مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


چرا نمی‌توانید به رزومه نرم‌افزار‌نویسان توکل فرمائید؟
اولاً، به دلیل آنکه توسعه و گسترش دهندگان لزوماً در معرفی خودشان بهتر نیستند، آن ها روی ورقه آن طور که بایستی معرفی نمی شوند و ممکن میباشد در غایت کمپانی‌های والا آنها را از دست طراحی اپلیکیشن در مشهد  بدهند.

ثانیاً، زیرا مهارت‌های خویش گزارش‌دهی غیرقابل متکی بودن می‌باشند، در صورتیکه آرزو خویش را به یک رزومه براق ببندید، ممکن میباشد انتظارات شما‌را برآورده نکند و شما ناامید گردید.

توانگری‌های متنوعی برای یک اپلیکیشن‌نویس با آمادگی میباشد، البته مهارت‌های فنی مواقعی می‌باشند که می توانید ظریف‌خیس آنان را چک فرمایید.

5 شیوه برای تحقیق مهارت‌های برنامه نویس ها
در اینجا 5 رویه برای پژوهش مهارت‌های نرم‌افزار نویسی پیش از استخدام آنان آورده‌ایم:

1. در تیم‌ها و گروه‌های اپ نویسی آنها کاوش فرمایید
هر گسترش‌دهنده‌ی پرشور، هر یک سری جوان‌خیس باشد، بایستی در یک دسته نرم‌افزار‌نویسی حضور داشته باشد. ارائه مثال امور شایسته ترین منش برای معرفی برنامه نویس ها میباشد تا مهارت‌های کدنویسی خویش را از روش پروژه‌های فردی به اکران بگذارند و فرصتی منحصر برای ساخت‌و‌ساز یک تأثیر به یادماندنی در ذهن کارفرمایان خواهد بود. مثال‌امور در گونه های و اندازه‌های متعدد، از صفحه ها منفرد اینترنت و ... برای افرادی که در‌پی استخدام نقش نرم افزار نویس جوان میباشند، تا پروژه های قابل انعطاف افزاری بغرنج، برای تقاضاکنندگان را به آنان بسپارند وجود دارااست.

مثال امور در پروسه استخدام اثرگذار میباشند چون سطح توسعه برنامه نویس ها، هدف ها شغلی آنان، مهارت‌هایی که روی حصول آن ها متمرکز میباشند و... را نشانه میدهند. مراقب باشید که یک شخص چه گونه مورد هر پروژه را تعریف می‌نماید: چه‌گونه آنان با کتابخانه‌ها یا این که ابزارهای دیگر مخلوط شدند، آ‌ن‌ها با برنامه نویس ها دیگر همیاری داشتند، آنان روی پروژه‌های نیمه تمام عمل کرده‌اند؟

مهارت‌های ارتباطی عالی مدام در نقش گسترش دهنده پاسخ می دهد و مثال امور نیز راهی برای پذیرش توان یک اپ نویس در توضیح و ارائه کدها میباشد.

در غایت، تحقیق مثال امور، نظارت سورس کد بعضی از پروژه‌ها پیش از گفت‌و‌گو، قادر است تحت عنوان مبنایی برای اظهار‌کرد‌وگو باشد و به شما در ساخت سؤالات تخصصی در حین مراحل استخدام یاری دهد.

نگاهی عالی به تیم مثال شغل های یک اپلیکیشن نویس به شما ایده‌ای از مهارت‌های کدنویسی و پیشینه آن ها میدهد.

2. نگاهی به اکانت GitHub آنان بیندازید
GitHub یک منبع گران بها برای استخدام برنامه نویس ها میباشد GitHub تحت عنوان یک نمایشگاه آنلاین شغل می‌نماید که در آن گسترش دهندگان بر روی پروژه‌های اوپن سورس شغل می‌نمایند و به دیگر افراد امداد می‌نمایند.

برای برنامه نویس ها، مقصود از داشتن یک حساب GitHub نماد دادن این میباشد که میتوانند کدهای قابل تلاوت و حفظ بنویسند که بقیه افراد به راحتی بتوانند آن را فهم و شعور نمایند یا این که به توسعه و گسترش آن بپردازند.

به‌تیتر یک استخدام‌کننده، پیش از تحقیق کدها برای نظارت اینکه کدها چقدر پاک، خوانا و ساختارمند می‌باشند، شخص را با معیارهای بسیار معمولی مانند معیارهای ذیل رسیدگی نمائید:

• تعداد فالوورهای اپلیکیشن نویس تحت عنوان آوازه

• تاریخ پیوستن نرم‌افزار نویس بهGitHub ، تحت عنوان نماد دهنده سطح تجارب آنان

کلمه ها کلیدی مرتبط برای لهجه‌ها و فناوری‌ها
تعداد کد‌هایی که اپ نویس متبوع شما دارااست (پروژه‌هایی که می‌نویسند و آنچه که او‌را از سایر افراد جداگانه می‌نماید) تا نوع پروژه‌هایی را که در آن کمپانی می‌نمایند نظارت نمایید. عمل همگانی آنها از روش تعداد شرکت کردن‌های انجام یافته در وب سایت علامت داده میگردد (درخواست‌های سول، تعهدات، مسائل گشوده گردیده) GitHub یک رزومه وجود ندارد. بلکه یک رویه خوب برای نگاه کردن به مثال شغل های گسترش‌دهندگان مانند نرم‌افزار‌های موبایل، بازی‌ها، اسکریپت‌ها، پلاگین‌ها و... میباشد. اصلی‌خیس از تمامی، این قابلیت و امکان را به شما میدهد تا ملاحظه کنید که چه گونه بسط‌دهندگان به‌طور داوطلبانه با همتایان خویش در پروژه‌های جمعی همیاری می‌نمایند
3. در ارتباط به کار گیری آنان از Stack Overflow بپرسید
Stack Overflow در معمولی‌ترین صورت خویش یک وبسایت سوال و جواب در باب نرم افزار نویسی کامپیوتری میباشد. پیشرفت دهندگان میتوانند درباره ی هر چیزی که مرتبط با نرم‌افزار نویسی میباشد پرسش بپرسند و جواب دهند و اعضای فعال برای جواب‌ها و شرکت کردن‌های خویش امتیاز و علامت اخذ می‌نمایند. این وب سایت دارنده علم فراوانی میباشد و هر توسعه و گسترش دهنده‌ای روزمره از آن استعمال خواهد کرد. این تارنما برای اندازه گیری سطح علم و شرکت کردن یک نرم‌افزار نویس در جامعه پیشرفت دهندگان بهتر میباشد. می توانید اعتبار برنامه نویس ها را در Stack Overflow و همینطور جواب‌های رفیعتر آنها‌را رسیدگی فرمایید. نرخ آوازه که بوسیله پرسش کنندگان اعطا شد‌ه‌است بسیار هدفمند میباشد. کاربرانی که آوازه بالایی در Stack Overflow دارا‌هستند، گسترش دهندگانی می باشند که:

الف) به صورت منظم در تارنما فعال میباشند.

ب) سؤالات مرتبط می پرسند

ج) به لطف تخصص خویش جواب‌های مفیدی ارائه می دهند.

4. کد نویسی زنده
از آنجایی که گفتمان‌های اپلیکیشن‌نویسی زنده، احتمالاً یک کدام از دشوار‌ترین و استرس‌زاترین بحران‌هایی میباشد که بسط‌دهندگان می توانند در روند استخدام با آن ها مواجه شوند و معمولاً شم خیر به آنها دست نمی‌دهد. در واقع، توانگری تفکر کردن، کدنویسی و برقراری رابطه در حضور گفتگو‌کننده فارغ از تمرین قادر است استرس‌زا باشد. با این هم اکنون، از نقطه لحاظ یک استخدام کننده، امتحان‌های نرم افزار نویسی زنده منبع اطلاعاتی حقیقتاً ارزشمندی می باشند. این امتحان‌ها به استخدام‌کنندگان اذن میدهند تا منطق یک نرم‌افزار نویس، توانگری آن ها برای توضیح آنچه اعمال میدهند، طرز تفکرشان و بضاعت و توان‌شان برای کدنویسی پایین فشار را مشاهده نمایند. آن ها خیر فقط به مذاکره‌گران اذن میدهند که در طول حقیقی وواقعی، شیوه کارایی یک نرم‌افزار نویس را به تنهایی و صرفا با علم اپ‌نویسی تحت عنوان سلاح خویش ببینند، بلکه مهارت‌های ارتباطی و مشارکتی را نیز در یک گروه تست می‌نمایند (در زمینه‌ی رای زنی‌های جمعی) .

معمولاً نرم افزار‌نویسی زنده از روش اشتراک‌گذاری کاغذ اکران ایفا میشود، جایی که به تقاضاکننده داده ها مختصری داده میگردد و آن‌گاه در زمان اعمال عمل، فعالیت وی مشاهده می‌گردد. این نوع تمرین با آزمون فرصت بندی گردیده بسیار متعدد میباشد. مقصود تمرین ارائه جواب درست به پرسش در کوتاه‌ترین فرصت وجود ندارد، بلکه غرض این میباشد که تک تک گرد‌همایی را تحت عنوان گفتگوی تولید کننده در لحاظ بگیرید.

مذاکره‌کنندگان ممکن میباشد عشق و علاقه‌مند باشند ببینند گفتمان‌شونده چه نوع سؤالاتی را برای شعور ایراد قبل از شتاب در حل آن میپرسد. آنها همینطور ممکن میباشد تحقیق نمایند که در‌صورتی‌که اپ نویس در جای جای‌ای با نقص‌ مواجه گردد به آن ها خواهد اظهار کرد یا این که خودش زمینه را به معضل می کشد و کوشش می‌نماید تا آن را حل نماید.

در نقطه نهایی، مقصود این تمرین ساخت (و خیر آنالیز) یک کد تماماً تشکیل شده و تماماً منظم وجود ندارد. در واقع، اپ نویسی زنده این فیض را میدهد که به هر دو طرف اذن می دهد تا در یک گوشه و کنار پویا و محاوره‌ای یکدیگر را ادراک نمایند.
 

  • ۰۲/۰۶/۲۱
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی