مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


Boolean
بولین یک کدام از معمولی‌ترین دیتا تایپ‌هاست و از این داده بیشتر در دستورها شرطی استعمال میشود و با به کار گیری از آن می‌اقتدار به سود و پاسخ یک شرط پرداخت. در واقع مبتنی بر بولین یک آبجکت یا این که عبارت از دو موقعیت درست طراحی اپلیکیشن در مشهد  یا این که اشتباه بیرون وجود ندارد.

متغیرهای بولین در همگی گویش‌های اپلیکیشن نویسی کاربرد داراست.

Int
از این اصطلاح اپلیکیشن نویسی برای متغیرهای عددی با عدد درست به کارگیری می شود و در‌این پوسته، نمی‌قدرت عددی فارغ اعداد درست را قرار اعطا کرد.

float-doubel
فلوت و دابل دو متغیر منقطع میباشند که به جهت تشابه‌های متعددی که در بین آنان وجود دارااست، در یک قسمت معرفی میشوند. فلوت متغیری سی و دو بیتی بوده که هفت رقم را در خویش مکان می دهد، در حالی که دابل متغیری 64 بیتی میباشد.

array
این واژه به معنای به عبارتی آرایه در لهجه فارسی میباشد. به مقادیری با نوع داده یکسان، آرایه گفته می شود. صحیح مانند آرایه لهجه فارسی که از آن برای زیباتر کردن متن یا این که سهل و آسان‌خیس کردن درک یک قضیه استعمال می‎خواهد شد؛ این آرایه نیز به معنای یکسان بودن دو نوع داده میباشد.

If
همان گونه که از اسم این یک کدام از اصطلاحات اپ نویسی پیدا میباشد، از آن برای شرطی کردن یک زمینه استعمال می‎خواهد شد. امر ایف در گویش‌های متعدد می تواند عملکردهای متفاوتی را داشته باشد و تاثیرگذاری آن متعدد خواهد بود.

Else
فرمان else نیز صحیح به مانند فرمان گذشته، یک امر شرطی میباشد و با به کار گیری از آن می‌اقتدار به کامپیوتر امرها مختلفی را صادر نمود. این فرمان نیز صحیح به مانند ایف در لهجه‌های متفاوت می تواند تاثیرات مختلفی داشته باشد.

switch case
امر سوئیچ یکی‌از امرها اساسی و پر اسم و رسم در لهجه c به حساب می آید. سوئیچ یک متغیر را آزمایش و با یک‌سری مقدار دیگر مقایسه می‌نماید. وقتی که گزینه بر اساس پیدا نماید، امر مرتبط با آن آیتم (کیس) انجام میشود.

command prompt
این اپلیکیشن که به آن اپلیکیشن خط امر یا این که cmd می گویند. رابط کاربری و دستوری متنی میباشد که در یک شیت سیاه و فارغ از هرگونه گرافیک قراردارد. استعمال از سی ام دی سبب میشود تا بتوان به ریلکس‌ترین صورت ممکن امرها مایحتاج را به سیستم ارسال نمود. درین سیستم رابط کاربری سیستماتیک در قبال رابط گرافیکی قرار می گیرد.
crash
یکی‌از اصطلاحات نرم‌افزار نویسی که در میان اشخاص مرسوم میباشد، کرش می باشد. در علم ها رایانه کرش کردن در معنای بروز مشکلی در سیستم مشقت بار افزاری یا این که قابل انعطاف افزاری میباشد. ایرادات سیستمی وقتی باعث کرش میگردند که کوشش سیستم را متعدد کرده و باعث به بدون صدا شدن یا این که هنگ کردن سیستم گردد. در کرش کردن، بخشی یا این که آحاد کارکرد سیستم مختل می گردد.

Database
دیتابیس یا این که مقر داده، به نوعی محل مهم حفظ از کلیه داده ها محسوب می‎گردد. وجود دیتابیس در همه سیستم‌ها ضروری بوده و می‌اقتدار با استعمال از آن، به همه داده ها متفاوت یک سیستم به راحتی دست پیدا کرد.

عملیات crud (Creat – Read – Update – Delete)
عملیات crud، که مخفف چهار فعالیت تولید، تلاوت، آپ تو دیت رسانی و حذف میباشد مثلا موادسازنده اصلی در مسئله نرم‌افزار نویسی محسوب میشود و به طور تقریب کل نرم‌افزار‌نویسان نسبت به‌این عملیات، داده ها کافی دارا هستند. این چهار شغل، چهار تابع بنیادین پروسه ذخیره به یادماندنی می‌باشند و به کارگیری اساسی آنان نیز در همین موضوع پنهان میباشد. این عملیات می تواند در روند گوناگون اپلیکیشن نویسی و یا این که پردازش یک فرایند ساخت گردیده و به‌این صورت، به ما در وصال به مقصود آخری یاری رسانی نماید.

Bug
باگ، این اصطلاح نرم افزار نویسی که در ترجمه لغوی، به معنای حشره میباشد، وقتی به کار گیری می گردد که سیستم با خطایی خاص یا این که مشکلاتی غیر قابل انتظار روبرو خواهد شد در‌این مواقع می‌قدرت اظهار کرد که سیستم یا این که پروژه ما با باگ مواجه گشته میباشد.
 

  • ۰۲/۰۵/۱۹
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی