مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


2- آموزشی :
دومی نقش والا AR در دنیای آموزشی است به اینصورت که میتواند مفاهیم را به طور خیلی جالب خیس در دست یوزرها  طراحی اپلیکیشن در مشهد  خویش قرار دهد .
از جمله در نرم افزار های SKYGUIDE ما شاهد این خوا هیم بود که زمانیکه شما دوربین را به سمت اسمان می‌گیرید می‌توانید جلوه های ویژه ای از ستارگان ، ماه و چرخه های فلکی ملاحظه کنید.
در بوئینگ، یادگرفتن AR اثر شگرفی بر سود وری و چگونگی راه و روش های غامض ایجاد کرد هواپیما داشته میباشد.
در یک پژوهش بوئینگ ، AR برای هدایت کارآموزان از روش 50 مرحله ما یحتاج برای مونتاژ یک قسمت پر و بال هواپیما مشتمل بر 30 قطعه آیتم به کارگیری قرار گرفت.
با یاری AR، کارآموزان عمل را در 35٪ مجال کمتری نسبت به کارآموزان با به کار گیری از نقشه ها و سندها دو آجل سنتی به نقطه پایان رساندند.
و تعداد کارآموزان زبده معدود یا این که فارغ از تجارب که می توانستند شغل را به صدق در توشه نخستین جاری ساختن دهند 90٪ ارتقاء یافت.
3- پزشکی :
AR در پزشکی نیز بسیار توانسته خویش را مکان نماید و بینش نیکی را از خویش فی مابین هیئت پزشکان به مکان بگذارد.
برای مثال در شغل های زیبایی پیش از جاری ساختن شغل زیبایی قادر است تصویر شکل مریض با امکانات منحصر به فرد سبک سازی گردیده و بعداز انجام تغییرات بر زیبایی آن آغاز فیض پذیرش و در غایت بر روی مریض انجام خواهد شد.

اپ‌های AR نوعی رویت کرد اشعه ایکس را ارائه می‌نمایند و خصوصیت‌های داخلی را آشکار می‌نمایند که در غیر این شکل مشاهده آن‌ها طاقت فرسا میباشد.
از جمله، در کمپانی امکانات پزشکی AccuVein، فناوری AR، جای یابی رگ‌ها را برای پزشکان سهل و آسان‌خیس می‌نماید.
این به صورت چشمگیری معیار توفیق خون گیری و بقیه طریق های عروقی را بهبود می‌بخشد.
AR احتمال توفیق آمیز بودن سوزن در او‌لین کوشش را بیشتراز سه موازی می نماید و نیاز به “تشدید” (مثلا درخواست یاری) را تا 45٪ کاهش میدهد.

4-معماری :
AR در معماری و دکورا سیون داخلی و فرنگی از عنایت ویژه ای شامل است .
در نحوه هایی به غیر از حقیقت افزوده پیمانکاران بدون چاره میباشند به خواسته فهم و شعور بی نقص صاحب کار از فیض ای که نتیجه ها می‌گردد مجال بخش اعظمی متعددی را برای سبک سازی واقع گرایانه ی ، ورژن ی آخری ساخته اعمال دهند.
ولی با استعمال از AR این مراحل بسیار بی آلایش خیس و سریع خیس است و یوزرها می توانن به طور به طور همزمان و ریل تایم سبک ها ، متریال ها و اجسامی را به اطراف اضافه یا این که حذف نمایند تا فیض را در لحظه ببینند.
زیراکه با استعمال از سبک سازی به هیچ وجه شما آزادی امتحان و خطایی که در AR دارید را نخواهی داشت .
مجموعاَ با AR قابلیت اضافه کردن متریان ، تغییر و تحول رنگ بندی ها ، قرار دادن وسایل و امکانات ، حذف المان ها و .. در یک بنا ی محیطی قابلیت و امکان پذیر میباشد .

5- مغازه ها :
دکان ها نیز بدین خیر و خوبی می‌توانند از این قابلیت و امکان استعمال های مایحتاج را ببرند.
اینک در کلیه مغازه های اینترنتی شما شاهد تصاویر استاتیک و یا این که در شایسته ترین موقعیت تصاویر 360 جایگاه می‌باشید که‌این سبب ساز میگردد شما در مجموع نتوانید جنس را با بخشی از دور و اطراف یا این که شخص انطباق دهید.
البته با استعمال از AR این عملیات بی آلایش خیس گردد و شما اذن می دهید به اشخاص پیش از خرید کردن مال را در قسمت دلخواه از فضا خویش به کارگیری و انطباق دهند.

6- نرم افزار های سرگرمی :
حقیقت افزوده ضمن کاربردهایی که در صدر به آن اشاره شد امروزه به یک سرگرمی بسیار بزرگی نیز تبدیل گردیده‌است.
در کل از این تکنولوژی در جهت سرگرمی نیز می اقتدار درآمد خیر را حصول کرد.
از جمله در نرم افزار اسنپ چت شما شاهد اضافه شدن تعدادی سبک ها و شکلک ها به طور خویش میباشید که انطباق بسیار ظریف و سنسورهای آنالیزی این برنامه سبب شد‌ه‌است ، که به یک کدام از شایسته ترین ها و دوستداشتنی ترین نرم افزار های تطابقی تبدیل بشود.

7- ورزش :
در ورزش و مسابقات ورزشی نیز به کرار شاهد استعمال از این تکنولوژی هستیم.
مثلا در مسابقات فوتبال برای ئشان دادن الگوریتم جنبش بازیکنان و سیستم پاس کاری ، مخلوط ، تهاجم ها و دفاعیات آنان از خطوط ارتباطی و متصل به هم به یار جلوه های ویژه نشان داده می شود.
یا این که حتی نشانگر گروه ها بر روی زمین بازی نیز میتواند یکی بی آلایش ترین این نمونه ها باشد.

8- تعامل با شی ءها :
قابلیت و امکان تعامل AR هنوز در تولید ها تجاری بچه میباشد ولی انقلاب بزرگی را ساخت و ساز نموده است.
Reality Editor، یک نرم افزار AR که به وسیله تیم Fluid Interfaces در آزمایشگاه رسانه MIT پیشرفته میباشد،نگاهی اجمالی از کیفیت توسعه سریع آن را ارائه میدهد.
ویرایشگر حقیقت اضافه کردن یک تجربیات AR تعاملی به هر SCP را راحت می نماید.
با استعمال از آن ، اشخاص میتوانند یک تلفن همراه هوشمند یا این که تبلت را به سمت SCP بگیرند (یا این که در غایت با عینک هوشمند به آن نگاه نمایند)، رابط‌های دیجیتال و امکان‌های قابل نرم افزار‌ریزی آن را ببینند، و این قابلیت و امکان‌ها را به حرکات دست یا این که صدا مرتبط نمایند.
یک جنس هوشمند دیگر ، مثلا ، Reality Editor قادر است به استفاده کننده اذن دهد تا در اختیار گرفتن‌های یک چراغ هوشمند را برای رنگ و شدت نوروفروغ مشاهده نماید و دستورها صوتی مانند “پر‌نور و بدون صدا” را برای فعال کردن آنان تهیه نماید.
یا این که پیکربندی متعدد چراغ را می‌قدرت به دکمه‌های کلید لامپ هوشمند متصل کرد که مخاطب میتواند در هر جایی که مطلوب میباشد قرار دهد.

9- صنعت و ساخت‌و‌ساز :
در ایجاد، فرآیندها اکثر اوقات غامض می‌باشند، به صدها یا این که حتی هزاران مرحله نیاز دارا‌هستند و مشکلات پرهزینه میباشند.
همان طور که گفته شد ، AR میتواند داده ها مطلوب را در لحظه موردنیاز به کارگران سوله در خطوط مونتاژ ارائه دهد، ایرادات را کم کند، عملکرد را ارتقا دهد و فایده وری را بهبود بخشد.
در کارگاه‌ها، AR همینطور میتواند داده ها سیستم‌های اتوماسیون و در دست گرفتن ، حسگرهای ثانویه و سیستم‌های رئیس بودجه را توده‌آوری نماید و داده‌های اصلی نظارتی و تشخیصی را درباره ی هر ماشین یا این که مراحل قابل مشاهده نماید.
مشاهده اطلاعاتی مانند نرخ سود وری و نقص در موضوع به تکنسین های تعمیر و مراقبت یاری می نماید تا خطاها را ادراک نمایند و کارگران کارگاه را به ایفا تعمیر و مراقبت پیشگیرانه ترغیب می نماید که ممکن میباشد از فساد پرهزینه پرهیز نماید.
 

  • ۰۲/۰۶/۱۳
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی