مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

معرفی cross-platform


۳. ایجاد کرد نرم افزار از روش اینترنت ویو:
ایجاد کرد نرم افزار اینترنت ویو واپسین و مرسوم‌ترین راه و روش تشکیل داد نرم افزار متصل به تارنما میباشد که آسوده‌ترین شیوه نیز هست. تشکیل داد نرم افزار از روش اینترنت ویو مانند یک مرورگر منحصر به فرد شغل می‌نماید و تارنما شمارا به به عبارتی صورت و شمایل در مرورگر اکران طراحی اپلیکیشن در مشهد  میدهد.

این شیوه در کنار آسانی، هزینه کمتری را نیز به هم پا داراست و به راحتی میتوانید از روش نرم افزار یوزرها عشق و علاقه‌مند را جذب فرمایید و دور اندیشی از مارک و فروش خویش را متحول نمایید.

ولی نکته قابل توجه درباره ایجاد کرد نرم افزار متصل به تارنما از روش اینترنت ویو این میباشد که زیرا تارنما شما به به عبارتی صورت در مرورگر مخصوص نشان داده میشود پس می بایست از لحاظ ریسپانسیو بودن، تماما با دستگاه‌های گوناگون سازگار باشد.
معرفی cross-platform
نرم افزار های که با کراس پلتفرم نوشته می‌شوند با یک سورس کد ایجاد می‌شوند و در آتی در‌صورتی‌که بخواهند گزینه به کار گیری قرار گیرند تغییراتی بر روی سورس کد مهم آن جاری ساختن می گردند ، تییراتی بر روی سورس کد مهم انجام می گردد که بتواند به طور بدون نقص برای پلتفرم مقصود با صرفه گردد. نرم افزار های کراس پلتفرم یک چاره کلیه جانبه برای جاری ساختن شدن یک نرم افزار بر روی پلتفرم های متفاوت میباشد و این راه‌حل برای برنامه نویس ها و صاحبان تجارت بشدت از محبوبیت بالایی برخوردار‌است و با عث صرفه جویی درزمان و هزینه ها میگردد.

آیا MsBuild ها سبب توسعه cross-platform میشود
کمپانی مایکروسافت آغاز فعالیت را در ماه مارس زده برای ایجاد کرد موتور هایی همانند open source و cross platform

که اینها را تحت عنوان پورت در لحاظ گرفته بود همینطور بایستی بگوییم .net core در درحال حاضر فراهم شدن میباشد گرچه در نوسان میباشد البته در ماه های بعدی گسترش آن بدون نقص می‌گردد.

اکنون این پروژه در نوسان بدون نقص میباشد، البته این مراحل ها به cross platform های قابل حمل سوییچ می نمایند.

ما می‌خواهیم یک open source تک بسازیم که محور و محور آن ذیل cross platform بوده میباشد، و هم اینگونه یک بسته ی MSBuild که درون visual studio باشد را بسازیم. net core. ورژن ی انشعاب گردیده ی netframework. میباشد و یا این که تحت عنوان سرآیند netframework. میباشد.

در تعریف کلی net core. می قدرت نوشت که طراحی آن به طور یک ماژول میباشد و در یک طیف کلان ای از آن می اقتدار بهره مند شد، و open source می‌باشند و افزون بر آن بوسیله مایکروسافت بر روی مک، لینوکس و ویندوز هواخواهی شود.

پس از داخل شدن MSBuild ها:
نظرها و پست هایی که بر نگرانی اشخاص و در باب msbuild ویک محرمانه استراتژی هایی در زمینه‌ی منشعب بودن MSBuild ها مطرح گردیده‌است. زیرا msbuild ها یکسری شاخه ای بودن و منشعب بودن، یکی‌از مهندسان ارشد کمپانی مایکروسافت گفت:

غرض پایانی و بلند دوران اینکه msbuild را تک شاخه ای کنند که دربرگیرنده لینوکس و ویندوز هم میباشد ، و آن را با visual مخلوط کنند که‌این ترکیب هدفمند و به خیر آزمایش شد‌ه‌است.

نظارت مزایای اپ‌نویسی Cross-platform
صرفه‌جویی در طول:
برخلاف نرم‌افزار‌نویسی نیتیو، نرم افزار‌نویسی کراس‌پلتفرم یا این که هیبریدی با یک سورس‌کد بر روی یکسری پلتفرم جاری ساختن میگردد، که همین منجر میگردد تا کمپانی‌های اپ‌نویسی ناچار به تغییرات و یا این که حتی از اولیه تایپ کردن کد برای یک پلتفرم خاص نشوند.

مقرون به صرفه بودن:
دستیابی‌وکارها میتوانند هزینه‌ها را کاهش دهند و اپ‌نویسان کمتری را به ازای هر پروژه به سرویس گیرند؛ همینطور می توانند کد را یک‌توشه بنویسند و بر روی تعدادی پلتفرم اجرایش نمایند. این‌شیوه‌فعالیت میتواند باعث به ارتقاء سرعت فرایندٔ توسعه و گسترش و همینطور کارآمدتر شدن فرایندٔ توسعه و گسترش نرم افزار گردد.

بی آلایش‌خیس بودن به‌روزرسانی و آغاز به اجرای پروژه:
شروع نخستین، همینطور به‌روزرسانی‌های آتی و تغییراتی که در نرم افزار ساخت میشوند، میتواند به طور هم‌وقت گیر روی یک‌سری پلتفرم انجام خواهد شد.
 

  • ۰۲/۰۷/۲۳
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی