مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


یک کدام از مهم ترین نیاز های کاربران بعداز فیلتر شدن اینستاگرام، طراحی برنامه مخصوص برای دکان هایشان بود. با این که داشتن یک اپلیکیشن منحصربه‌فرد قادر است به شما کمک کند تا فایده خود را یک‌سری برابر کند البته یکی مهمترین پیش نیاز های داشتن یک اپ قادر، انتقال کاربران از اینستاگرام به سمت سایت می‌باشد. این فرایند می‌تواند به شدت طولانی و در مواردی کم بازده باشد اما ما در این نوشته‌علمی از رایاپارس همت می‌کنیم تا بهترین شیوه های راضی کردن کاربران برای نصب نرم‌افزار و افزایش فایده از برنامه را با شما به اشتراک بگذاریم. هم پا با ما بمانید. طراحی اپلیکیشن در مشهد

ثبت سفارش و مشورت

 
راضی کردن کاربران اینستاگرام به راحتی آب خوردن!
با تمرکز به فیلتر شدن اینستاگرام، اکثری از دکان های اینترنتی با افت شدید فروش و بهره نهایی مواجه شده اند. بهترین راهکار برای این دکان های اینستاگرامی، طراحی نرم‌افزار منحصر به فرد می باشد تا بتوانند خریداران خود را همچنان داشته باشند. در این جا ما نمی خواهیم درباره طراحی نرم افزار سخن کنیم و هدف اساسی ما، کشف کردن طرز هایی برای سوق دادن کاربران از اینستاگرام به اپلیکیشن است.

او‌لین قدم داشتن مشتریانی دارای مسئولیت میباشد
مهمترین نکته برای داشتن یک اپلیکیشن پرکاربر، داشتن مشتریانی متعهد میباشد که قصد خرید دوباره از شما را دارا هستند. به صورت کلی اکثر کاربران عشق و علاقه ای به نصب یک اپلیکیشن جدید و سنگین تر کردن گوشی شان ندارند و راضی کردن آنها به نصب یک اپلیکیشن دیگر، نیاز به ساخت عشق و علاقه و شوق و اشتیاق در آن ها دارد.

هر تعدادی نمی‌شود یک روزه کاربران و مشتریان بی آلایش را به مشتریانی دائمی و با مسئولیت تبدیل کرد ولی می قدرت با ساختن بها هایی که کاربران به آنان نیاز دارا‌هستند، به قلب آنان نفوذ فرمائید تا آنها هم در هنگامی که شما به آن ها نیاز دارید، به کمک شما بیایند.

بها هایی جذاب خلق و خوی کنید!
در شرایطی که می‌خواهید کاربران به سادگی و با‌گاز راضی به نصب اپلیکیشن شما شوند، بایستی بها هایی کاربردی و جذاب برای کاربران اخلاق کنید. به‌دنبال عملکرد میکنیم برخی از این شیوه ها را با شما به اشتراک بگذاریم.

تخفیف های ویژه خود را در اپلیکشن به کاربران بدهید
 یکی از بهترین طرق راضی کردن کاربران برای هجرت از اینستاگرام به اپ ارائه تخفیف هایی دیدنی است که تنها در نرم‌افزار قابلیت دسترسی به آنها وجود داراست. بسیاری از پلتفرم های بلندمرتبه داخلی و خارجی توانسته اند با به کار گیری از این شیوه آمار نصب نرم افزار خود را بسیار بالاتر ببرند. بهتر میباشد این تخفیف ها هنگامی محدود داشته باشند و روی کالاها و یا سرویس های پرطرفدار شما فعال شوند تا بتوانید بیشترین تعداد کاربر را به نرم افزار بکشانید.

یک اپ ماهر طراحی فرمائید!
بخش اعظمی از دکان های آنلاین با استعمال از برنامه های اندروید و ای او اس آماده فعالیت می کنند که از قالب هایی بی کیفیت که جذاب و کاربردی نیستند استعمال می کنند. شما بایستی در حین طراحی اپ اندروید و iOS، به طبع سراغ تیم‌هایی ماهر بروید که سابقه‌ای زمانبر در طراحی و گسترش برنامه های گوناگون دارا‌هستند.

اپ خود را در پلتفرم های متعدد منتشر فرمائید!
یک کدام از شیوه های مهمی که سبب جلب پشت گرمی کاربران می گردد، انتشار اپلیکشن در پلتفرم های متعدد است. مثلا در حالتی که برنامه اندرویدی شما در پلتفرم هایی مانند مایکت یا کافه بازار منتشر شوند، این امکان را دارید تا کاربران بیشتری جذب نمائید. آپلود برنامه در پلتفرم های معتبر در کنار جلب متکی بودن کاربران دکان اینستاگرامی شما، میتواند به شما کمک کند تا از پلتفرم های ذکر شده هم کاربران بیشماری دریافت کنید.

بعضا از تولیدات خود را تنها در اپ عرضه نمائید!
انتقال کاربران از اینستاگرام به نرم افزار یک روزه واقعه نمی افتد و باید به مرور و در چندین و تعدادی هفته،‌ این فرایند را نهایی کنید. یکی بهترین طریق ها ارائه بعضا از تولید ها یا خدمات به صورت انحصاری در اپ است. با این فعالیت کاربران شما ترغیب می گردند تا برای رفع نیازهایشان سراغ نصب نرم افزار فروشگاه اینترنتی شما بروند.

قرعه کشی و جوایز همچنان جزو بهترین طریق ها می باشند!
یکی از دیرین ترین طرق جذب مخاطب که عمرش از علم مارکتینگ هم بیشتر میباشد، استعمال از قرعه کشی و اهدای جوایز هست. شما میتوانید در اینستاگرام به کاربرانتان اعلام فرمائید که در صورت نصب برنامه تان، شانس پیروز شدن در یک قرعه کشی را دارند. یکی معمولی ترین طرز ها این میباشد که از دربین کاربرانی که نرم‌افزار شمارا نصب کرده اند، به تعدادی از آن‌ها یکی از کالاهایتان را به صورت هدیه ارسال نمایید.

از معضل ها استعمال فرمایید!
شما می توانید به کاربرانتان اعلام فرمایید که با نصب اپلیکیشن و استوری کردن یک کدام از بخش های اپلیکشن و تگ صفحه شما، می‌توانند یک کد تخفیف یا یک شانس در قرعه کشی دریافت کنند. انتخاب نوع چالش به شما و خلاقیتتان بستگی دارااست ولی نکته حائض اهمیت این هست که این‌راه به شما این قابلیت و امکان را میدهد تا به سادگی کاربران خود را از اینستاگرام به نرم افزار منحصر به فرد منتقل فرمایید.

تبلیغات همچنان موءثر میباشد!
همیشه نیاز نیست کاربران اینستاگرام یا شبکه های مردمی خود را به نرم‌افزار خود برسانید و می‌توانید با استفاده از تبلیغات دقیق، کاربرانی نو دریافت کنید و پرقدرت به پیش بروید. اعتنا کنید که نحوه های مختلفی برای تبلیغات وجود دارد و شما باید با تمرکز به نوع استخراج و کاری که دارید نوع تبلیغات را گزینش کنید. تبلیغات کلیکی، بنری، تبلیغات در کانال های تلگرامی و ... جزو طرز هایی میباشند که می‌توانید از آن ها به کار گیری فرمایید و کاربران جدیدی به دست بیاورید.

 

چه حصول و کارهایی به اپلیکشین نیاز دارا هستند؟

همین درحال حاضر نرم‌افزار خود را بسازید و کاربرانتان را از اینستاگرام به نرم افزار بیاورید!
شرایط فیلترینگ اینستاگرام ظاهرا پایانی ندارد و کسب و کار های متعدد باید به درنگ روشی دیگر برای جذب مشتریان و رویش فروش باشند. این یعنی بهتری رویه برای اکثری از استحصال و کارها و مخصوصا دکان های اینترنتی، استفاده از نرم‌افزار ها می‌باشد. شما می‌توانید با مشورت با رایاپارس، درباره ساخت نرم‌افزار مشاوره فرمائید و فروش خود را بیشتر از همیشه فرمائید.

در‌صورتی‌که که دغدغه هایی درباره انتقال کاربران از اینستاگرام و دیگر شبکه‌های‌اجتماعی به نرم افزار دارید، با به کار گیری از روش های اعلام شده می‌توانید تا حدی این دغدغه را از دربین ببرید و در نهایت با مشاوره با مجموعه متخصصان رایاپارس، مسیری مطمئن برای طراحی نرم‌افزار و ... داشته باشید
 

  • ۰۲/۰۳/۱۳
  • دیزاین اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی