مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

داکیومنت بازار


نکته ی بسیار اصلی در فروش همگی تولید ها معرفی گردیده
نکته ای که بایستی بسیار به آن دقت ویژه ای داشته باشید این میباشد که الان ما در نسلی از بازی های ویدیویی رسیده ایم که پرداخت های باطن طرحی بیش تر از حد در آن های می‌تواند سبب ساز مرگ بازی خواهد شد ، زیراکه همگی رقبای شما قصد ارائه ی سرویس ها و تولیدها مجانی را در بازی داشته و حتی چنانچه بازی شما بسیار شناخته گردیده باشد ، پرداخت های باطن طرحی زیاد قادر است طراحی اپلیکیشن در مشهد  یوزرها را فراری دهد.

پس راه‌حل چیست ؟
اصول و استانداردی که شما بایستی درین حوضه به آن پایبند باشید این میباشد که به کارگیری از همه تولیدات ، روند ، امکان ها ، امکانات و … به طور استاندارد در بازی ، بدون‌پول باشد.
و فقط در‌حالتی که استفاده کننده بخواهد فارغ چارچوب ها و ضوابط بازی شما از قابلیت و امکان ها و یا این که امکانات بیشتری به کار گیری نماید ، آن را ناچار به پرداخت باطن طرحی نمایید.
در غیر اینصورت همان طور که گفته شد در شرایطی که در موقعیت متعادل بازی برای طی کردن فرایند و چلنج های بازی ، مخاطب را بدون چاره به پرداخت نمایید ، شک وتردید نکنید که بازنده ی میدان در‌این عرصه خواهید بود .

طراحی پرداخت
طراحی سیستم پرداخت معمولا بدین شکل بوسیله واحد بازی سازی ماناتاز ایفا می‌گردد که کد های نصیب بک اند آن در سرور نوشته و در غایت با استعمال از API به اکانت کاربری که شما در یکی درگاه های پرداخت واسط و یا این که مستقیمی که تولید کردید پیوند میخورد ؛ بعداز آن هر پرداختی که یوزرها داخل بازی ایفا دهند مبلغ به اکانت شما واریز می‌گردد .

طرز دیگری برای طراحی پرداخت های داخل طرحی وجود دارااست و آن شیوه بوسیله کافه بازار ارائه می گردد .

طریق کافه بازار به اینصورت میباشد که شما یک حساب دولوپری در کافه بازار تولید میکنید و بعد از آن با به کارگیری از API کافه بازار به مغازه ها و بخش های پرداختی بازی و یا این که نرم افزار شما دسترسی پیدا می نماید.
بعداز هر پرداخت استفاده کننده مبلغ متبوع به اکانت کافه بازار شما جابجایی پیدا می نماید .

برای اخذ توضیحات بیشتر و مرحله میتوانید بر روی دکمه ی پایین کلیک فرمایید که مرتبط با داکیومنت خویش کافه بازار برای اتصال میباشد :

داکیومنت بازار
طریق های پرداخت
نحوه های پرداخت شاید روتین ترین موضوع در طراحی پرداخت های باطن طرحی باشد .
البته مورد ای که فی مابین میباشد ؛ تنوع در طرز های پرداخت و به کار گیری از ارزهای رایج میباشد .

اکثری از اشخاص پرسش می‌پرسند که آیا به غیر از پرداخت واحد مبلغی مرزو بوم یعنی ریال آیا ما می‌توانیم در بازی و یا این که نرم‌افزار خویش به کارگیری از دیگر ارزهای دیگر مانند : دلار و یا این که یورو را نیز داشته باشیم ؟

جواب این پرسش آری است و فقط پیش نیاز آن داشتن یک اکانت بانکی برای ارز مربوطه میباشد.
برای مثال شما در شرایطی‌که بخواهید در بازی یا این که نرم‌افزار خویش قابلیت پرداخت با دلار را نیز به یوزرها بدهید بایستی مسلما یک اکانت بانکی در ایالات متحده و یا این که کشورهایی که تبادل ارز با دلار را دارا‌هستند داشته باشید .

اما قابل ذکر میباشد سایت ها و کمپانی هایی مانند :
اهل ایران کارت یا این که وبمانی وجود دارا هستند که تحت عنوان واسط فعالیت می نمایند.
و از هر تراکنش پولی را تحت عنوان واسطه اخذ می نمایند البته واریزی به یک اکانت بانکی در آن سوی مرز را در دست شما میگذارند .

ارزهای دیجیتال
امروزه استعمال از ارزهای دیجیتال و به صورت کلی سوژه nft و پرداخت با به کار گیری از آن‌ها بسیار دربین عموم رایج شد‌ه‌است به همین انگیزه اکثری از مشتریان قابلیت و امکان اضافه کردن امکان پرداخت با استعمال از ارزهای دیجیتال را باطن بازی و یا این که نرم افزار خویش دارا هستند .

واحد پیاده سازی نرم افزار و بازی سازی ماناتاز این مژده را به شما یوزرها گرامی می‌دهد که می اقتدار قابلیت و امکان پرداخت با استعمال از ارزهای دیجیتال را با استعمال از هر تعداد ارز متبوع در بازی را مهیا کرد .

این قابلیت و امکان می‌تواند با استعمال از پیاده سازی صرافی آنلاین مخصوص شما و یا این که کانکت شدن با به کارگیری از API به یکی‌از صرافی های آنلاین ارزهای دیجیتال ، طراحی خواهد شد .
به اینصورت که پرداختی ارزهای دیجیتال در بازی یا این که برنامه به ولت شما در آن صرافی جابجایی پیدا می نماید .
و مخاطب وقتی که باطن بازی ولتی برای خویش می سازد ؛ این ولت باطن آن صرافی نیز به طور خودکار وار برای جاری ساختن تراکنشات ساخته می‌شود .

گردآوری بندی
پرداخت های باطن طرحی یکی شایع ترین متدهای کسب درآمد بازی میباشند.
همینطور نحوه های بخش اعظمی متعددی برای معین کردن نوع پرداختی داخل بازی وجود دارااست.
کلاً همانگونه که گفته شد این شیوه یکی شناخته گردیده ترین روشهای کسب درآمد بازی بوده و در طراحی آن بایستی شما به سیستم پرداخت بازی آشنا باشید.
در پرداخت های داخل طرحی نکاتی مهمی که وجود دارااست در نرخ پرداختی ها و مواقعی میباشد که شما برای آن پرداخت معین نموده اید.
این نکته بسیار اصلی میباشد که شما هر چیزه بی ارزشی در بازی را مبلغی نکنید زیراکه این یعنی یک باخت گران قدر.
همینطور از نگرش واحد بازی سازی ماناتاز ، برای استارت یک بازی بسیار می بایست در سیستم پرداخت بازی محتاط بودن و از دست کم واحد سنجش پرداخت ها بهره مند شد.
زیراکه در غیر اینصورت استفاده کننده تصور می نماید فقط مقصود شما از بازی ، پول تصاحب کردن از آنان میباشد.
 

  • ۰۲/۰۶/۱۴
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی