مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


ابزارهای کاربردی برای طراحی اپ اندروید
1. ابزار Android Studio
شرکت گوگل در سال 2013 اندروید استودیو را طراحی کرد. از حیث اکثری از نرم افزار‌نویس‌ها، اندروید استودیو بهترین فضا اپلیکیشن‌نویسی برای اپ‌های اندروید می باشد. این ابزار مایحتاج برای نرم افزار‌ نویسی اندروید رابط کاربری بسیار خیر دارااست و امکاناتی همچون دستکاری‌گر کد منبع، خطایاب، ابزار آزمون و خطا و … را در مشت استفاده کننده قرار میدهد. شما می‌توانید این ابزار را به طور کاملا بدون پول دانلود نمایید. طراحی اپلیکیشن در مشهد
2. ابزار برنامه‌نویسی اندروید (ADB) Android Debug Bridge
این ابزار برای اشتباه‌یابی آیتم استعمال قرار میگیرد و مانند پل ارتباطی فعالیت می‌کند در میان دستگاه‌های اندروید و سایر کامپیوترهایی که در زمان فرآیند پیشرفت نرم‌افزار، تضمین کیفیت و اشتباه‌یابی آیتم به کار گیری قرار می گیرند. با متصل کردن دستگاه اندروید به رایانه و وارد کردن دستورها ترمینال، بسط‌دهنده میتواند اصلاحات را برای دو دستگاه انجام کند. اما لازم می‌باشد بگوییم اندروید استودیو مشتمل بر  Android Debug Bridge نیز می شود.
3. ابزار برنامه‌نویسی AVD Manager
AVD Manager نیز در اندروید استودیو وجود دارااست و یک شبیه‌ساز میباشد که برای اجرای نرم افزار‌های اندروید در کامپیوتر مورد استعمال قرار میگیرد. AVD Manager این امکان را برای بسط‌دهندگان مهیا می‌کند تا بتوانند با تک تک دستگاه‌های اندروید برای تست کوشش و پاسخ‌گویی نسخه‌های گوناگون فعالیت کنند و وضوح تصویر اپلیکیشن‌ها و سایز برگه و … را نیز مورد تفحص قرار دهند.
4. ابزار Fabric
Fabric ابزار پیشرفت‌دهنده نرم افزار توییتر می باشد. این ابزار، دسته‌ای از کیت‌ها را برای توسعه‌دهندگان اپ آماده می‌کند. آن ها می‌توانند از در بین کیت‌ها، مواردی که نیاز دارا هستند را گزینش کنند و اپ‌های بهتری درست کنند. این کیت‌ها مشمول موردها زیادی از جمله تست بتا و ابزارهای بازاریابی و تبلیغات می گردد. شرکت‌های مطرح جهانی برای مثال Uber، Spotify، Yelp و … برای ایجاد کرد نرم‌افزار خود از Fabric استفاده کرده‌اند.
5. ابزار اپلیکیشن‌ نویسی اندروید FlowUp
FlowUp به شما این قابلیت را می‌دهد تا سعی همگی نرم افزار‌هایی که ساخت می‌کنید را در اختیار گرفتن نمایید. داشبورد دستی این ابزار سبب می گردد بتوانید آمار و معیارهای اپ را که مشتمل بر ترازو به کارگیری از دیسک و CPU، معیار استفاده از خیال و … می‌گردد را به خیر در دست گرفتن کنید.
6. ابزار اپلیکیشن نویسی GameMaker Studio
GameMaker Studio یکی‌از ابزار مایحتاج برای بسط نرم افزار‌های بازی‌ اندروید است. این ابزار به بسط‌دهندگان کمک می‌کند تا بازی‌هایی دو آتی تشکیل داد کنند و منجر میگردد آن ها نیاز به کد زدن زیادی نداشته باشند. به کار گیری از GameMaker Studio بسیار ساده است و رابط کاربری فوق‌العاده‌ای نیز دارد، به همین خاطر برای پیشرفت‌دهندگان نو‌کار و کم‌تجربه بسیار مناسب می‌باشد.
. ابزار LeakCanary


این ابزار مایحتاج برای نرم افزار نویسی اندروید یک کتابخانه متن باز می باشد که می تواند نشت خاطر در نرم افزار‌ها را تشخیص دهد و آن‌ها‌را اصلاح کند. به محض اینکه نشت خیال و خاطر حادثه LeakCanary شما‌را از آن آگاه می‌کند و میتوانید از stack trace جان دار برای حل نقص‌ به کار گیری نمایید.

8. ابزار اپ نویسی اندروید Unity 3D


Unity 3D یک محیط پیشرفت بازی کراس‌‌پلتفرم می‌باشد که برای ساخت بازی‌های گوشی غامض و با گرافیک بالا آیتم استفاده قرار میگیرد. مثلا بازی‌هایی که دارای واقعیت مجازی یا واقعیت افزوده می‌باشند با به کارگیری از ابزار Unity 3D ساخته میگردند.

اگر هنگام نصب و استعمال از ابزارها با مشکلی برخورد کردید از اپلیکیشن کمک بگیرید.

درخواست مشورت کردن


درخواست مشورت کردن
ابزار پیشرفته گسترش اندروید خارجی
در این قسمت شما با ابزارهای پیشرفته برنامه نویسی اندروید آشنا می‌شوید.

1. ابزار نرم‌افزار نویسی Firebase


Firebase فقط یک ابزار نیست بلکه مجموعه‌ای از ابزارهایی میباشد که توسعه‌دهندگان برنامه‌های اندروید از آن به کارگیری می‌کنند. در حقیقت Firebase تیم‌ای از خدمات ابری برای وب و تلفن همراه را در دست پیشرفت‌دهندگان قرار میدهد. این خدمات شامل طیف وسیعی از اقدامات برای استحصال‌درآمد از طریق AdMob، تایید اعتبار مطمئن‌تر، تجزیه و احتساب اطلاعات و … می‌شوند. اپلیکیشن‌نویس‌های تازه کار ما یحتاج نیست از این ابزار استعمال کنند اما توسعه و گسترش‌دهندگان زبده برای انجام پروژه‌های بغرنج خود می‌توانند به Firebase پشت گرمی کنند و هزینه ساخت برنامه خود را کاهش دهند.

2. ابزار نرم افزار نویسی اندروید ML Kit


ML Kit یکی از ابزار مورد نیاز برای بسط اندروید میباشد که به شما قابلیت میدهد قابلیت یادگیری ماشین را از Google به اپلیکیشن خود اضافه کنید. یعنی میتوانید مواردی مانند بینایی رایانه‌ای و تشخیص کاراکتر را فارغ از نیاز به میزان دارایی و داده‌های زیاد به راحتی به اپلیکیشن خود اضافه فرمایید.

3. ابزار GitHub


GitHub سرویسی برای میزبانی پروژه‌های توسعه‌دهندگان هست. در حقیقت یک ابزار آنلاین میباشد که برای به اشتراک گذاری پروژه‌ها و پیگیری نسخه‌های متفاوت نرم‌افزار در یک پروژه کاربرد داراست. در دست گرفتن کردن نسخه‌های نرم افزار در گیت‌هاب توسط گیت‌ها اعمال می شود. همچنین این ابزار برای یافتن نسخه پشتیبان از پروژه و یافت کردن نمونه کد نیز اثر گذار می‌باشد.
 

  • ۰۱/۱۱/۱۹
  • دیزاین اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی