مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


ابزارهای ایجاد کرد نرم افزار حقیقت افزوده:
برای فراگیری تشکیل داد نرم افزار حقیقت افزوده بایستی با امداد تصاحب کردن از ابزارهای پایین آغاز فرمایید و نرم افزار مدنظر خویش را پیاده سازی و پیاده‌سازی کنید. این 4 برنامه تحت به شما در فعال‌ساز‌ی نرم افزار زیر AR یاری کرده و رویایی تصور اجسام مجازی در فضا حقیقی و واقعی محیط فرد ملموس‌ طراحی اپلیکیشن در مشهد  خیس می‌نمایند!

هرکدام اصول و طریق کدنویسی یا این که پیاده سازی خاص خویش را داراست که برای یادگرفتن ایجاد کرد نرم افزار حقیقت افزوده کافیست از منابع آموزشی متعدد یاری بگیرید.

۱. Unity (محبوبترین و شایسته ترین ابزار)
2. Vuforia
3. Arcore
4. Arkit
تاریخچه نرم افزار:
تا به هم اکنون به‌این درنگ کرده‌اید که نرم افزار‌هایی که امروزه با آنان راز و فعالیت دارید، از چه وقتی و چه‌طور وارد معاش آدم شدند؟!

اپلیکشن‌ یا این که به اختصار app لغتی میباشد که بسیار آن را شنیده‌اید و با تعداد متعددی از آن‌ها عمل کرده‌اید. این برنامه یا این که اپلیکیشن‌های کاربردی برای استعمال در تلفن‌های همدم هوشمند پیاده سازی و عرضه گردیده و کارکشته می باشند تا یک پروسه و فعالیت اثرگذار را برای استفاده کننده به اعمال برسانند.

به کارگیری از این نرم افزار‌های کاربری در سال ۲۰۰۸ و با ظهور پلتفرم‌های توزیع نرم افزار رونق بیشتری پیدا نموده است. این پلتفرم‌ها که امروزه با اسم “گوگل پلی” و” نرم افزار استور” میشناسید، به وسیله تولیدکننده سیستم برهان تلفن همراه پیاده سازی و معرفی شد.

نرم افزار‌ها در صدر فرآیندهای بی آلایش و کمکی را به اعمال می رسانند البته در درحال حاضر حاظر قادرند تا رویکردهای بغرنج‌خیس و کاربردی‌تری را شکل دهند.
مزایا ایجاد کرد نرم افزار متصل به وب سایت:
درحال حاضر که تمجید مرسوم نرم افزار را یاداوری کردیم قصد داریم تا شما‌را با یک قضیه ترند و جالب پیرامون این قابل انعطاف‌افزارهای کاربرپسند و اثر گذار آشنا کنیم. تشکیل داد نرم افزار متصل به وبسایت اتفاقی میباشد که هوا داران بخش اعظمی را به خویش جذب کرده و صاحبان استحصال و شغل های آنلاین و وبمسترها را به پندار جاری ساختن آن انداخته میباشد.

به نترسی می‌اقتدار ذکر کرد که یوزرها تلفن‌های هم پا هوشمند در قرن ۲۱ روزمره دستکم از یک نرم افزار استعمال می‌نمایند. این فرض با ورود نرم افزار‌های پیام رسان به دنیای آنلاین، بیشتر اقتدار گرفت و به قطعیت رسید.

وجود شمار متعددی از اشخاص که نصب و به کار گیری از گونه های اپلیکشن‌های موبایلی را به نحوه‌های دیگر ترجیح میدهند، ادله محکمی میباشد که تشکیل داد نرم افزار متصل به وبسایت یک مبادرت موثر و خردمندانه میباشد!

با ایجاد کرد نرم افزار متصل به وب سایت:

یوزرها با نادر‌ترین زحمت به سرویس ها و تولید ها شما دسترسی دارا هستند.
شمار مشتریان دارای مسئولیت را ارتقاء می دهد.
سرویس ها شما در هر مجال و جای جای در دست درخواست کننده قرار می گیرد.
بعضی از سرویس ها به طور آفلاین قابل ارائه خواهند بود.
تعامل با مشتریان از روش ارسال نوتیفیکیشن‌های تبلیغاتی و دور اندیشی‌دهنده تقویت می شود.
و دیگر امکاناتی که در نرم افزار‌ها در دسترس استفاده کننده قرار می گیرد البته در وب سایت مقدور نمی باشد.


طریق‌های گوناگون ایجاد کرد نرم افزار متصل به وبسایت:
پس چنانچه صاحب و مالک یک وب سایت می باشید ولی بازدید کافی اخذ نمی کنید و از فروش خویش ناراضی میباشید به توصیه تشکیل داد نرم افزار متصل به تارنما بیشتر تصور کنید!

ولی برای ایجاد کرد نرم افزار متصل به وبسایت چه شیوه‌هایی وجود دارااست؟! و چطور این مبادرت را شکل دهیم؟!

مجموعاَ برای پیاده سازی یک نرم افزار که با وب سایت شما هم پا و هم‌راستا باشد، ۳ خط مش پیش رو دارید:
۱. ایجاد کرد نرم افزار از روش اپلیکیشن نویسی:
او‌لین و جامع‌ترین راه و روش برای ایجاد کرد نرم افزار متصل به وبسایت، استعمال از کدنویسی میباشد. درین طرز یک نرم افزار تماما منحصربه‌فرد از محور برای تجارت شما پیاده سازی و عرضه می‌گردد که مجموع نصیب‌ها و تجهیزات ما یحتاج شمارا پوشش خواهد بخشید.

درین نحوه مجال و هزینه در مقایسه با بقیه طرز‌ها فراتر خواهد بود چون پیاده سازی بی‌نقص نرم افزار شغل هر شخصی وجود ندارد و نیاز به علم اپ‌نویسی بسیار بالایی داراست.

برای ایجاد کرد نرم افزار متصل به وب سایت موردنیاز میباشد تا آغاز تجهیزات و صفحه های ما یحتاج را برای اپلیکیشن‌نویس تشریح فرمائید و آنگاه فعالیت را او بسپارید تا با تخصص خویش نرم افزار آخری را بعد از آزمایش و بررسی در مارکت‌های مرسوم منتشر کند.

خروجی این طرز یک نرم افزار همگی چیز کل و ماهر خواهد بود که می تواند مارک شمارا در دسترس میلیون‌ها مخاطب آنلاین قرار دهد!

۲. ایجاد کرد نرم افزار از روش نرم افزار‌سازها:
طرز آجل برای تشکیل داد نرم افزار متصل به وب سایت به کار گیری از نرم افزار‌سازهاست. این ابزارها برای سیستم‌های رئیس محتوا که ساختار یکسان و مشخصی دارا هستند، مانند؛ وردپرس گزینه به کارگیری قرار میگیرند.

برای ایجاد کرد نرم افزار متصل به وبسایت وردپرسی خویش کافیست پلاگین‌های نرم افزار‌ساز را نصب و یک ورژن apk از وب سایت خویش را تنظیم کنید. بدون‌شک این طریق فرصت و هزینه معدود‌تری را می‌طلبد چون به طور عمومی رخداد می‌ افتد و در فیض محدودیت‌هایی را نیز به همدم خواهد داشت.
 

  • ۰۲/۰۷/۲۲
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی