مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


2ـ پیاده سازی نرم افزار IOS: سیستم برهان IOS اختصاصی موبایل‌های آیفون و آی پد‌های کمپانی اپل میباشد که اولی ورژن آن در سال 2007 رونمایی شد و تا امروز که در درحال حاضر تایپ کردن این مقاله برای شما عزیزان هستیم، 14 نسخه از آن رونمایی  طراحی اپلیکیشن در مشهد گردیده‌است.

دور و اطراف کد نویسی برای نرم افزار‌های IOS دور و بر ایکس کد میباشد و اپلیکیشن‌های این سیستم دلیل به لهجه‌های آبجکتیو سی و سوییفت پیاده سازی و ساخت‌و‌ساز می گردند. اپلیکیشن‌های سیستم ادله IOS را می‌قدرت مشتمل از 4 بخش دانست :

1- کرنل سیستم استدلال

2- قسمت رسانه‌ها

3- قسمت سرویس ها

4- قسمت رئیس لمس‌های کاغذ تاچ موبایل

تک تک نرم افزار‌های این سیستم برهان به‌صورتی مندرج‌اند که به حرکات و لمس‌های دست یوزرها واکنش نماد دهند که اصطلاحاً به آن پیاده سازی به‌شکل رابط کاربری بدون واسطه می گویند.

از سایر مزیت‌های این سیستم دلیل، قابلیت بسیار ذیل هنگ کردن آن به‌استدلال نهفته بودن فولدر‌های سیستمی از دسترس یوزرها میباشد. مارکت نرم‌افزار استور، مهم ترین و شناخته گردیده‌ترین فضا برای دانلود و نصب نرم افزار‌های این سیستم برهان میباشد.

ولی در یک سری سال قبلی، نرم‌افزار‌های اهل ایران برای تکثیر در‌این دور و بر، گاهاً مشکلاتی داشته‌اند که اکثراً برای حل آن به سراغ تکثیر ورژن اینترنت نرم افزار نرم‌افزار خویش رفته‌اند؛ همینطور لازم به ذکر میباشد که مارکت‌های اهل ایران نیز مانند سیبچه برای تکثیر نرم‌افزار‌های آی وی اس جان دار میباشد.
مداقه به کار گیری از نرم افزار های موبایلی
امروزه با توسعه و بسط سرویس ها اینترنتی و بر پایه ی اینترنت، علی‌الخصوص در یک کدام از دو سال قبل با وجود COVID-19 و با دقت به تعطیلی خیلی از بیزنس‌های حضوری، بخش اعظمی از مشاغل مکان خویش را به مثال‌های اینترنتی خویش داده‌اند. به‌طور نمونه خرید از مغازه‌های اینترنتی دیگر مکان خرید از دکان‌ها را گرفته‌اند، آژانس‌های اینترنتی مکان ماشین کرایه ای‌ها را مالامال کرده‌اند و بخش اعظمی مثال‌های دیگر.

پس با این وجود در صورتی شما خواننده گرامی و ارجمند این مقاله در ادامه رونق بیزنس خویش می‌باشید، مطلقاً بایستی به درنگ ساخت بخشی اینترنتی برای آن نیز باشید. در بین قسمت‌های مجازی مرتبط با بیزنس‌ها، از‌آنجا‌که موبایل‌های موبایل توسعه بیشتری نسبت به کامپیوتر‌ها دربین قشرها جامعه داشته‌اند و حدوداً عموم از هر سنی یک موبایل هوشمند هم پا خویش دارا‌هستند، تشکیل داد و پیاده سازی نرم افزار دستیابی و کارتان در بستر موبایل‌های گوشی از تک تک قسمت‌های دیگر حائز اهمیت بیشتری میباشد.


معرفی اپلیکیشن استور و خطاها تکثیر اپلکیشین در کشور ایران
به عبارتی‌طور که می­دانید اپلیکیشن استور یک پلتفرم تکثیر و توزیع نرم افزار‌‌های موبایلی مختص ios میباشد که به وسیله کمپانی اپل پیشرفت‌یافته و گردانده می­خواهد شد. نرم افزار‌‌های جانور درین پلتفرم می­توانند بر روی آیفون‌ها، آی پدها، آی‌پادها و بعضا از نرم افزار هم بر روی اپل واچ و اپل تی او نصب و استعمال شوند.

نرم افزار استور در سال 2008 میلادی با حدود 500 نرم افزار راه اندازی شد. این تعداد در سال 2017 میلادی به 2.2 میلیون رسید و پس‌ازآن که اپل تصمیم گرفت بعضا نرم افزار‌‌های سابق یا این که 32 بیت آن را حذف نماید، تعداد نرم افزار‌ها در سال 2020 به رقم 1.8 میلیون تقلیل پیدا کرد.هزینه به کارگیری از حساب گسترش‌دهنده برنامه استور و نشر نرم افزار در آن تقریباً سالی 99 دلار میباشد. درآمدزایی از نرم افزار‌‌ها در اپلیکیشن استور به تعدادی شکل قابلیت‌پذیر میباشد.
گروه اولیه نرم افزار‌‌هایی میباشند که کاربری که قصد به کار گیری از آن را داراست، آن نرم افزار را مستقیماً از گسترش‌دهنده آن خریداری می‌نماید.
تیم دوم نرم افزار‌‌هایی می‌باشند که به‌شکل مجانی امکان استعمال دارا هستند البته با تبلیغات در نرم افزار درآمدزایی می‌نمایند.
در مجموعه انتها دانلود نرم افزار بدون‌پول میباشد، امّا برای استعمال از برخی‌های خصوصیت‌های آن می بایست پول پرداخت کرد.
با اعتنا به بازار کبیر­ای که در مارکت نرم‌افزار استور چشم به راه پیشرفت‌دهندگان و نرم افزار‌‌های تازه میباشد، امّا تحریم‌های ایالات متحده علیه جمهوری اسلامی ایران قابلیت ارائه حساب بسط به یوزرها اهل ایران را نمی­دهد و توسعه و گسترش‌دهندگان اهل ایران قابلیت تکثیر نرم افزار خویش بعداز بسط را در برنامه استور ندارند. اما شیوه‌هایی برای بدور زدن تحریم‌ها و استعمال از نرم افزار‌‌های ios مانند جیل بریک کردن دستگاه و به کارگیری از منتشرکنندگان نرم افزار‌‌های ios اهل ایران وجود داراست که به‌دنبال به‌اختصار بدین قضیه نیز خوا هیم پرداخت.
 

  • ۰۲/۰۵/۲۶
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی