مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

جاوا


جاوا
بان نرم‌افزار نویسی جاوا یکی دوست داستنی ترین لهجه های تلفن همراه میباشد چون بر روی تک تک سیستم کارداران برای مثال آندروید جاری ساختن

میشود . جاوا یک گویش اپ نویسی شی گرا میباشد که شما می‌توانید به دو نحوه  طراحی اپلیکیشن در مشهد  متفاوت اجراش نمائید :

۱-در پنجره مرورگر

۲-در یک ماشین مجازی که می‌تواند سوای مرورگر صورت پذیرد

به این ترتیب در صورتی‌که شما جاوا را حافظه بگیرید ، می‌توانید هم نوع نرم افزار اندروید را ساخت نمائید و این سبب ساز می‌شود که شما درصندلی رانندگی قرار بگیرید چون شما در آتی از تکنولوژی نرم‌افزار در اختیار گرفتن خواهید شد .

PHP
پی اچ پی یک لهجه منبع گشوده اپلیکیشن نویسی سرور میباشد . این نرم‌افزار بوسیله Zend Technologies در سال 1995برای ساخت وب سایت ها طراجی شد‌ه‌است البته امروزه برای گسترش همگانی آیتم به کار گیری قرار میگیرد وشما میتوانید با به کار گیری از این گویش

اپ های خودتان را پیاده سازی فرمایید .

با PHP میتوانید اپلیکیشن های اندروید ، ios وویندوز بدون نقص صحیح نمائید . PHP مجبوب ترین گویش نرم افزار نویسی میباشد که به وسیله Jobs Tractor گزارش گردیده‌است.

فکر کنید که در صورتیکه PHP خاطر بگیرید شما میتوانید در تولید تارنما های پویا ، اپ های کاربردی اینترنت و اشکال اپلیکیشن های تلفن همراه باشید .

C++
C++ یک لهجه نرم افزار نویسی شی گرا در مجموع با امکان ویرایش یاد نادر میباشد . با اعتنا به نرم افزار های گوشی ، c++ به صورت غیر معمولی به خیر و خوبی شغل می نماید .: چون به راحتی با به کارگیری از تجربیات انواع زدایی و گوشه و کنار کار کشته خویش ، نرم افزار های تلفن همراه متقارن را راحت می نماید . شما میتوانید با c++ نرم افزار های شگفت انگیزی برای آندروید و ios پیاده سازی نمائید همینطور به شما اذن میدهد به راحتی بازی ها ونرم افزارهای را کد نمائید.

جاوا اسکریپت
یک لهجه نرم افزار نویسی سطح بالا میباشد . این یک گویش چندین پارادایم میباشد که اپلیکیشن نویسی شی گرا و کاربردی را مدد می نماید

جاوا اسکریبت عمدتا یک گویش برای بسط نرم افزار وجود ندارد بلکه لهجه میباشد که به وسیله مرورگرها اعمال می‌شود که برای بسط و در دست گرفتن صفحه ها ذیل اینترنت گزینه به کار گیری قرار می‌گیرد . ساخت نرم افزار های گوشی با جاوا اسکریپت قابلیت و امکان پذیر میباشد البته بایستی با HTML

CSS و AJAX آیتم استعمال قرار گیرد . ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار ها در جاوا اسکریپت راحت میباشد چون شما بایستی یک توشه نرم افزار را رمزنگاری فرمائید و آن را در تک تک سیستم کارداران ( IOS Android Window) منتشر فرمایید . جاوا اسکریپت سریع و کارامد میباشد و شما میتوانید آن را در یکسری ماه به آسانی خاطر بگیرید .

پایتون
یک گویش نرم افزار نویسی سطح بالا میباشد که به صورت پهناور ای در بسط اینترنت ، بسط اپلیکیشن ها ، تجزیه وتحلیل و احتساب داده های علمی و عددی ، ساخت GUI های دسکتاپ و گسترش نرم‌افزار گزینه استعمال قرار می‌گیرد .

فلسفه مهم گویش پایتون قشنگ ، مصرح ، بی آلایش و شمارش پذیر میباشد . پایتون دارنده پتانسیل بالایی میباشد و شما میتوانید هر نوع نرم افزار موبایل را با پایتون پیاده سازی فرمائید . یادگیری آن بسیار معامله بزرگی وجود ندارد چون یکی معمولی ترین گویش های عالم میباشد .

در حالا حاظر از پایتون برای ساخت‌و‌ساز اپلیکیشن های والا و کاربردی به کارگیری میگردد . وب به جهت تعلق به پایتون سبب گردیده که پایتون مجبوبیت بیشتری در بین یوزرها پیدا نماید . سیستم معاملاتی اینترنت گمرکی نیویورک ، موتورهای جست وجو گر گوگل یوتیوب و … این همگی اپلیکیشن ها وسیستم عوامل ی اینترنت به پایتون بستگی دارا هستند .

فیض گیری
شما می بایست بدانید که اکثر مصرف کنندگان تجربه جست وجوی خویش را بر روی دستگاه های موبایل خویش ، و خیر بر روی کامپیوتر خویش استارت می نمایند براین اساس شما نیاز به تشکیل داد نرم افزار های تلفن ملازمت دارید که بدین مصرف کنندگان امداد می نماید . همانطور که گفتم هیچ رویکرد خاصی نیست و هرمورد از این لهجه های اپ نویسی نقاط ضعف و قوت خویش را دارا‌هستند . تعیین رویکرد مطلوب برای پیش بردن هدفتان ، در واقع یکسری تصمیمات خرد میباشد و به شدت وضعیت ، محدودیت ها و ولی نیازهای ظریف مصرف کنندگان شما بستگی دارااست . امیدوارم این نوشته‌علمی شما چهت نیل به هدفتان امداد کرده‌با‌شد .
 

  • ۰۲/۰۸/۲۱
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی