مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


این روزها همگی حصول و کارهای غالب از اپ برای توسعه و گسترش تجارت خود استفاده می کنند.
یک اپلیکیشن عالی با راضی نگهداشتن و رفع نیاز کاربران، موجب شکوفایی و رونق استحصال و کارتان می‌شود.
بدون‌شک یک اپ بهتر طراحی شده، خیلی زودتر در بی ن کاربران همگی گیر می‌شود. خلال شکل ظاهری و طراحی بصری، به رابط کاربری مناسب و تجارب کاربری سهل هم توجه نمائید. طراحی اپلیکیشن در مشهد
بنابر این مایحتاج می‌باشد تا یک تیم ماهر و عمل بلد طراحی اپ را به عهده بگیرند. نحوه فعالیت و ظاهر نرم‌افزار هر دو باید جذابیت کافی را برای کاربران آنلاین داشته باشد اما المان های دیگری هم باید در نظر گرفته گردد مثلا:
انعطاف پذیری
طراحی پلتفرم هایی که قابلیت تشکیل داد تغییرات را دارند همیشه به نفع تان میباشد. اصلاحاتی که با تمرکز به تجربیات کاربران و بازخوردها جاری ساختن میشود بیشترین تاثیر را در رضایت کاربران مستمر داراست. پیشرفت دهندگان با طراحی برنامه های عالی که قابلیت و امکان انعطاف دارا هستند می‌توانند اشکالات، خرابی ها و گزارش های نادرست را به سادگی برطرف کنند.

بازاریابی مناسب

برای اینکه تعداد کاربران مقصود بیشتری را جذب فرمائید باید بازاریابی مناسب برای معرفی برنامه را در نظر بگیرید. یک نرم افزار بهتر فارغ از اطلاع رسانی مناسب هیچوقت شناخته نمی شود پس ضروری میباشد برای تبلیغات هزینه نمائید و اپلیکیشن را در دسترس کاربران قرار دهید.

بیشتراز 90 درصد کاربران از سیستم اندروید و iOS استفاده می کنند. از پتانسیل هزاران استفاده کننده حداکثر به کارگیری را داشته باشید.

اقتدار اپ بهتر

برای ساخت یک نرم افزار کار کشته با سرعت کوشش بالا چه برنامه ای دارید؟ سوای شک کاربران بیش از تعدادی ثانیه معطل نمی مانند و در شرایطی که درین روزگار نرم افزار جاری ساختن نشود، فرصت مناسب برای اثرگذاری بر استفاده کننده را از دست داده اید.

به روزرسانی های مداوم جهت انتقال اطلاعات روی سرورهای کارکشته تر از کارهای روتین در ارتقا سرعت اپلیکیشن های نو هست. همت بالا، سرعت بارگذاری و اجرای بی نقص اصلی ترین ویژگی یک نرم افزار بهتر طراحی شد‌ه‌است که همیشه کاربران را شیدا خود می کند.

شخصی سازی در نرم افزار

در حالتی که قرار به انتخاب باشد کاربران همیشه اپلیکیشنی را انتخاب می کنند که امکان شخصی سازی را داشته باشد. بدون شک و تردید تغییر و تحول تنظیمات پیش فرض نظیر رنگ، سایز و فونت برای کاربران جالب است.

به این ترتیب به کاربران ثابت می کنید که تصمیم گیرنده نهایی میباشند و می توانند با دقت به عشق و علاقه و منظور شخصی ظاهر نرم افزار خود را تغییر و تحول دهند.

امنیت بالا

حفظ اطلاعات سری و حریم سری کاربران از حیاتی ترین اصول در طراحی یک اپلیکیشن عالی است. هیچکس دوست ندارد با نصب یک نرم افزار جدید روی موبایل، خود را در معرض خطر قرار دهد. یک گروه طراحی کار کشته می تواند با بالا بردن امنیت، کاربران بیشتری را ترغیب به نصب نرم افزار می کند. اطلاعات شخصی و بانکی کاربران می بایست دور از دسترس هکرها باشد.

ارتباط با کاربران

یک نرم افزار خوب همیشه شیوه های ارتباطی بیشتری را برای کاربران فعالی و مشتریان احتمالی بعدی، باز می‌گذارد. امکان ارسال پیشنهاد و استیناف نرم افزار، رتبه بندی و امتیاز دهی به نرم افزار از راه‌های ساده و سریع دریافت برخورد از کاربران فعال است که نباید نادیده گرفته گردد.
 

  • ۰۱/۱۱/۳۰
  • دیزاین اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی