مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


معایب پیاده سازی نرم افزار با اندروید
چگونگی در تشکیل داد نرم‌افزار
شاید بنظر رسد که به کارگیری از کدهای نرم افزار اندروید برای تعدادی پلتفرم همزمان اثر گذار باشد؛ ولی آزمایش نرم افزار طراحی اپلیکیشن در مشهد  را غامض می نماید.

هزینه پیاده سازی نرم افزار اندروید

هزینه‌ی پیاده سازی نرم افزار اندروید برای پیشرفت‌ی اپ ها نسبت به ios بیشتر میباشد. به همین ادله فرصت متعددی صرف پیاده سازی آن می‌گردد.

پرداخت هزینه‌ی نادر خیس یوزرها

یوزرها اندروید بیشتر مایلند از نرم افزار ‌های بدون پول استعمال نمایند و نسبت به یوزرها ios نادر خیس نرم افزار ها را خریداری می‌نمایند.

امنیت

برخلاف ios که سیستم بسته‌ای دارااست در اندروید این سیرتکامل وجود ندارد و همین دستور سبب می‌گردد اندروید بیشتر گزینه هجوم ها سایبری قرار بگیرد.
معرفی یکسری مثال از لهجه‌های نرم افزار نویسی بلندتر در پیاده سازی نرم افزار ios


سوئیفیت (swift ):این گویش به وسیله کمپانی تعالی اپل برای ساخت و ساز محصولاتش پیشرفت داده شد. از لهجه ‌های اپ‌نویسی همانند C+، پایتون، رابی و… الهام گرفته میباشد. اپل از لهجه swift برای گسترش iOS، macOS، watchOS و tvOS به کار گیری می‌نماید.

سی شارپ (C#): سی شارپ به لهجه های اپ نویسی چونC ،C++ و جاوا مجاورت میباشد و هم اینگونه در طراحی وب و پیاده سازی نرم افزار های iOS به کارگیری میشود.

دارت (dart): دارت به وسیله کمپانی گوگل گسترش داده گردیده و می‌اقتدار با کد های نادر اپلیکیشن هایی با رابط کاربری بسیار قشنگ پیاده سازی کرد.

مزایای پیاده سازی نرم افزار ios


وجود رابط کاربری دوست داستنی و مخاطب پسند

رابط کاربری آیفون به عبارتی سیستم برهان iOS میباشد و می‌قدرت فارغ از هیچ واسطه میانی از آن بهره برد و در هر سیستم استدلال یکی‌از عامل ها حیاتی و اساسی در گزینش مخاطب و جذب آنها می باشد. کمپانی اپل با سرعت بالا و امکان کاربردی این رابط کاربری آن را به مراتب زیباتر و دوست داستنی خیس نموده است.

امنیت بالا در IOS

بیشتر یوزرها برای رونق تجارت آنلاین خویش از موبایل های هوشمند برای برقراری رابطه به کار گیری می‌نمایند و بالا بودن امنیت خصوصیت مهمی میباشد که در ios وجود دارااست.

وجود مشتریان منحصر

یک کدام از مهمترین اقدامات برای تجارت تشکیل داد نرم افزار ios میباشد. با این نرم افزار شما مشتریان منحصر به فرد به شخصی را به تولید ها و سرویس ها خویش معرفی میکنید.
معضل های پیاده سازی نرم افزار ios
وجود تحریم

به جهت تحریم های جانور در حالا حاظر قابلیت نشر نرم افزار های اهل ایران نیست. البته با تعدادی ترفندها می‌اقتدار تکثیر اعطا کرد با تصویب او‌لین گزارش از سمت یوزرها که‌این نرم افزار اهل ایران میباشد با گاز نرم افزار حذف و اکانت شما مسدود می‌شود.

گران بودن

برای اپلیکیشن نویسی قطعا نیاز به مک بوک میباشد و برای آزمایش به دست آوردن بایستی همه آیفون هایی که هنوز ایجاد میشوند و برای آنها آپ تو دیت میاید را داشته باشید به همین برهان مخارج بالایی برای تهیه و تنظیم این مورد ها بایستی صورت پذیرد که بر روی بها پیاده سازی نرم افزار ios اثر میگذارد و نسبت به پیاده سازی نرم افزار اندروید گران خیس میباشد.
 

  • ۰۲/۰۸/۲۴
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی