مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


پیشرفت اینترنت که می باشد؟
یک گسترش دهنده وبسایت بایستی به لهجه‌‌های اپلیکیشن نویسی و استاندارهای اینترنت مسلط باشد. بتواند یک طرح نخستین را به یک اینترنت‌تارنما آحاد عیار تبدیل نماید. بسط اینترنت کاری میباشد که در بسط یک وبسایت برای وب (اینترنت جهانی) یا این که وب (کانال سری) جاری ساختن میگردد. گسترش اینترنت میتواند از گسترش یک ورقه معمولی متن بی آلایش تا نرم افزار‌های کاربردی اینترنت غامض، مشاغل الکترونیکی و سرویس ها کانال‌های اجتماعی طراحی اپلیکیشن در مشهد  متغیر باشد.

طریق تبدیل شدن به یک بسط دهنده اینترنت در پنج مرحله:
1.اصول توسعه و گسترش اینترنت را بیاموزید

2.یک تخصص پیشرفت را گزینش نمائید.

3.لهجه های نرم‌افزار نویسی کلیدی برای پیشرفت اینترنت را بیاموزید.

4.روی پروژه هایی عمل نمائید تا مهارت های بسط دهنده اینترنت خویش را پیشرفت دهید.

5.یک مثال شغل گسترش اینترنت بسازید.

اصول بسط اینترنت چیست؟
در شرایطی که در هم اکنون یادگیری توسعه و گسترش اینترنت می‌باشید، با اصطلاحاتی مانند HTML، CSS و جاوا اسکریپت مواجه خواهید شد. اینها اکثر زمان ها بلوک های تولیدکننده اینترنت نامیده میشوند. این سه ابزار بر توسعه و گسترش اینترنت پیروز می باشند. به لحاظ میرسد هر کتابخانه یا این که ابزاری حول HTML، CSS و JS متمرکز شد‌ه‌است.

بسط اینترنت با نمونه چیست؟
بسط اینترنت به تشکیل داد، ساخت‌و‌ساز و مراقبت تارنما ها اشاره دارااست. گسترش اینترنت دربرگیرنده اشکال مختلفی از ساخت محتوای اینترنت میباشد. بعضا از مثال ها مشتمل بر کدنویسی دستی صفحه های اینترنت در یک ویرایشگر متن، ساختن یک تارنما در طرحی مانند Dreamweaver و آپ تو دیت رسانی بلاگ از روش وبسایت وب لاگ نویسی میباشد.

مزایای همیاری پیشرفت دهنده اینترنت و طراح اینترنت
وسیع ترین ادله همیاری طراحان و توسعه و گسترش دهندگان اینترنت، ساخت یک پروژه اینترنت بدون نقص و جامع می باشد. همانگونه که هر کمپانی ساخت وب سایت هر دوی این کارشناس ها را بایستی داشته باشد. از ظواهر گرفته تا کوشش و تا تجربیات، وقتی که طراح و گسترش دهنده اینترنت با هم همیاری میکنند پروژه از هر حیث خوب و کاملتر گردد.

و هنگامی که سخن از همیاری طراحان و بسط دهندگان اینترنت به فی مابین می‌آید نباید طراحان تعاملی را فراموش کنیم.

مزایای دیگری که‌این همیاری داراست عبارتند از:
• وجود دیده های دیگر برای پژوهش بر پروژه و جستن خطاها و مشکلات

• پیاده سازی و همفکری خلاقانه خیس

• تجربیات خوب و کامل تر، چون طراح متوجه می گردد که بسط دهنده قابلیت و امکان ساخت و ساز چه چیزهایی را داراست.

• متاع پایانی کامل تر که تک تک بخش های آن با هم هماهنگ میباشند و کارایی با ظواهر منطبق دارااست.

• طراح یا این که بسط دهنده چیزهای بیشتری در زمینه‌ی مراحل پیاده سازی یا این که توسعه و گسترش می‌آموزند.

• ترکیب نظرها برای داشتن دیده اندازی پهناور خیس از آنچه یک پروژه قرار میباشد باشد.

• ارتقا تمرکز بر روی منظره و هدف ها پروژه پیاده سازی

معایب همیاری طراح و بسط دهنده
جنبه های منفی چندانی دراین مورد نیست اما دو نکته را بایستی در حیث بگیریم:

1. در حالتی‌که بخواهیم همگی در یک فرصت در کنار هم شغل نمایند ممکن میباشد متحمل هزینه طراحی وب زیاد گردد. به خصوص در‌حالتی که اشخاص در جای های متعدد باشند. در‌این حالت در صورتی قابلیت گردآوری اشخاص در یک فرصت و جای را ندارید می توانید از روش کنفرانس آنلاین و اشتراک گذاری آنلاین با یکدیگر درباره ی باشید.

2. گه گاه ممکن میباشد اشخاص نتوانند با هم کنار بیایند یا این که به توافق برسند. البته همگی ما اشخاص بالغی هستیم، درسته؟ پس خواهیم توانست با این ایراد کنار آمده و آن را حل کنیم.

هم اکنون که می‌دانید چرا بایستی با یک طراح یا این که پیشرفت دهنده اینترنت همیاری نمائید، چه گونه بایستی آن را عملی نمایید؟ این شغل با تولید یک رابطه بدیهی و پر‌نور جاری ساختن می‌گردد.

طراحان و پیشرفت دهنده های اینترنت می بایست آغاز پروژه را روی هم رفته مدنظر قرار داده و راجع‌به کلیت پروژه در حین مراحل و تصمیم گیری ها، اندیشه نمایند. به حافظه داشته باشید که موفقیت و شکست هایی در این‌شیوه وجود داراست.

شایسته ترین عمل برای استارت همیاری، دعوت کردن همکارتان به نهار، صرف قهوه و یا این که پیاده روی است. پیش از اینکه فعالیت را آغاز نمایید کارایی نمائید همکارتان را و مدل کاریش را به خیر و خوبی بشناسید. درباره عمل تیمی خویش با یکدیگر کلام فرمائید و شرایطی را برای این همیاری انتخاب کنید.

هر هر که در پروژه همیاری داراست می بایست در حین های مشخص و معلوم شغل های خویش را با سایرافراد در پروژه به اشتراک بگذارد تا اعتقادوباور نتایج خواهد شد که تمامی در درحال حاضر جلو رفتن و جاری ساختن شغل های خویش میباشند. همواره خوش واکنش باشید و انتقادهای خالق ارائه فرمائید و پذیرای نقد ها سایرافراد هم باشید. و به حافظه داشته باشید که در این‌شیوه چیزهای متعددی خواهید آموخت و پذیرای آن‌ها باشید.
 

  • ۰۲/۰۸/۲۵
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی