مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


خصوصیت‌های عملکردی یک نرم افزار کارکشته
نرم افزار شما بایستی خصوصیت های عملکردی مناسبی داشته باشد. در پی 8 خصوصیت مهم که هر اپلیکیشنی طراحی اپلیکیشن در مشهد  بایستی داشته باشد را مرور میکنیم.

1. سرعت بار گذاری و اجرای نرم افزار

نرم افزار شما می بایست آن گاه با‌گاز جاری ساختن گردیده و استفاده کننده برای ورود به آن چشم به راه نماند. اما کسب به‌این مسئله معمولی وجود ندارد و نیاز به سئو‌های مداوم دارااست؛ همینطور اجرای امرها در نرم افزار نیز بایستی سریع و فورا صورت بپذیرد، چون به کارگیری از یک اپ نماید با لودینگ‌های وقتگیر برای هیچکس شادی بخش وجود ندارد.
2. امکان نصب در سیستم دلیل‌های گوناگون

اندروید و iOS تحت عنوان پرطرفدارترین سیستم ادله‌های گوشی در عالم، حدودا مجموع بازار تلفن‌های هوشمند را به تسخیر خویش درآورده‌اند. نرم افزار شما می بایست امکان نصب روی هر دوی این پلتفرم‌ها را داشته باشد تا بتوانید به مجموع مخاطبان مقصود خویش دسترسی داشته باشید. در پیشین ناچار بودید که برای هر یک نرم افزار مستقل‌ای پیاده سازی فرمائید، البته با به کارگیری از برنامه ایجاد کرد نرم افزار مثل دور و اطراف Angular به‌راحتی میتوانید کدهای درج شده در سیستم استدلال‌های متعدد را تبدیل کرده و در هزینه و مجال خویش صرفه جویی فرمایید.

3. امنیت بالا

تأمین امنیت داده‌ها و داده ها یوزرها، از مهم‌ترین اصولی میباشد که بایستی به آن پایبند باشید. شاید نیاز باشد برای این فعالیت از متخصصان این حوزه امداد بگیرید؛ البته با دقت به مداقه قضیه، صرف هزینه برای آن سنجیده خواهد بود. خلال داده ها یوزرها، امنیت خویش نرم افزار در قبال تهاجم ها هکرها و ویروس‌های مخرب نیز بایستی شایان توجه باشد. خصوصیت‌های امنیتی مانند به کار گیری از رمزعبور برای ورود به اپلیکیشن و حسگرهای اثرانگشت یا این که نظارت شکل که جدیداً در اکثر تلفن‌های هوشمند وجود داراست، منجر ارتقا امنیت و اعتبار نرم افزار شما شود.

4. قابلیت و امکان کاوش در نرم افزار

افزودن قابلیت کاوش به نرم افزار، مخصوصاً نرم افزار‌های فروشگاهی یا این که پرمحتوا، قادر است به‌شدت برای استفاده کننده کاربردی و دیدنی باشد. قابلیت و امکان کاوش با این که قضیه بی آلایش‌ای بوده، البته اکثری از تولیدکنندگان نرم افزار براحتی از کنار آن عبور می‌نمایند، بدین ترتیب به کار گیری از آن می تواند یک مزیت در قبال رقبا باشد.

5. بروزرسانی و seo مداوم

هر فرصت که اندیشه کردید نرم افزار شما به اندازه کافی عالی میباشد و نیاز به ساخت تغییرات در آن ندارید، بایستی مهیا مواجه با بحران‌های پیش رو باشید! در واقع بهبود و seo نرم افزار یک جریان مداوم میباشد که همواره بایستی به آن تصور کنید تا شیوه های جدیدی برای ارائه سرویس ها بهر پیدا فرمایید. برای به دست آوردن ایده، از رقبا به کارگیری فرمایید. به‌دنبال یک مزیت در نرم افزار‌های رقبا بگردید که می تواند به صورت بهتری جاری ساختن گردد و آن را در نرم‌افزار خویش طراحی فرمایید. اما اعتنا فرمایید که نشر بروزرسانی‌های مداوم و هفتگی شاید برای یوزرها خوشایند نباشد. براین اساس عملکرد فرمائید مسافت هنگامی فی مابین بروزرسانی‌ها را رعایت فرمائید.
6. تعامل یوزرها

تلاش فرمایید یک نرم افزار دوطرفه طراحی نمایید تا یوزرها نیز در آن شریک باشند. با این شغل براحتی به اشتباهات و نقاط ضعف اپلیکیشن پی خواهید پیروزی؛ اینکه استفاده کننده بتواند در فضای نرم افزار از شما حمایت اخذ نماید یا این که نظرها خویش را بازگو نماید، مزیتی میباشد که بیشتر تولیدکنندگان نرم افزار از آن بی‌سود اند. در واقع اتفاقی که در اکثر نرم افزار‌ها در جریان میباشد، جابجایی استفاده کننده به تارنما یا این که دیگر پلتفرم‌ها برای امان یا این که شنیدن ایده ها میباشد که معمولاً برای یوزرها خوشایند وجود ندارد.

7. به کارگیری از پوش نوتیفیکیشن

به کار گیری از پوش نوتیفیکشن‌ها یکی‌از شایسته ترین ابزارها برای رابطه با استفاده کننده میباشد. طبق داده های عددی، ارسال پوش نوتفیکیشن، در مقابل ارسال آدرس اینترنتی یا این که بازاریابی پیامکی برخورد بهتری داراست و بخش اعظمی از یوزرها براحتی با آن ها رابطه برقرار می‌نمایند. عملکرد نمایید پوش نوتیفیکشن‌ها را بصورت فردی سازی گردیده برای اشخاص بفرستید تا بازدهی بیشتری را اخذ فرمایید. ارسال پیشنهادات، تخفیفات و فستیوال‌های فروش از شایسته ترین ایده‌ها برای ارسال پوش نوتیفیکشن می باشند. ولی در ارسال آن ها نباید زیاده روی نمائید!

8. فایده گیری از فناوری AR

به کار گیری از فناوری AR مخصوصا برای استحصال و کارهایی که تولید ها فیزیکی به فروش میرسانند، بسیار جالب و کاربردی خواهد بود. یوزرها میتوانند نمای سه آجل فرآورده را پیش از خرید مشاهده نمایند که به طبع هیجان آور میباشد. به کار گیری از اینگونه خصوصیت‌های نوینی سبب ساز میشود تا تخت گاز از رقبا پیشی بگیرید و وسعت عظیمی از یوزرها را به نرم افزار خویش جذب نمائید.
 

  • ۰۲/۰۵/۲۵
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی