مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


اپلیکیشن تلفن همراه و وب تلفن همراه: بهترین مورد برای حصول‌و‌عمل شما کدام هست؟
تلفن‌های یار و همدم بر تمام عالم حاکم می‌باشند و امروزه بیش از 5.13 میلیارد استفاده کننده تلفن همراه در فقید وجود دارااست که 65 درصد از کل جمعیت فقید را تشکیل می‌دهند. تمامی این مخاطبان باید از برنامه‌های باکیفیت و وب‌وب سایت‌های موبایل راضی باشند. با این حالا، تمامی کسب‌و‌کارها نمی‌توانند هم‌زمان دو چاره را گسترش دهند و همواره در گزینش بین یک اپ موبایل و وب گوشی سردرگم می‌باشند.

محتوا  پنهان  طراحی اپلیکیشن در مشهد
1 تفاوت بین نرم افزار و وب تلفن همراه
2 مزایای وب‌سایت‌ موبایل برای تجارت
2.1 سازگاری
2.2 به‌روز‌رسانی‌ها
2.3 باصرفه‌سازی موتور جستجو
2.4 مقرون به صرفه بودن
3 مزایای اپلیکیشن‌های موبایل برای بیزنس
3.1 قابلیت‌های تعالی
3.2 تجربه کاربری
3.3 دسترسی آفلاین
تفاوت دربین نرم‌افزار و وب موبایل
نخستین از همه، اجازه دهید با اصول اولیه استارت کنیم. وب‌وبسایت گوشی تیم‌ای از صفحه ها میباشد که از طریق مرورگر به یکدیگر متصل شده و قابل دسترسی می باشد. با امداد رویکردهای تخصصی، آن ها میتوانند با اندازه‌های متفاوت ورقه نمایش گوشی سازگار شوند یا الگوهای طراحی خود را به طور کامل بسته به دستگاه کاربران تغییر‌و تحول دهند. عمدتا وب‌وب سایت‌های تلفن همراه برای ارائه محتوا ساخت و ساز میشوند و معمولا خیلی تعاملی نیستند. او‌لین چیزی که هنگام استارت یک وب‌سایت در مقایسه با اپ متوجه خواهید شد، اتصال به اینترنت می باشد. مشتریان برای استفاده از قابلیت‌های بدون نقص وب‌تارنما به اتصال اینترنت نیاز دارا‌هستند. از نظر مالی، تفاوت بین یک وب‌وب سایت و برنامه تلفن همراه در محدوده بها آنها می‌باشد. در اکثر مفاد، وب‌وب سایت‌ها بسیار مقرون‌ به صرفه‌تر میباشند. در همین موقتا، نرم افزار‌ کاربردی موبایل، نرم‌افزاری است که برای کار بر روی یک پلتفرم خاص مانند اندروید و iOS توسعه یافته میباشد. این اپ‌ها را می‌قدرت مستقیما از طریق دکان‌های مرتبط با پلتفرم روی دستگاه دانلود کرد. هنگام مقایسه تارنما گوشی با نرم افزار، می‌توانید متوجه شوید که مزایای برنامه‌های گوشی اغلب تا حدی از مزایای داشتن وب‌وب سایت موبایل پیشی می‌گیرد.

 

 

مزایای وب‌سایت‌ موبایل برای تجارت
قبل از اینکه نرم افزار موبایل خود را در مقابل وب‌وبسایت راه‌اندازی کنیم، از 5 تا 6 سال پیش کمی دورتر می رویم. زمانی که اندیشه می‌کردیم یک وب‌سایت استاندارد مهمترین و تنها چیزی می باشد که برای رفاه ما یحتاج میباشد. با این فعلا، گسترش فناوری تنظیمات خاص خود را در زندگی ما تشکیل داد کرده است و هر سال سهم ترافیک موبایل در اینترنت در اکنون ارتقا میباشد. افراد بیشتری از راحتی دستگاه‌های تلفن همراه استقبال می‌کنند و در آنان گشت و گذار می‌کنند. برای مثال، در سال 2020 سهم ترافیک موبایل 52 درصد بوده و رویش در همین جا متوقف نمیشود. در سود، استحصال‌و‌کارها موقتا نیاز جدیدی به ساخت وب‌سایت‌های با صرفه‌سازی شده برای دستگاه‌های موبایل دارا هستند.

سازگاری
وقتی که در میان گزینش نرم افزار و وب‌تارنما سردرگم می‌باشید، به سازگاری فکر کنید زیرا سازگاری یکی مزایای مهم وب‌تارنما‌های موبایل میباشد. استفاده کننده غرض شما می‌تواند سوای توجه به دستگاه‌ها و سیستم‌های عاملی که بر روی دستگاه‌ها اعمال می‌شند، از محصول به کارگیری کند. برعکس، نرم افزار گوشی صرفا می‌تواند در یک پلتفرم عمل کند و برای اضافه کردن حمایت از سایرین به یک مجموعه منقطع از متخصصان نیاز دارید. به عبارت دیگر، وب‌سایت موبایل دسترسی کبیر‌تری به شما می‌دهد.

به‌روز‌رسانی‌ها
هنگام در نظر گرفتن وب‌تارنما موبایل در مقابل نرم افزار، حذف جنبه مهمی مانند آپدیت رسانی دشوار میباشد. نسخه آپ تو دیت شده یک وب‌وبسایت به محض بارگیری در سرور در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، درحالی که برای اپ‌های موبایل این فرایند یه خرده پیچیده‌تر و وقت‌گیر میباشد. هر آپ دیت رسانی قبل از اینکه در دسترس کاربران قرار گیرد، بایستی بوسیله گوگل یا اپل تایید گردد.

باصرفه‌سازی موتور جستجو
بهینه سازی یکی مهم‌ترین ویژگی‌هایی هست که به وب‌سایت‌ها در نبرد نرم افزار در مقابل وب‌وب سایت گوشی کمک می‌کند. این یک طرز بهتر برای تشکیل داد پیشروهای بیشتر و تبدیل آن‌ها به مشتری است. مشتریان بالقوه درخواست‌های خاصی را به یک موتور جستجو وارد می‌کنند و وب‌وب سایت شما را در حاصل جستجو می‌بینند.

مقرون به صرفه بودن
همانطور که تا قبل از این اشاره کردیم، شما به یک کارشناس غیر وابسته یا حتی مجموعه کارشناس در پیشرفت برای یک پلتفرم دیگر نیاز دارید. بنابراین در حالتی‌که میخواهید یک نرم‌افزار برای هر دو پلتفرم داشته باشید، بایستی توسعه‌دهندگان اپلیکیشن را استخدام فرمایید، زیرا بسط برای این دو پلتفرم مختلف هست.

شرکت تکران ارائه دهنده خدمات طراحی نرم افزار و طراحی سایت در سطحی بین‌المللی است.

 

 

مزایای برنامه‌های موبایل برای تجارت
برای شعور کامل اثر گذار بودن نرم‌افزار‌های موبایل، خوب است به آمار مراجعه کنید. بر کسی پوشیده نیست که ما فرصت زیادی را صرف گوشی‌های هوشمند خود میکنیم. مثلا، در سه ماهه دوم سال 2020، یک آمریکایی به طور معدل 3 ساعت در روز را در تلفن همراه خود صرف کرده است.

قابلیت‌های گران قدر
با مقایسه اپ گوشی و وب تلفن همراه و سخن راجع به مزایا و معایب نرم افزار‌های تلفن همراه، به مشقت می‌اقتدار از این واقعیت چشم‌پوشی کرد که نرم افزار‌های گوشی برخلاف وب‌وب سایت‌های تلفن همراه توان بسیار بیشتری دارند. بنابراین، چنانچه نیاز دارید که ویژگی‌های خاصی از یک دستگاه را مشغول کنید، به لحاظ می رسد اپلیکیشن تلفن همراه آیتم مناسب‌تری برای شما باشد.

تجربه کاربری
این یکی از‌از سایر از مزایای آشکار نرم افزار‌های تلفن همراه می باشد. اپ‌ها برای تناسب با دستگاه خاص و دور و بر سیستم استدلال طراحی شده‌اند، بنابراین ناوبری و به کارگیری را با امداد حرکات و همچنین موادتشکیل دهنده UI ساکن وا رفته‌تر می‌کنند.

دسترسی آفلاین
دسترسی آفلاین یکی‌از مزیت‌های مهم نرم افزار گوشی نسبت به وب‌تارنما می‌باشد. چنانچه که معنی محصول شما مستلزم دسترسی آفلاین به بخش خاصی از عملکرد آن باشد، بایستی ایجاد کرد نرم افزار گوشی را در حیث بگیرید. این ترفند با وب‌وبسایت‌های تلفن همراه به صحت کار نمی‌کند.
 

  • ۰۱/۱۲/۰۸
  • دیزاین اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی