مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


نرم افزار و اشکال آن
همانگونه که می دانید اَپلیکیشن گوشی یک نرم‌افزار رایانه‌ای یا این که برنامه کاربردی میباشد که پیاده سازی گردیده تا روی تلفن هوشمند، تبلت و ساعت هوشمند و دیگر دستگاه های یار و همدم  طراحی اپلیکیشن در مشهد  اعمال گردد.

در قبلی، ساختار مهم تلفن های یاور محصور به تماس و ارسال پیام به شخص دیگر بود و فقط قابلیت و امکان های اضافه خیس آنها دربرگیرنده ماشین اکانت، رادیو، ساعت و … بودند، به‌تدریج با رسیدگی نیاز های همگانی عموم مانند طعام میل کردن، خرید کردن، نیاز به ورزش کردن و غیره به‌این سود رسیدند که میتوانند با تشکیل داد نرم افزار های هدفمند بدین نیاز ها جواب اثر گذار بدهند.

همین خط متد سبب ساز شد تا نرم افزار ها وضعیت بی آلایش ی خویش را از دست بدهند و ماهیتی غامض و حرفه ای پیدا نمایند. اشکال توسعه و گسترش دهندگان نرم افزار گوشی به گستردن ذیل میباشد:

گسترش دهنده ios؛ بسط دهندگان ios نرم افزار هایی را برای دستگاه های مطابق ios تولید و تست می نمایند. آن ها معمولاً از Xcode تحت عنوان اطراف گسترش دهنده و از گویش Swift تحت عنوان لهجه مهم اپلیکیشن نویسی iOS خویش به کارگیری می نمایند.
توسعه و گسترش دهنده android؛ بسط دهندگان اندروید مسئول توسعه و گسترش نرم افزار ها برای دستگاه های اندرویدی می باشند. آن‌ها نرم افزار ها را پیاده سازی و بسط میدهند، آن‌گاه کد را برای به کار گیری از قابلیت و امکان همگانی تست می نمایند.


سه نحوه‌ برای ایجاد کرد نرم افزار اندروید و iOS وجود دارااست


استعمال از نرم افزار سازها
طرز‌های مختلفی برای تشکیل داد نرم افزار وجود داراست که یک‌خط مش مطلوب و مقرون‌ به ‌صرفه به کارگیری از نرم‌افزار تشکیل داد نرم افزار میباشد. این قابل انعطاف‌افزارها گونه های مختلفی دارا‌هستند: اپ پایین اینترنت، برنامه گوشی و دسکتاپ.

مزایای پیاده سازی نرم افزار با استعمال از نرم افزار سازها:

پیاده سازی نرم افزار به سریعترین صورت ممکن
قابلیت و امکان تعریف و تمجید محتوا ، ایکن ، رنگ بندی و پوسته (شاید در همگی نرم‌افزار سازها به‌این شکل نباشد)
هزینه کمتر و گاها بدون‌پول
تشکیل داد نرم افزار فارغ از علم فنی و سوای نیاز به کدنویسی


معایب پیاده سازی نرم افزار با به کارگیری از نرم افزار سازها:

به کار گیری از پوسته یکسان و اپلیکیشن شبیه برای صدها نفر
عدم آپ دیت بودن ظواهر و پوسته نرم افزار ها
نبود ابتکار عمل و ابتکار
عدم قابلیت و امکان توسعه و گسترش و فردی سازی
پذیرفته نشدن اکثری از نرم افزار های تشکیل شده با این خدمات به وسیله نرم‌افزار استور ها
عدم آپدیت بودن پیاده سازی و کدنویسی
خلا پشتوانه


اختیار فعالیت به یک دولوپر
شرکت ها مختلفی صورت گرفتند که تمامی این فعالیتها را برای شما ایفا می‌دهند. و شما با اختیار عمل بدین موسسه ها زبده در وقت و سرمایه خویش صرفه جویی خواهید کرد. و از مزیت جانبداری و مشورت نیز بهره مند می شوید.

مبادرت به یادگیری گویش نرم افزار در کمپانی‌های طراح نرم افزار
اولی گام برای یادگرفتن پیاده سازی نرم‌افزار گوشی این میباشد که شما آغاز پلتفرم خویش را مشخص و معلوم فرمایید. پلتفرم های متعددی همانند windows, Android, blackberry, ios و … وجود داراست که می توانید برای تلفن همراه ها پیدا نمایید خوب میباشد با اعتنا به مقصود و سیستم ادله خویش یکی آن‌ها را گزینش فرمائید ولی دربین آنان Android و iOS میباشد که به بازار گوشی های هوشمند اشراف دارا‌هستند.

شایسته ترین گویش برای یادگرفتن نرم افزار تلفن همراه
بزرگترین لهجه برای ایجاد کرد نرم افزار گویش جاوا و سوئیفت میباشد البته گویش های نرم‌افزار نویسی دیگری هم میباشند که میتوان از آن‌ها برای ایجاد کرد نرم افزار بهره مند شد. از جمله با ری اکت نیتیو می قدرت اپیکیشن موبایلی را به گویش جاوا اسکریپت نوشت که هم بر روی سیستم دلیل اندروید و هم بر روی سیستم ادله iOS قابل انجام باشد.

همین خصوصیت و حفاظت قدرتمند کمپانی رخ بوک منجر گردیده‌است که روز آپدیت شاهد بسط این گویش باشیم. برای التفات این فریمورک صرفا کافی میباشد به‌این نکته اشاره کنیم که لبریز استفاده کننده ترین نرم افزار عالم یعنی اینستاگرام (Instagram) توسط همین کادر ورک درج شده میباشد.

ماجرا ری اکت نیتیو از این قرار میباشد که آغاز کمپانی چهره بوک (Facebook) بر روی HTML متمرکز بود، تا اینکه مدیران ارشد آن درپی نرم‌افزار‌ای نو بودند تا بتواند برای پیاده سازی نرم افزار iOS، مورد هایی از رابط کاربری (UI) ایجاد نماید.

این نرم‌افزار React Native نامگذاری شد که اصولا براساس JavaScript مندرج ولی با به کارگیری از HTML عمل نمی نماید. همان، می‌اقتدار اعلام کرد که React Native از شایسته ترین اپ هایی مانند Native و جاوا اسکریپت تشکیل و مخلوط گردیده تا شایسته ترین رابط کاربری را ارائه دهد.

امروزه، کم و زیاد می اقتدار از React Native در iOS و Android استفاده نمود و نرم افزار‌های جدیدی ساخت‌و‌ساز نمود. به طور بدوی، React با پلتفرم UI مو جود در Native، متصل و رابطه داده میگردد. به‌این مفهوم که، نرم افزار شما همچون API مو جود در دیگر نرم افزار ها، از پلتفرم‌های یکسان Native استعمال می نماید.

با به کار گیری از React Native، مجموعه بسط دهنده قادر است دو پلتفرم را محافظت کرده و یک فناوری مشترک را بوسیله React به اشتراک بگذارد. به عبارت دیگر، می اقتدار با به کارگیری از React Native، با HTML خداحافظی کرد، زیرا رابط کاربری عالی و بی آلایش تری را ارائه می‌دهد. دقیقا به همین برهان میباشد که‌این گویش در درحال حاضر تبدیل شدن به شایسته ترین لهجه اپلیکیشن نویسی نرم افزار میباشد.

فرآیند یادگرفتن ایجاد کرد نرم افزار
انتخاب نظرها و هدف ها نرم افزار
پژوهش ها درباره کاربراناپلیکیشن
ایجادwireframes برای نرم افزار؛ وایر کادر برای درک کردن جزئیات بیشتر درمورد هر دکمه، پنجره بازشو و فیلدهای متن بسیار اصلی میباشد. وایر قاب یک الگویی میباشد که میتوانید در فرایند نخستین آن را دستکاری و تصحیح فرمایید.
زیرساخت نرم افزار
پیاده سازی بصری نرم افزار
بسط نرم افزار
آزمایش نرم افزار
تکثیر ورژن اساسی نرم افزار


بازه فرصت یادگیری اپلیکیشن نویسی اندروید چقدر میباشد؟
سرعت ماهر شدن در هرکاری تماما به شما و موقعیت شما بستگی داراست. شما می توانید در ۳ ماه در یک لهجه اپ نویسی حرفه ای گردید و یا این که میتوانید همین عمل را در ۳ سال اجرا دهید. سرعت طی کردن این مسیر تماما دست شماست! ممکن میباشد فردی فرصت آزاد متعددی داشته باشد و بتواند روزمره ۸ ساعت اثرگذار برای یادگیری و تمرین نرم‌افزار نویسی وقت بگذارد.

از آن طرف فرد دیگری باشد که دانشجو یا این که شاغل میباشد و روزمره ۴ ساعت می تواند یادگیری و تمرین موثر داشته باشد. طبیعی میباشد که نفر اولیه، زودتر به هدفی که داراست میرسد و زودتر قادر است مسیر تبدیل شدن به یک نرم افزار نویس حرفه ای را طی نماید.

آیا یکبار یادگیری نرم‌افزار نویسی نرم افزار گوشی، کافیست؟
اندروید و نرم افزار نویسی آن روز آپدیت درحال توسعه و گسترش و تغییر و تحول میباشد. سرعت این تغییرات بیشتراز پیش در درحال حاضر ارتقاء میباشد، به این ترتیب در صورتی‌که میخواهید مدام یک نرم‌افزار نویس ماهر باشید،‌ یادگیری بایستی جزو عادت‌های اساسی شما باشد. در شرایطی که تنها درپی یک علم اول باشید و دیگر به سراغ به روز و بروز کردن خودتان نروید، پس از مدتی علم شما سابق و سوای کاربرد می گردد.
 

  • ۰۲/۰۸/۲۲
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی