مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


ضرورت استعمال از اپ های موبایل در حصول و کارتان چیست؟
در‌صورتی‌که معیار استفاده از گوشی خود را با لپ تاپ یا کامپیوتر مقایسه فرمائید؛ متوجه اهمیت داشتن نرم‌افزار خواهید شد.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

ما در‌این نوشته‌ی‌علمی نه تنها به سوال چرا نرم افزار پاسخ خواهیم دا،د بلکه شما را با مزایای داشتن برنامه آشنا خوا هیم کرد. به این ترتیب می‌توانید با حدس کسب و کار خود، تصمیم بهتری راجع‌بهِ داشتن اپلیکیشن یا نداشتن آن، بگیرید.

پس در‌این نوشته ی علمی از هم پا ما باشید.

نرم‌افزار چیست؟
موبایل ها و تبلت ها هم مثل کامپیوترها، نرم افزارهایی دارا‌هستند که به آنها اپلیکیشن (Application) یا به اختصار اَپ (App) میگویند. حتما تا بحال در تلفن همراه هوشمند خود و با به کارگیری از نرم‌افزار مخصوصی که در گوشی می‌باشد، اقدام به پخش موسیقی کرده‌اید. یا همچنین برای نصب انواع نرم افزار نو وارد اپلیکیشن play store یا نرم افزار ایرانی کافه بازار  شده‌اید. همه این اپ‌ها، نرم افزار‌هایی می باشند که در گوشی همدم نصب شده و نیازهای شمارا ساده‌تر رفع می‌کنند.

نوشته‌ی علمی مرتبط دیگر: چه گونه با تجارت اینترنتی درآمد خود را ارتقا دهیم؟ 

 

تفاوت نرم‌افزار با سایت در چیست؟
مهم‌ترین تفاوت نرم افزار با سایت در آزادی عملی میباشد، که به کاربر می دهد. یک نرم‌افزار امکان این را دارااست که کاربر فارغ از انلاین بودن هم (یعنی به صورت آفلاین) از آن به کارگیری کند. همچنین تلفن همراه موبایل خیلی بیشتر از لپ تاپ و… در دسترس استفاده کننده میباشد. پس او بدون نیاز به روشن کردن لپ تاپ و سرچ در اینترنت، به راحتی با موبایل خود قادر است با اپلیکیشنِ کسب و کار مورد نظرش، ارتباط برقرار کند.

اما اختلال تعالی وب سایت‌ها این هست که صرفا و صرفا در پنجره‌ی مرورگر کار می‌کنند و نمی‌توانند از آن بیرون بیایند! یعنی در شرایطی‌که نرم‌افزار‌ی مرورگر را ببندید دیگر نمی‌توانید اثری از تارنما و اطلاعات موردنیاز خود ملاحظه کنید.

شما برای رشد استحصال و کارتان همیشه بایستی با تکنولوژی روز پیش بروید. امروزه درصد قابل توجهی از بازار را کسب و کارهای اینترنتی تشکیل داده‌اند و افراد زیادی با به کار گیری وبسایت و نرم افزار، ارتباط خود با بازار را توسعه داده‌اند.

 

آیا داشتن اپ برای هر دستیابی و کاری مناسب است؟
مزایای داشتن نرم افزار زیاد میباشد چون برنامه نوعی کانال ارتباطی با مخاطب محسوب میشود. البته باید بیزنس و مخاطب خود را بازرسی فرمائید تا بدانید آیا این کانال ارتباطی برای او مناسب است یا نه؟ برای این خواسته می توانید اخلاق مشتری را بازرسی کنید تا بدانید نحوه حضور او در اینترنت چه طور می باشد و بیشتر با کدام کانال‌های ارتباطی شل و ول‌تر میباشد.

برخی از افراد اطلاعات موردنیاز خود را با کامپیوتر و از طریق مرورگرهای اینترنت جستجو می کنند (به نوعی وب گردی می‌کنند) و در مقابل کسانی وجود دارا هستند که دوست دارند محتوای مورد نظر خود را در دسترس و به صورت یک نرم افزار در گوشی خود داشته باشند.

 

 

ولی روی هم رفته، کاربران ۸۶ ٪ فرصت خود را در برنامه های کاربردی گوشی  و فقط ۱۴درصد از زمانشان را در وبسایت‌ها صرف می‌کنند.

مزایای داشتن اپلیکشن گوشی برای بیزنس چیست؟
در حالتی‌که نمی‌دانید داشتن اپ به عنوان کانال ارتباطی با مخاطب برای شما مناسب می باشد یا نه، مزایای داشتن نرم افزار را بخوانید تا بهتر در این باره تصمیم بگیرید.

۱. داشتن اپلیکیشن فروش شما را ارتقا می‌دهد
با داشتن نرم افزار فروشگاهی، ارتباط شما با مشتری بسایر نزدیک‌تر میگردد چون به طور همیشگی در ازای چشمان او و در ورقه تلفن همراه ملازمت که همیشه یار و همدم او هست، قرار دارید.

اعلان‌های تبلیغاتی، تخفیف و مشوق
انواع نوتیفیکیشن مثل اطلاع سانی اجناس جدید
ارتباط بدون واسطه با کلیه کاربرانی که اپ شما را نصب کرده‌اند
قابلیت و امکان خرید و پرداخت از طریق تلفن همراه
ترغیب مشتریان برای خرید با تسهیل خرید بوسیله موبایل و عدم نیاز به خارج شدن از منزل
ارسال پیشنهادهای خاص خود به مشتریانی که در اطراف فروشگاه یا دفتر شما می باشند، به کمک فناوری‌های جغرافیایی و به صورت آفلاین
۲. داشتن برنامه مخاطبانتان را افزایش می‌دهد
از مزایای داشتن نرم افزار ، قابلیت عرضه برنامه خود در مارکت‌هایی مثل کافه بازار هست. چون سبب ساز میگردد که افراد بسیار زیادی با این نرم افزار و بیزنس شما آشنا شوند. به این ترتیب نه تنها مخاطبان شما ارتقا پیدا می‌کند و محدود به وبسایت نمیشود، بلکه با استفاده از گیمیفیکیشن (بازی وار سازی) و بخش معرفی به دوستان در برنامه، خیلی سریع تعداد نصب اپلیکیشن و مشتری ارتقا پیدا می‌کند.

برای اینکه خودتان هم این مراحل را تسریع نمایید می‌توانید برای معرفی به دوستان، پاداش یا تخفیف هم در حیث بگیرید.
 

  • ۰۲/۰۳/۳۱
  • دیزاین اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی