مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

اندروید یا IOS


دلایلی که سبب ساز عدم توفیق نرم افزار تلفن همراه می شوند
وقتی که نرم افزار حاذق به حل خلل استفاده کننده وجود ندارد
اختراع در بازار امروز بسیار اصلی میباشد. چنانچه یک ایده ابتکاری داشته باشید که با آحاد ایده‌های دیگری که در بازار وجود داراست مختلف باشد توفیق شما حتمی میباشد. می بایست یک ایده تازه به یار داشته باشید که یوزرها را اغوا نماید و ایرادات جانور آنها را حل کند. ایده شما بایستی اتکا یوزرها را جلب کند. بازاریابان درین نرم افزار خیلی اصلی می‌باشند زیرا نظرسنجی‌های آنان نکات موردنیاز برای کارتان را مهیا می‌نماید تا شما بتوانید مشکلاتی را که یوزرها از آن مشقت میبرند را حل نمائید. با این تفاسیر بایستی اذعان کرد ایده ای که عالی نباشد سبب به طراحی اپلیکیشن در مشهد  باخت می شود.
ابهام نرم افزار
اکثر وقت ها بسط دهندگان نرم‌افزار به خواسته تولید یک اپلیکیشن قشنگ, محصولی ساخت و ساز می‌نمایند که برای به کارگیری بسیار غامض میباشد. یوزرها می بایست کار کشته باشند هر محتوایی را که به‌دنبال آن میباشند پیدا نمایند و این یک موفقیت اول برای شما خواهد بود, به دلیل آن که عموم عالم امروز زمان یادگیری چیزهای غیر ضروری را ندارند. آنان به سمت استعمال از اپلیکیشن‌ای می‌روند که آسایش را برایشان آماده می‌نماید و به کارگیری از آن شل میباشد. پیشنهاد می گردد با نیازهای یوزرها آشنا گردید و کاربر مقصود خویش را نسبت به ترازو شناخت با دنیای دیجیتال بسنجید و خصوصیت‌هایی که موردنیاز میباشد که App را کاربردی البته معمولی فرمایید به نرم‌افزار اضافه فرمائید.
زمانی که نرم‌افزار توانمند به یافتن و ادراک استفاده کننده مقصود خویش وجود ندارد
کاربر جنبه اساسی و واقعی برای یک نرم افزار کاربردی تلفن همراه میباشد که تصمیم‌ گیرنده توفیق یا این که ناکامی در نرم‌افزار میباشد. وقتی که می خواهید ایده خویش را جهت ساخت برنامه برای مجموعه خاصی از یوزرها عملی نمایید, شما می بایست خویش را تحت عنوان رابط در لحاظ بگیرید. شما بایستی خودر را به مکان یوزرها تیم غرض قرار دهید و تصور کنید که می‌خواهید یکی آنان باشید در اینصورت میباشد که می‌توانید ایده نخستین را به شایسته ترین نحو اعمال نمائید و به توفیق برسید. استفاده کننده بایستی بتواند با app شما رابطه برقرار نماید و نرم افزار بایستی دارنده خصوصیت‌هایی باشد و هر دسته سنی بتوانند ریلکس و آسوده از آن به کار گیری نمایند.

در صورتیکه پلت هیبت قابل قبولی برای نرم افزار در لحاظ نگیرید
تعیین یک پلت هیبت مطلوب برای موبایل تلفن همراه از هر جنبه دیگری مهمتر میباشد. بیشتر تایم ها اشخاص درخصوص پلت هیبت انتخابی برای نرم افزار مطمئن می‌باشند البته استثنا مدام وجود دارااست. شما بایستی علم جامعی درخصوص مجموع سیستم‌دلیل های گوشی داشته باشید و آنگاه تصمیم بگیرید کدام پلتفرم برای اپ تان مطلوب میباشد. چنانچه میخواهید به مخاطبان بیشتری برسید, سفارش میگردد که نرم افزار خویش را بر روی پلتفرم مهم فعال‌ساز‌ی نمائید که عبارتند از آیفون ، ویندوز و اندروید. این فعالیت به App در استحصال به یک مقر عظیم‌تری از یوزرها یاری میکند که در بازار امروز بسیار اصلی میباشد.

اهمال در جانبداری
درصورتی که دنبال application می‌باشید که استوار باشد, نیاز به تامین کارکشته دارید. اپلیکیشن‌های کاربردی گوشی که برای بازار کسب و کار الکترونیک و یا این که حتی برای بازار بازی های موبایلی پیاده سازی گردیده اند, بایستی جانبداری توانا داشته باشند. این اپ می بایست بتواند ترافیک باطن ریز را در اختیار گرفتن نماید وگرنه بها دستیابی‌وکار شما برای بازه خیلی وقتگیر زیر‌اثر قرار خواهد گرفت. با ورود تکنولوژی موقعیت ابری, می توانید به راحتی ذخیره و جانبداری عالی و سریعتری اجرا دهید. مقیاس پذیری یک جنبه دیگر میباشد که بایستی در حیث گرفته خواهد شد. سرویس ها مرمت‌گردیده مقیاس پذیر قادرند تا خویش را با ترافیک ورودی تطبیق دهند.

تجارب کاربری ضعیف
وقتی که یک app را ساخت می کنید، بایستی اعتنا خویش را به یوزرها و برخورد آن‌ها نسبت به مشکلاتی که در به کارگیری از اپلیکیشن شما دارا‌هستند، معطوف فرمایید. طرحی که تجربیات کاربری مثبت را در برنداشته باشد استفاده کننده را جذب نمیکند. تمرکز مهم بایستی بروی کشف ایرادات App و حل آن باشد. یوزرها و پیشرفت دهندگان نرم افزار می بایست مدام در تعامل با یکدیگر باشند تا توفیق نتیجه ها خواهد شد در غیر این شکل باخت اپلیکیشن حتمی میباشد.
آیا حقیقتاً به طرحی نیاز دارید؟
ممکن میباشد همگی بگویند شما به یک نرم افزار نیاز دارید، ولی آیا اینک این قابل انعطاف ­افزار به کسب و کار شما مرتبط میباشد؟ آیا سبب ساز ارتقا درآمد شما شود؟ چه گونه سبب ساز سهولت در وصال به هدف ها بلند مقطع کسب و کار شما می­ گردد؟ پیش از شروع روند پیاده سازی و صرف هزینه، آغاز سوال ها بالا را نظارت فرمائید تا مطمئن گردید که پیاده سازی نرم افزار برای حصول و کارتان نیاز میباشد یا این که نه!
اندروید یا این که IOS
شما می بایست چک و بررسی صدق از مخاطبان خویش داشته باشید تا بتوانید برای گزینش نوع سیستم ادله صحیح کار فرمایید. بسته به جامعه کاربرانتان بایستی پیاده سازی نرم افزار اندروید و یا این که پیاده سازی اپلیکیشن ios را گزینش نمائید. آنگاه با تکثیر نرم افزار در گوگل پلی، اپلیکیشن استور و حتی نشر نرم افزار در کافه بازار، یوزرها بزرگ خویش را جذب قابل انعطاف ­افزار تجارتتان نمائید که لازمه این فعالیت آشنایی صحیح از مخاطبتان میباشد.
فرصت موردنیاز پیاده سازی قابل انعطاف ­افزار گوشی
پیاده سازی قابل انعطاف ­افزار فرآیند ­ای وقت گیر میباشد که برهه زمانی مجال موردنیاز برای پیاده سازی نرم افزار بستگی به کمپانی طراح و مقیاس پروژه شما داراست. پس در‌صورتی‌که فرصت کافی برای پیاده سازی و تست قابل انعطاف ­افزار را دارید مبادرت به اجرا آن فرمائید.
تکثیر نرم افزار
برای عرضه قابل انعطاف ­افزار خویش، 3 پلتفرم در دسترس میباشد.

شما بعداز فرایند پیاده سازی می بایست قانون ها و نکات اساسی برای نشر نرم افزار در گوگل­ پلی، نرم افزار استور و بازار را رسیدگی نمائید؛ چون درصورتی که اشتباه و نقض شرایطی از سمت صاحبان حصول و امور رخداد بیفتد مبتلا اشتباهات زیادی برای تکثیر و عرضه قابل انعطاف­ افزار می­ گردید. همینطور این نکته را نیز مد لحاظ داشته باشید که برای ارائه اپلیکیشن خویش درین پلتفرم­ ها شکیبا باشید؛ چون عرضه برنامه بعداز نظارت های مختلف از سوی مغازه­های ارائه برنامه شکل می­ گیرد.
نظارت رقبا
می بایست در همگی پروسه پیاده سازی قابل انعطاف­ افزار تلفن همراه، رقبا خویش را آیتم محاسبه و پژوهش قرار دهید تا بتوانید با پیاده ­سازی نقاط قوت انها و رفع باگ ­ها و مشکلاتشان نرم افزار اثر گذار خیس و کارآمد­ تری را ارائه دهید. سفارش می­ کنیم برای پیاده سازی نرم‌افزار از ایده ­های تازه و نو ­ای به کار گیری کنید تا وجه متمایزی نسبت به رقبا خویش به دست آورید.
گزینش کمپانی طراح برنامه
برای پیاده سازی نرم افزار تعدادی خط مش وجود داراست ولی شایسته ترین و سریعترین نحوه تعیین کمپانی پیاده سازی نرم افزار میباشد. تنها می بایست اعتنا نمائید که شرکتی را گزینش کنید که از گروه با تجربه و رشته­ ای منتفع باشد تا خلال سرعت بخشی به پروسه پیاده سازی قابل انعطاف­ افزار شما بتواند طبق علم ها روز و به طور ماهر و اصولی برنامه کسب و کار شمارا پیاده سازی کند.
طریق درآمدزایی از نرم افزار
برای درآمدزایی از نرم‌افزار تجارتتان چند شیوه وجود دارااست مانند پرداخت باطن طرحی در گوگل پلی و یا این که اپلیکیشن استور، فریمیوم و غیره...

تعیین نمایید که کدام نوع از طریق ­های پرداختی برای تجارت شما مطلوب میباشد.
 

  • ۰۲/۰۷/۲۹
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی