مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


مزایای پیاده سازی نرم افزار آموزشی چیست؟
پس از دوراندیشی از اینکه پیاده سازی نرم افزار آموزشی به چه شکل می‌تواند موجب ساخت‌و‌ساز دگرگونی در سیستم یادگرفتن شما گردد بد وجود ندارد تا به‌دنبال به بقیه مزیت هایی که نرم افزار آموزشی برای شما تحت عنوان استاد و علم پژوهانتان ساخت‌و‌ساز طراحی اپلیکیشن در مشهد  می نماید، اشاره کنیم.

دسترسی سریع و سهل به منابع آموزشی
مبنی بر یک نظرسنجی، عموم به صورت میانگین ​​30 ساعت در ماه از نرم افزار های تلفن همراه استعمال می نمایند. آن‌ها به جهت انعطاف پذیری و سهولت جستجوی داده ها، تبدیل به بخشی از معاش عموم گردیده اند. مطرح ترین مزیت استعمال از نرم افزار های آموزشی، سهولت به کار گیری و دسترسی به موردها آموزشی حتی‌د‌ر شکل عدم دسترسی به وب میباشد.
قابلیت استعمال از منابع آموزشی در موبایل
امروزه دانشجو یان معمولا عشق و علاقه مند به استیناف آنلاین میباشند و از کتابخانه های آنلاین به کار گیری می کنند به دلیل آنکه در صورتیکه منابع آموزشی آنان در تلفن همراهشان باشد در هر کجا و هر هنگامی می‌توانند رسیدگی نمایند و دیگر محصور به مجال و جای خاصی نیستند خلال اینکه به آسانی میتوانند با معایبی به عنوان مثال آلزامیر جزوات و سنگینی حمل آن ها خداحافظی نمایند.
پیاده سازی نرم افزار های آموزشی به دانشجو یان و علم آموزان این قابلیت و امکان را می‌دهد که مورد ها مایحتاج آموزشی خویش را به سادگی بیابند و در کنار عصر های درسی از آنان به کار گیری کنند.
قابلیت رابطه ریلکس در بین معلم و علم پژوهان
نرم افزار های آموزشی با دارا بودن امکان چت می‌توانند این مجال را در مشت کاربرانشان قرار دهند تا در هر لحظه و هر جا به راحتی ارسال یک پیام متنی یا این که صوتی با یکدیگر رابطه برقرار نمایند.

قابلیت بررسی و رسیدگی فرآیند یادگرفتن علم پژوهان
نرم افزار های آموزشی این امکان را در چنگ کاربرانشان قرار میدهند تا نتیجه ها امتحان ها را به طور نمودار های قابل محاسبه مشاهده کرده و از درصد رویش یا این که افت خویش مطلع شوند.

ساخت سرگرمی در کنار فراگیری
یادگیری و فراگیری دیگر فعالیتی منفعل و یکطرفه وجود ندارد. ارائه یادگرفتن در پوسته بازی، بسیار سود نصیب و اثرگذار می باشد و سبب ساخت‌و‌ساز شوق و عشق به یادگیری در کودک ها میگردد. پیاده سازی نرم افزار های آموزشی برای علم آموزان امداد میکند تا فراگیری در ذهن آنان ماندگارتر گردد.

قابلیت و امکان های نرم افزار آموزشی
امکان درج و فروش بی غایت فولدر کلیپ، صوت و PDF در هر سرفصل
بایگانی مطالب بصورت کتابخانه ای
ارسال پیام انفرادی و نوتیفیکیشن
Player مخصوص برای پوشه صوتی و تصویری
کدگذاری پوشه های صوتی و تصویری
امکان اتصال به درگاه پرداخت
قابلیت و امکان اتصال به پنل sms
نصیب اکران خبر ها علمی بصورت شبکه تلگرامی
معرفی کانال های مجازی
پیاده سازی نرم افزار منحصر به فرد یا این که خرید نرم افزار مهیا؟ کدامیک مطلوب بیزنس اینجانب میباشد؟
طریق های متفاوت پیاده سازی نرم افزار اندروید
با دقت به اینکه تعداد یوزرها سیستم دلیل اندروید در کشور ایران بیشتر از یوزرها سیستم دلیل آی وی اس میباشد ما نیز درین نوشته‌ی‌علمی بیشتر در ارتباط با نرم افزار اندروید کلام میکنیم .

در صورتی قصد پیاده سازی نرم افزار اندروید دارید تعدادی روش پیش روی شماست:

روش1: به کارگیری از اندروید سازها
اندروید ساز ها که‌این ایام تعدادشان هم معدود وجود ندارد نرم افزار هایی میباشند که با در دست داشتن پوسته های مهیا این قابلیت و امکان را به شما می‌دهند تا متناسب با نیاز خویش به راحتی و فارغ از عدم وضوح های کد نویسی برای خویش نرم افزار پیاده سازی فرمایید. مهم‌ترین خصوصیت این قابل انعطاف افزارها در دفعه اولیه این است که در‌این نوع اطراف شغل، شما به‌تدریج اپ نویسی می‌کنید و بیشتر امور بصورت گرافیکی اعمال می شود و به طور طبیعی می قدرت اعلام‌کرد عمل بی آلایش تری پیش روی شما میباشد.

البته این راحتی دردسرهایی نیز دارااست . در واقع عیب تعالی این اندروید سازها این که خصوصیت های آن‌ها محصور میباشد و در شکل نیاز به توسعه سرویس ها نرم افزار شما در گیر محدودیت های اکثری خواهید شد.

طرز 2: استعمال از اپ اندروید استودیو
برنامه اندروید استودیو یک اپلیکیشن ساز منحصربه‌فرد برای ساخت نرم افزار اندروید به حساب آورده می شود و کاربرد عمده آن اپلیکیشن نویسی میباشد، این نرم‌افزار خصوصیت های متعددتر و حتما بیشتر از اپ سازهای مهیا داراست و به طور طبیعی شغل با آن دشوارتر از نرم افزار های اندروید ساز بی آلایش میباشد.

نحوه 3: استعمال از پوسته های فراهم ای
در‌این شیوه می‌توانید از کمپانی هایی که بوسیله اندروید استدیو پوسته های همگانی پیاده سازی می نمایند ، یک پوسته همگانی خریداری کرده و بر اساس با نیاز مارک خویش رنگ و لعاب آن را تفییر دهید. در واقع به صرفه ترین نوع پیاده سازی نرم افزار برای شما میتواند نحوه شماره 3 باشد.

چرا استعمال از نرم افزار های مهیا را توصیه میکنیم؟
در نصیب پیشین اشاره کردیم که از فی مابین سه شیوه معرفی گردیده برای حصول و کارهایی که هنوز در دستورالعمل خویش جایی برای هزینه کردن روی پیاده سازی نرم افزار اندروید مخصوص ندارند ، به کارگیری از پوسته های فراهم به صرفه خیس میباشد. خواسته چیست؟ آیا نرم افزار سازهای فراهم برای ساخت و ساز نرم‌افزار های کاربردی مطلوب نیستند؟

قبلا نیز توضیح دادیم که زیرا در نرم‌افزار سازهای فراهم از اپ نویسی خیلی نادر مستعمل و به نوعی همگی ی کارهایی که درین نوع اطراف ها انجا می‌شوند،صرفا با زدن یک‌سری کلیک قابل پیاده سازی میباشد!خب هویدا میباشد که نمی قدرت خیلی روی کاربردی بودن خروجی ساخت‌و‌ساز گردیده به وسیله این فضا ها اکانت کرد. در شرایطی‌که که نرم افزار نویسی با پوسته منحصربه‌فرد و با اپلیکیشن هایی مثل اندروید استودیو که تماما دارنده نرم‌افزار نویسی می‌باشند یک تصمیم سنجیده برای ساخت و ساز یک نرم افزار ی کاربردی در راستای نقط ی اوج تصاحب کردن حصول وکار شما میباشد.

حالا خرید نرم افزار مهیا ای که با برنامه اندروید استودیو کد نویسی شد‌ه‌است قادر است با دقت به هزینه کمت آن نسبت به پیاده سازی منحصربه‌فرد نرم افزار سفارش معقولانه ای باشد.
 

  • ۰۲/۰۷/۳۰
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی