مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

معایب فلاتر


معایب فلاتر
تا به امروز به معرفی خصوصیت های مثبت فلاتر پرداختیم. در پی خصوصیت های طراحی اپلیکیشن در مشهد  منفی آن را ذکر می‌کنیم.

↖️ ساخت و ساز نرم افزار های حجیم

وسعت اپ هایی که با فلاتر ساخت میگردند بالاست. همین ادله سبب ساز می‌گردد که خیلی ها در‌پی به کار گیری از ابزارهای شبیه بروند.

↖️ اندک بودن کتابخانه های فرد ثالث

اگرچه رفته رفته با توسعه و گسترش فلاتر کتابخانه بسته های نصبی آن در هم اکنون گرانقدر شدن میباشد ولی فعلا یک کدام از معایب آن این میباشد که بسته های نصبی مقداری دارااست. این بسته ها برای پیاده سازی نرم افزار ما یحتاج قرار می‌گیرند.

↖️ خلل گویش دارت در فلاتر

همان گونه که اشاره کردیم در فلاتر لهجه نرم‌افزار نویسی دارت گزینه به کار گیری قرار میگیرد. گویش دارت اگرچه خصوصیت های مثبت متعددی دارااست البته به اندازه دیگر لهجه های شی گرا بهتر و بی آلایش وجود ندارد.

مزایا و معایب فلاتر
کاتلین چیست؟
لهجه اپلیکیشن نویسی کاتلین روی ماشین مجازی جاوا به جاری ساختن در میاید. کاتلین میتواند به سورس کد جاوا نیز ترجمه گردد. کاتلین گویش نرم‌افزار نویسی جدیدی به حساب میآید که پیشرفت دهندگان متعددی از آن برای هدف ها خویش سود کرده اند. او‌لین بسط این ابزار بوسیله گروه نرم‌افزار نویسی جت برینز به تحقق پیوست.

این گویش نرم افزار نویسی به طور کامل کاربردی میباشد و مانند فلاتر Open Source میباشد. اولی علل ایجاد کرد این لهجه، ماشین جاوا و تلفن همراه های اندروید میباشد. کاتلین خصوصیت شی گرا و کاربردی را با یکدیگر ادغام می نماید. این گویش برای بسط اینترنت سرور، اینترنت کلاینت و اندروید آیتم استعمال قرار می‌گیرد. کاتلین نیتیو همینطور سیستم ادله های دیگری نظیر مک، ios و embedded system را پناه می نماید.

مزایا کاتلین
حالا دفعه آن رسیده میباشد که به تحقیق مزایای کاتلین بپردازیم تا ببینیم نسبت به فلاتر چه چیزهای بیشتری به ما ارائه می‌دهد.

🔹 بدیهی و عده و جور

کاتلین نیز مانند فلاتر زبانی بدیهی و عده و جور دارااست. این مورد هم سرعت شغل اپلیکیشن نویس را ارتقاء می‌دهد و هم یادگیری آن را سهل و آسان می نماید.

🔹 دفاع و بهبود مداوم

گروه جت برینز که طراح این ابزار میباشد به صورت مداوم آن را بهبود میبخشد و از آن پناه می نماید. این مسئله تعهد کمپانی خالق را به پروژه خویش علامت می‌دهد.

🔹 یک سری پلتفرمی بودن

کاتلین میتواند نیاز های یک اپلیکیشن نویس را برای ساخت اپلیکیشن، برای پلتفرم های متعدد به طور کامل نگهبانی نماید به این شکل نیاز به یادگیری گویش های گوناگون ندارد.

🔹 اضافه شدن دفاع Gradle

اضافه شدن نگهبانی از گرادل منجر میشود که اپلیکیشن نویس بتواند پرونده های گرادل را در کاتلین بنویسد. به منجر توسعه و گسترش کاتلین نیتیو حتی می قدرت نرم افزار های مستقر را نیز با این گویش نوشت.

🔹 نیاز به فرصت و هزینه برای یادگیری

سوار بودن کاتلین بر ماشین جاوا بدین معنا وجود ندارد که هر کس جاوا بلد میباشد قادر است از کاتلین هم منفعت چیره شود بلکه در‌صورتی‌که شرکتی بخواهد از جاوا به کاتلین تغییر‌و تحول کاربری بدهد بایستی هزینه ای مجدد برای یادگیری نیروی کار خویش صرف نماید.

🔹 نوسان در سرعت پروسه کامپایل

بنا های رو به بالا کاتلین به مراتب عالی از فلاتر یا این که جاوا میباشد اما در قضیه بنا های منزه و روشن، جاوا از کاتلین خوب میباشد.
 

  • ۰۲/۰۵/۲۳
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی