. JavaScript
جاوا اسکریپت یک گویش اپلیکیشن نویسی سطح بالا و تعبیروتفسیر گردیده است که عمدتاً برای اسکریپت نویسی سمت مشتری در صفحه های اینترنت به کارگیری میگردد. در کمیته استانداردسازی ECMA استاندارد گردیده است.
Brendan Eich از Netscape Communications در صدر این لهجه را بسط بخشید تا به برنامه نویس ها اذن دهد از کدهایی که پیش از اینً درج شده بود به کارگیری دوباره نمایند. این به برنامه نویس ها این قابلیت را می بخشید که به مکان تایپ کردن کد از آغاز، بیشتر بر روی برنامه ریزی تمرکز نمایند.
این گویش در صدر تحت عنوان LiveScript شناخته می‌شد تا اینکه ورژن 1.0 به جهت ایرادات آرم تجاری به Netscape JavaScript تغییر تحول اسم بخشید.

مزایا JavaScript

این گویش نسبتاً تازه میباشد و بدین ترتیب نسبت به بقیه لهجه‌ها کمتر «تاریخی» میباشد
این لهجه از دوستداشتنی ترین مرورگرها به عنوان مثال مایکروسافت اج، اپل سافاری، گوگل کروم، موزیلا فایرفاکس و غیره امان می نماید.
این یک گویش تمامی کاره میباشد که به شما توصیه می دهد نرم افزار‌هایی با پویایی درون و ابهام ظاهری بسازید.
این یک جامعه کبیر از گسترش دهندگان و برنامه نویس ها داراست که مایل به امداد به مبتدیان در مهاجرت یادگیری گویش می‌باشند.
یادگیری جاوا اسکریپت راحت میباشد چون نیازی به یادگرفتن قانونی ندارد و علم اول کامپیوتر/اینترنت برای استارت نرم‌افزار نویسی در آن کافی میباشد.
این گویش را می اقتدار برای پیشرفت اینترنت استفاده نمود البته همینطور قادر است برای گسترش نرم‌افزار های دسکتاپ مصرف شود که آن را به یک گویش بسیار انعطاف پذیر برای هدف ها متفاوت تبدیل می نماید.

معایب JavaScript

جاوا اسکریپت یک لهجه نرم افزار نویسی کامپایل گردیده وجود ندارد، بدین مضمون‌ که نمی اقتدار آن را به راحتی تغییر و تحول بخشید و آپدیت کرد.
یافت کردن گسترش دهندگان دارای شرایط که جاوا اسکریپت را می‌دانند سخت میباشد.
اکثری از لهجه های نرم افزار نویسی در بین پلتفرمی مو جود می‌باشند (مانند جاوا، iOS، اندروید).

فیض گیری:
توسعه و گسترش نرم افزار ها در چندین سال پیشین به یک بیزنس تعالی تبدیل گردیده است. طیف کلان ای از سیستم برهان های موبایل وجود دارااست، و سیستم استدلال های نو مدام در دسترس میباشند. با بیش تر از ۲ میلیون نرم افزار جانور در مغازه های اپلیکیشن در سراسر عالم، اصلی میباشد که بدانید کدام گویش ها برای توسعه و گسترش نرم افزار ها دوستداشتنی ترین می‌باشند.

 

  • ۰۱/۱۰/۲۴
  • دیزاین اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی