مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


مشورت کردن، یکی از کارهایی است که در هر بعدازظهر‌ای، تقاضای متعددی برای آن وجود داراست. اساسا، مشورت کردن، با گذر مجال و گسترش علم ها و تکنولوژی، مبتلا تحولات گسترده‌ای گردیده‌است. همانطور که میدانید امروزه شرط توفیق در هر کاری، همگام بودن با علم ها و فوت‌و‌فن روز هست و در همین راستا نیز، مشورت توانسته که خویش را با واپسین قابلیت‌های تکنولوژی تطبیق بدهد و در فضای دیجیتال نیز به طور آنلاین به درخواست کنندگان سرویس‌رسانی نماید. برنامه‌های مشورت آنلاین، یکی سودمندترین شیوه‌هایی است که میتوانید در راستای سرویس ها مشورت کردن‌ای خویش از آن ها بهره ببرید. درین نوشته‌ی‌علمی با دقت بر خصوصیت و اشکال رایج‌خیس اپلیکیشن مشاوره آنلاین، شما را با آن آشنا خواهیم کرد. با ما همدم باشید. طراحی اپلیکیشن در مشهد


مشاوره، یکی کارهایی میباشد که در هر زمان‌ای، تقاضای متعددی برای آن وجود داراست. اساسا، مشاوره، با گذر زمان و توسعه و گسترش علم ها و تکنولوژی، مبتلا تحولات عظیم‌ای شد‌ه‌است. همان گونه که می‌دانید امروزه شرط توفیق در هر کاری، همگام بودن با علم ها و فوت و فن روز می‌باشد و در همین راستا نیز، مشورت توانسته که خویش را با واپسین قابلیت‌های تکنولوژی تطبیق بدهد و در فضای دیجیتال نیز به طور آنلاین به درخواست کنندگان سرویس‌رسانی نماید. نرم‌افزار‌های مشورت کردن آنلاین، یکی از سودمندترین شیوه‌هایی هست که می توانید در راستای سرویس ها مشورت کردن‌ای خویش از آنان فایده ببرید. در‌این نوشته‌ی علمی با دقت بر خصوصیت و اشکال رایج‌خیس اپ مشورت کردن آنلاین، شما را با آن آشنا خوا هیم کرد. با ما همپا باشید.

مشورت کردن آنلاین چیست؟
قبل از آن که شمارا با برنامه مشورت آنلاین آشنا کنیم، ما یحتاج میباشد که مضمون‌ مشاوره آنلاین را معرفی کنیم. همان گونه که میدانید، مشاوره در حوزه‌‌های مختلفی کار می‌نماید و فقط دربرگیرنده بُعد روانشناختی وجود ندارد. در مشورت‌ی آنلاین با تمرکز به نوع مشورت‌ای که قرار است به اشخاص داده گردد، مشاوران از روش شیوه‌هایی مانند تماس ویدیویی، چت کردن، پیام صوتی و طرق دیگری که امروزه در بستر فضای مجازی ممکن میباشد، به یوزرها و مشتریان خویش مشورت کردن می‌دهند.

مزایای مشورت آنلاین
مزایای مشورت کردن آنلاین باعث شده است که اکثر مدیران و مشاوران به سمت استفاده از این قابلیت بروند. برخی از مزایای مشاوره آنلاین را در تحت مشاهده میکنید.
می توانید منطقهی مشاوران خویش را توسعه داده و از تعداد بالاتری از آن ها سود‌مند باشید.
تمامی پرداخت‌ها به طور روشن شکل می‌گیرند.
 دسترسی شل به مراجعه‌ی آنلاین و تلف نشدن فرصت
همه مراجعات را می‌توانید به شایسته ترین نحوه آرشیو نمائید.

انگیزه برتری مشورت آنلاین نسبت به مشورت کردن حضوری
همانطور که تا به امروز متوجه شدید، مزایای به کار گیری از طریق‌ی آنلاین برای مشورت کردن به قدری هست که اشخاص اکثری نسبت به به کار گیری از آن تمایل دارا‌هستند. مشورت کردن‌ به طریق سنتی مراجعه‌ی حضوری زمانی حرف اول را فی مابین عموم می‌زد. این نوع مشاوره‌ها که با مراجعه‌ی حضوری اشخاص شکل می‌گرفت؛ در کنار مزایای خاصی که داشت برخی از معایب تبارک را نیز دربرمی‌گرفت. به عنوان مثال اشخاصی که دنبال مشاوره در زمینه ی خاصی بودند نمی‌توانستند به راحتی، مشاوره مطلوب دراین باره را پیدا نمایند. 
از سوی دیگر، پیدا کردن مشاوران متنوع نیز عملا فعالیت رنج بود. اما امروزه و با دقت به روی آوردن مشاوران و کمپانی‌ها به مشورت کردن‌ی آنلاین، تمامی موردها مذکور به قدری تسهیل یافته‌اند که اشخاص میتوانند در هر وضعیت جغرافیایی که معاش می‌نمایند، شایسته ترین مشاور را در امر متخصص پیدا نمایند. در واقعیت، مشاوره‌ی آنلاین افزون بر آن که تجارب‌ی دیدنی و سادگی برای مخاطب محسوب می‌شود، با تمرکز به تلاش مفیدش، به صاحبان مشاغل و مشاوران نیز سود متعددی رسانده‌میباشد.

نرم افزار مشورت آنلاین
تا به امروز با تعاریف و خصوصیت‌های مشورت آنلاین، آشنا شدید. به جز طریق‌هایی که برای ارائه‌ی سرویس ها مشاوره‌ای آنلاین بیان شد، یکی رایج‌ترین و مفیدترین روش‌ها استعمال از اپلیکیشن مشورت آنلاین می‌باشد. این نوع نرم افزار‌ها دارنده انواعی می باشند که پیرو نوشته‌ی‌علمی به آن ها اشاره خواهیم کرد. اپلیکشن‌های مشورت کردن آنلاین با استفاده از امکان‌هایی مانند گروه‌بندی مشاوران، مطالعه مطابق حیطه سکونت، امتیازبندی مشاوران و علامت دادن نظرها، توانسته‌اند راهکار مفیدی برای مراجعه کنندگان جلسات مشورت باشند.

مزایای استفاده از نرم افزار مشورت کردن آنلاین
نرم افزار مشورت کردن آنلاین، نسبت به تمامی طریق‌های مشورت‌ی آنلاین دیگر، مانند کلیپ کال و چت، روشی مفیدتر و پربازده‌خیس محسوب می‌شود. مزایای به کار گیری از نرم افزار مشورت کردن آنلاین را در پایین مشاهده میکنید.
از آن جایی که اپ بر روی گوشی نصب می گردد، یوزرها می‌توانند به راحتی در هر فرصت مشاور موردنیاز خویش را کاوش کرده و با وی رابطه برقرار نمایند.
داشتن اپلیکیشن برای مشورت کردن‌ی آنلاین، یک بازاریابی رایگان برای کسب و کار شما خواهد بود.
میتوانید مشاورانی که در حیطههای متفاوت تخصص دارند را در یک اپلیکیشن در دسترس استفاده کننده قرار بدهید.
هزینه‌های ایجاد نرم افزار مشاوره آنلاین به نحوی هست که باعث صرفه‌جویی اقتصادی متعددی شود.
یوزرها به طور 24 ساعته می توانند با مشاوران در باب باشند.

خصوصیت‌های اپ مشورت آنلاین
موقتا که با تعاریف جامع و اساس‌ای مشاوره آنلاین و نرم افزار مشورت آنلاین آشنا شدید، بایستی با خصوصیت‌هایی که سبب می شود نرم افزار مشورت آنلاین، تبدیل به برنامه بهتری خواهد شد را بشناسید. در زیر، مهم ترین  این خصوصیت‌هایی‌ها را مراعات می کنید.
امکان تماس تصویری در نرم افزار مشورت کردن
یکی‌از خصوصیت‌های مهمی که باید درین مجموعه از برنامه‌ها تعبیه شود، قابلیت تماس تصویری میباشد. با به کارگیری از این خصوصیت، مشاوران میتوانند به راحتی و بدون هیچ واسطه‌ای با یوزرها راجع‌به باشند. همینطور این خصوصیت سبب ساز می‌شود تا استفاده کننده و مشاور هر دو در فضای اپ بمانند و اپلیکیشن را رخنه‌ نکنند.

چت آنلاین در نرم‌افزار مشاوره
دیگر امکان اساسی، داشتن خصوصیت چت آنلاین میباشد. این نکته را در نظر بگیرید که در‌صورتی‌که مخاطب تصمیمی به استعمال از قابلیت و امکان آنلاین بودن مشاور نداشت، از اپلیکیشن مشاوره آنلاین به کار گیری نمی کرد. به همین برهان نیز باید محیطی برای چت آنلاین در بین وی و مشاور، مهیا گردد.

اشتراک فولدر در نرم افزار مشورت کردن
مشاور بایستی بتواند کلیه فولدر‌ها اعم از نوشته‌ها، نوا‌ها، تصاویر و فیلم‌ها را برای مخاطب ارسال نماید. همینطور کاربر نیز بایستی این توان را داشته باشد که هر فایلی که میل داشت را برای مشاور ارسال نماید. در واقعیت خصوصیت اشتراک فایل، یکی از خصوصیت‌های اصلی نرم‌افزار مشورت آنلاین میباشد به این دلیل که فقدان آن سبب ساز می گردد که کاربر و مشاور، هر دو، ناچار به به کار گیری از نرم افزار‌های دیگر برای ارسال فولدر‌های متبوع خویش شوند. 

اشتراک ورقه در نرم افزار مشاوره
شاید مشاور تصمیم داشته باشد که در پوسته یک ویدیو یا این که یک پاورپوینت، مطالبی را به استفاده کننده توضیح بدهد. برای حل این گزینه، برنامه مشورت آنلاین می بایست از خصوصیت اشتراک صفحه فایده غالب شود. این عمل منجر میشود که استفاده کننده و مشتری، بدون چاره به مراجعه‌ی حضوری نباشد.

اشکال اپ مشاوره آنلاین
همانطور که پیش‌خیس نیز اشاره شد، اپ‌های مشاوره آنلاین دارنده انواع زیادی میباشند و بسته به نوع خدماتی که ارائه می‌دهید، به تیم‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. به دنبال به تفصیل مهمترین اپ‌های مشاوره آنلاین می‌پردازیم.
 

اپ مشاوره آنلاین پزشکی و روانشناسی
یکی از پرکاربردترین اپ‌های مشورت کردن آنلاین، نرم‌افزار‌های مشاوره‌ای پزشکی و روانشناسی است. این مجموعه از برنامه‌ها با تشکیل داد امکان تماس ویدیویی به اشخاص این قابلیت و امکان را می دهد که پزشکان به فهم و شعور صحت از حالت سلامت جسمی و روحی آن ها، برسند. مزایای به کار گیری از اپ مشورت آنلاین پزشکی و روانشناسی به شرح تحت است:
فرصت‌بندی مطلوب و فارغ از نیاز به در انتظار ماندن در صف وهله پزشکی.
ارتقا تعامل از روش ایجاد کرد قابلیت‌هایی مانند چت گروهی.
کاهش هزینه‌ها و ریسک حضور در اطراف بیمارستانی.
در دسترس بودن ورژن به طور مستمر.
 

  • ۰۱/۱۱/۲۳
  • دیزاین اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی