مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


بشر امروز تمایل دارااست تا اکثر امور روزانه خود را به صورت آنلاین و بدون صرف هزینه‌های اضافی به جاری ساختن برساند. به همین علت، توصیه نرم افزار و شمار نرم افزار‌های کاربردی روز به روز در در حال حاضر ارتقاء میباشد و به اکثری از جنبه‌های زندگی نفوذ پیدا کرده است. طراحی نرم‌افزار باربری خیال شمارا از بابت یک جابه‌جایی مطمئن و بدون دردسر شل خواهد کرد! طراحی اپلیکیشن در مشهد
درین بلاگ تصمیم گرفتیم تا قدری پیرامون طراحی برنامه باربری و  حمل و نقل سخن کنیم و نیازمندی‌های آن را استیناف کنیم. پس با ما یار و همدم باشید.
 طراحی نرم افزار باربری چیست؟ و چه اهمیتی داراست؟
صنعت حمل و نقل یکی از سایر از زوایای زندگی انسان امروزی می‌باشد که به فضای دیجیتال ورود پیدا کرده است و اقدام به ارائه خدمات در بستر اینترنت نموده است.
طراحی اپ باربری می‌تواند یک طرز عالی برای ارائه خدمات به مشتریان باشد که صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های کناره‌ای را به یاروهمدم داشته باشد. با کمک این نرم افزار می‌توان حمل و نقل گونه های اقسام کالاها را با وسایل نقلیه متعدد صورت اعطا کرد و از بابت پیگیری مرسوله اعتقاد نتایج کرد.
در بعدازظهر‌ای از مجال که بخش اعظمی از افراد در سختی سنی متعدد، یک تلفن همراه هوشمند در اختیار دارند، ارائه خدمات و تولیدات‌تان از طریق این جعبه‌های جادویی کوچک، کاری داهیانه و پرمنفعت می باشد!
طراحی نرم افزار باربری مانند americanfreight در واقع اتفاقی دو رمز موفقیت است! درست مانند دیگر شیوه‌های مدیریت حصول و کارهای آنلاین که نه تنها برای کسب درآمد شرکت ارائه‌دهنده خدمت اثرگذار و سودآور می‌باشد که برای مصرف‌کننده این خدمات نیز سراسر سودمندی میباشد!
شما می‌توانید به عنوان یک شرکت حمل و نقل پیش کسوت اقدام به طراحی برنامه باربری منحصر برای بیزینس خود نمایید، و یا حتی میتوانید فردی باشید که به عنوان واسط، امکانات حمل و نقل را برای درخواست کننده آماده می‌آورد.
در هر فعلا ایده سودآور و پررونقی هست که فقط می بایست به صدق به آن پرداخته گردد زیرا امکانات ایجاد این کسب و کار آنلاین مهیا هست و آن هم تلفن‌های همراه هوشمندی هست که قابلیت‌های کارآمدی را برای پیاده‌سازی این مورد دارا‌هستند.
پس با طراحی اپلیکیشن باربری با یک تیر دو نشان خواهید زد! هم خدمات خود را به افراد بیشتری معرفی خواهید کرد و بازاریابی سودمندی را صورت خواهید داد و هم از یک کانال پر طرفدار و توانا خدمات خود را ارائه خواهید کرد!
امکانات ضروری در طراحی برنامه باربری:
فعلا درین بخش ما یحتاج میباشد تا به صورت تخصصی به مسئله باربری و حمل و نقل بپردازیم و استیناف کنیم که چنین اپلیکیشنی چه امکاناتی را می بایست دارا باشد؟!
لازم به ذکر میباشد که طراحی اپلیکیشن باربری نیز مانند دیگر برنامه‌ها بایستی قابلیت و امکان‌های اولیه را داشته باشد ولی چیزی که سبب تمایز و موفقیت یک نرم افزار می گردد، ابتکار و پرداختن به جزئیات هست. به عبارت دیگر برای سبقت دریافت کردن از رقبا حوزه کاری خود، کوشش فرمایید مزیت و قابلیت و امکان‌های سودمندی را به نرم‌افزار منحصر به فرد خود افزون فرمائید تا کاربران بیشتری به استعمال از خدمات شما تشویق گردند.
پنل شخصی:
یکی ضروریات نرم افزار‌ها وجود پنل‌های مدیریتی با سطح های دسترسی و امکانات خاص میباشد. در طراحی اپلیکیشن باربری سه گروه مخاطب وجود خواهد داشت، مدیریت، رانندگان و مشتریان.
پس در نتیجه باید این سه پنل مخصوص با حالت و قابلیت‌های اختصاصی به خود طراحی گردند تا فرآیندهای صورت گرفته در نرم افزار سازماندهی شوند.
پنل رئیس : برای مطالعه رانندگان، سفارشات و سازماندهی و ارتباط مشتری به راننده و …
پنل مشتریان : تنظیمات مربوط به مرسوله، پیگیری و مشاهده رزروهای گذشته و …
پنل رانندگان : مشاهده موقعیت درخواست‌ها، پذیرفتن یا عدم پذیرش یک درخواست حمل و نقل و …
امکان صدور بیمه‌نامه و بارنامه:
صدور بارنامه و بیمه‌نامه در طراحی نرم‌افزار باربری نیز مانند با همان جایگاه اهمیت در شیوه رئیس سنتی اتفاق بیفتد تا راننده نسبت به انتقال فارغ از زیان مرسوله بامسئولیت گردد و مشتری نیز با یقین بیشتری از خدمات شما سود‌مند گردد. صدور این مورد ها از سمت مدیر و برای قانونی بودن و جلب رضایت دو طرف صورت می‌پذیرد.

امکان پرداخت آنلاین:
به طبع هنگامی که تصمیم دارید تا کسب درآمد خود را بستر آنلاین مدیریت فرمائید، باید برای پرداخت وجه از روش‌های پرداخت آنلاین و به کارگیری از درگاه‌های معتبر به کار گیری نمائید.
انتخاب نوع بار:
مشتری می بایست قابلیت و امکان تعیین نوع بار و حجم آن را قبل از ثبت درخواست دارا باشد تا برای حمل و نقل مرسوله وسایل حمل و نقل مناسب ارسال گردد. مثلا؛ نوع مرسوله شکستی می بایست با احتیاط بیشتری حمل گردد، پی راننده باید از نوع مرسوله باخبر باشد.
تعیین نوع وسیله نقلیه:
درست مانند یک فروشگاه اینترنتی که ویژگی‌هایی از قبیل؛ رنگ، سایز و … را از مشتری جویا میگردد، در اپلیکیشن مربوط به حمل و نقل نیز، بایستی نوع وسیله نقلیه مورد نظر مشتری تعیین گردد.
وضعیت‌یابی:
به لطف امکان GPS و ثبت وضعیت مکانی در تلفن‌های همدم هوشمند، مشتری لحظه به لحظه از حالت مرسوله خود مطلع بوده و تمام پیگیری‌ها به راحتی اتفاق می‌ افتد.
امکان رزرو:
در طراحی اپلیکیشن باربری باید به ویژگی رزرو نیز پرداخته شود تا مشتری برای تاریخ مورد نظر از قبلی وسیله نقلیه دلخواه را رزرو نماید.
فرم عضویت رانندگان تقاضاکننده:
برای زمینه دعوت به همکاری نیز یک منو در اپ حمل و نقل در لحاظ بگیرید تا رانندگان علاقه‌مند، درخواست تمایل به همکاری را در آن بخش ارسال نمایند.
حفاظت آفلاین:
در صورتیکه علاوه بر هواخواهی و پاسخگویی به سوالهای مشتریان یا رانندگان به صورت آنلاین، طرق تعاملی آفلاین را هم در دسترس قرار دهید، میزان رضایت و سرعت گسترش امور افزایش چشم‌گیری خواهد داشت.

پنل مدیر مالی:
مورد تراکنش‌های مالی چه برای رانندگان و چه برای مشتریان از واجبات میباشد. پس سازماندهی این قسمت را با دقت بیشتری جاری ساختن دهید تا دچار کسری در پرداخت‌ها نشوید.

سود‌گیری

بازار به کار گیری از نرم افزار‌های کاربردی در طی حاظر بسیار داغ میباشد و برای هر مشکلی یا خدمتی چندین نرم افزار طراحی شد‌ه‌است! طراحی نرم افزار باربری نیز یکی از این خدمات پراستفاده می باشد که روزانه بخش اعظمی از افراد به آن نیاز دارا‌هستند. در فایده با معرفی شرکت حمل و نقل خود در قالب یک اپلیکیشن، مشتریان بیشتری را جذب خواهید کرد و یا حتی می‌توانید از ایده آن به عنوان واسطه اتصال مشتری با رانندگان استفاده نمایید.

در هر در حال حاضر این بلاگ ایراکد اصلی‌ترین امکانات یک اپلیکیشن حوزه باربری و حمل و نقل را تشریح کرد تا دور اندیشی شما را پیرامون این حوزه بالا برده باش
 

  • ۰۱/۱۰/۲۵
  • دیزاین اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی