مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


جدیدترین طریق یادگیری لهجه نرم افزار نویسی جاوا اندروید (سال ۲۰۲۰)
قدم نخستین: یادگیری و شناخت با گویش اپ نویسی (جاوا)
در شرایطی‌که تصمیم دارید به طور تخصصی به بسط و پیاده سازی نرم افزار‌های اندروید بپردازید، به شما سفارش می کنم در صدر با گویش جاوا تماما آشنا گردید چراکه سنگ بنای طی کردن پروسه آجل مطلقا یادگیری و اشراف به جاوا تحت عنوان شایسته ترین لهجه نرم افزار نویسی اندروید طراحی اپلیکیشن در مشهد  میباشد. چرا جاوا؟
یک کدام از پیش نیاز های یادگیری نرم افزار نویسی اندروید شناخت با مفاهیم شی گرایی (که پیرو به آن خوا‌هیم پرداخت) میباشد. جاوا ذاتا یک گویش شی گرا بوده و شما در آن به مکان مشغول شدن با توابع و متغیرهای خیر چندان سهل و آسان به طور بدون واسطه با OBJECTها در زمینه‌ی خواهید بود.

مزیت کدنویسی به طریق شی گرا چیست؟
درین طرز مدیر و محافظت کدها برای شما بسیار ریلکس خیس بوده و مجال کدنویسی نیز به طریق دیده گیری کاهش پیدا می نماید. همینطور شما میتوانید از کدهای خویش در پروژه های دیگر نیز به کارگیری کرده و وسعت عمل خویش را به صورت قابل توجهی گشوده کاهش دهید.
درین بخش شما همینطور می بایست با مفاهیم مشترک در کل لهجه های اپلیکیشن نویسی که مشتمل بر مورد ها پایین میباشد آشنا گردید:

آرایه ها
متغیر ها
توابع
شی ءها و کلاس ها
رینگ ها
متدها و …

نکته: در‌صورتی‌که شما از گذشته علم نرم افزار نویسی نداشته باشید شاید این مفاهیم در بالا پاره ای شمارا سرگردان نماید البته این یه هیچ وجه نقص‌ بزرگی وجود ندارد به این دلیل که در قدم های آجل شما به نیکی روش عمل و طراحی این مفاهیم کاربرد هر کدام رادر قابل انعطاف افزارهای حقیقی و واقعی یاد خواهید گرفت.

قدم دوم: شناخت با شئ گرایی و ادراک عمیق نسبت به آن
در حالتی‌که بخواهم به صورت خلاصه و بی آلایش به تعریف‌و‌تمجید نرم افزار نویسی شئ گرا بپردازم بایستی به شما بیان‌کنم که درین لهجه ها، اپ ما به شیء میل پیدا می‌نماید.

یعنی چه؟

این به آن معنا میباشد که اطلاعات و توابعی که برای این اطلاعات مندرج میباشد در قالبی به نام شئ در کنار یک دیگر قرار می‌گیرند و نسبت به فضای فارغ نرم افزار کلاس بندی می‌شوند، این آیتم خیر صرفا کدنویسی شمارا کاهش میدهد بلکه سبب ساز می گردد توابع بیرونی بر کلاس های شما و داده های باطن شئ شما هیچ تاثیری نداشته باشند.
در‌این مرحله شما همینطور بایستی به تحقیق کلاس ها، مختصات و اخلاق، پکیج ها، مدیر فولدر ها در یک اپ جاوا، خوی نرم افزار در طول اعمال پرداخته و به آحاد این مفاهیم مسلط گردید.

قدم سوم: کامل شدن علم جاوا با دقت بر ضوابط شی گرایی
درین نصیب شما بایستی با مهمترین خصوصیت های شئ گرایی که مشمول موردها پایین میباشد آشنا گردید:

وراثت (Inheritance)
چندریختی (Polymorphism)
انتزاع یا این که تجرید (Abstraction)
کپسوله سازی (Encapsulation)
Java Statics
Java Interface
InnerClass and NestedClass
Java Generics

قدم چهارم: پیاده سازی رابط کاربری و material design component
در قبل سوژه UI خیلی در نرم‌افزار نویسی اندروید مطرح عدم وجود البته با توسعه و گسترش تکنولوژی و بسط نرم‌افزار ها در همگی موضوع ها و در سود بالارفتن رقابت در حوزه نرم افزار های اندروید این قضیه منزلت خودش را در حوزه نرم‌افزار نویسی نرم افزار ها نیز پیدا کرد.

ممکن میباشد که‌این پرسش برای شما پیش بیاید که UI چیست؟
رابط کاربری یا این که UI مخفف User Interface میباشد. در واقع UI موجب بهبود تعامل سیستم با مخاطب می گردد، UI در آحاد بعدها معاش دیجیتال و غیردیجیتال از وبسایت ها تا برنامه، نرم افزار ها و… وجود دارااست.
می قدرت ذکر کرد هر ابزاری که ما با آن عمل میکنیم یک بعد از آن UI در آن مخفی میباشد. امروزه بهبود رابط کاربری یکی مهم ترین مباحث در دنیای دیجیتال هست و موسسات والا معمولا در‌پی استخدام متخصصان درین حوزه میباشند.
درین نصیب شما می بایست مورد ها تحت را به اعتنا استیناف کرده و کاربرد هر مورد را به نیکی متوجه گردید:

عمل با Contained, Outline , Text Button
شغل با Floating Action Button
عمل با نوار ابزار (Toolbar)
اضافه کردن منو به نوار ابزار (Popup menu items)
سفارشی سازی نوار ابزار
آیکن ها در نوار ابزار
افزودن Click and Action Listener به نوار ابزار
به چنگ آوردن ورودی از استفاده کننده TextInputLayout
استعمال از کلیه خصوصیت های ویو ها
تشکیل داد شمارش گر کاراکتر
شناخت با Navigation Drawer
ایجاد کرد و افزودن گزینه
کامل شدن و اکران
سفارشی سازی Navigation Drawer
 

  • ۰۲/۰۷/۲۵
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی