مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


فرایند کلی ساختن یک بازی چه طور میباشد؟

1-برای تشکیل داد یک بازی، شما به یک ایده‌ی دیدنی نیاز دارید، که بتوانید آن را  طراحی اپلیکیشن در مشهد پیشرفت دهید.

2-پس از مطرح شدن ایده، می بایست آن را برای تمامی اعضای گروه به‌شکل یک گواهی قابل رجوع و برگشت درآورید؛ یعنی به سیرتکامل‌ای باشد که برای همگی توجیه خواهد شد و در هر مرحله از عمل که خواستند، بتوانند تحت عنوان مرجع از آن به کارگیری نمایند.

3-ایجاد کرد یک مثال اول از بازی، که معمولا یک مثال غیر دیجیتال میباشد، ضروری میباشد. این مثال، طرح و مسیر کلی بازی اندروید را به شما نشانه میدهد و شل‌خیس میتوانید برای توسعه و گسترش بیشتر آن تصمیم بگیرید.

4-با اعتنا به نوع بازی که می‌سازید، لهجه نرم‌افزار نویسی را گزینش میکنید. معمولا گویش اپلیکیشن نویسی جاوا، مهم‌ترین لهجه اپ نویسی برای پیشرفت بازی‌های اندروید میباشد.

5-برای بازی خویش، ضابطه، تک تک بحران‌هایی که مخاطب در بازی با آن مواجه میباشد، سطح بازی و تمامی رفتارهای شخصیت‌های بازی‌تان از خرد تا والا، را مشخص و معلوم نمایید.

**در انتها بازی خویش را چنددفعه تست نمایید تا بتوانید، مشکلات و مشکلهای آن را که ممکن میباشد در زمان فعالیت تولید گردیده و متوجه آن نشده‌اید، برطرف فرمایید.

چه چیزی بازی مرا اختصاصی می‌نماید؟

اینکه بازی شما به سیرتکامل‌ای باشد که مخاطب نتواند آن را زمین بگذارد و مشتاقانه در انتظار وصال به مرحله سپس باشد، در پیاده سازی بازی بسیار عنایت دارااست. شما می بایست کاری فرمائید که مخاطب به بازی شما اعتیاد پیدا نماید! هم اینگونه؛ گرافیک بازی و اینکه بازی اندروید شما سرشار از طرح و رنگ‌های جالب باشد، می تواند به جذب استفاده کننده، امداد شایانی نماید.

به چه مهارت‌های دیگری برای ساختن بازی نیاز دارم؟

در صورتیکه قرار میباشد به تنهایی یک بازی بسازید و برای هر قسمت از فعالیت یک کارشناس ندارید، هر یک از مهارت‌های موردنیاز برای تشکیل داد یک بازی اندروید را تا حدودی فرا بگیرید. برای مثال شما می بایست یه خرده با نگارگری و اصول رنگ‌ها و مخلوط آن ها آشنا باشید، یا این که تقویت گویش انگلیسی برای اینکه بتوانید، یک بازی در سطح فی مابین المللی بسازید، نکته مهمی میباشد، البته برای استارت فعالیت ما یحتاج وجود ندارد که مسلما به طور کامل به گویش انگلیسی مسلط باشید و یک شناخت مختصر، کفایت می‌نماید.

این نکته را در لحاظ داشته باشید که تمامی این‌ها برای اولِ عمل میباشد و حتما برای گسترش بازی خویش به مهارت‌های بیشتری نیاز خواهید داشت.

برای ایجاد کرد بازی به کلاس و فراگیری نیاز دارم؟

در هر کاری در حالتی‌که بوسیله شخص دارای تخصص فراگیری مشاهده کنید، از آغاز آن عمل را اصولی خاطر می گیرید و مایحتاج وجود ندارد یک منش را یکسری توشه بروید تا پیچ‌و‌خم آن را حافظه بگیرید.
خصوصیت های فلاتر (flutter)

1-سرعت بالای پیشرفت :

نرم افزار نویسی با استقاده از این کادر ورک این قابلیت و امکان را به شما می‌دهد که کد خویش را سریعاً تغییر‌و تحول داده و این تغییرات را در کمتر از یک ثانیه و سوای تلف کردن وضعیت نرم‌افزار ببینید. بعلاوه کادر ورک فلاتر (flutter) به راحتی در هر ادیتوری قابل انجام است.

2-رابط کاربری منعطف:

قاب ورک فلاتر (flutter) قابلیت در دست گرفتن هر پیکسل از شیت را برای شما مهیا می نماید و می‌توانید پیاده سازی های فردی سازی گردیده ساخت و ساز نمایید.

3-اپلیکیشن های مستقر (Native) برای اندروید و آی وی اس :

با استعمال از این کادر ورک می‌توانید با یک کد شالوده نرم افزار های قابل انجام روی پلت هیبت اندروید و آی وی اس ساخت نمایید. در فیض در طول گسترش صرفه جویی کرده و یوزرها بیشتری را جذب میکنید و مخارج خویش را تا حدی متعددی کاهش می دهید.

قاب ورک فلاتر متن گشوده (Open Source) میباشد و بوسیله موسسات و شروع برنامه های بزرگی مانند علی پدر ، google ads ، enterprise و . … مستعمل میباشد .

فلاتر (flutter) چه شغل می نماید ؟

برای یوزرها : فلاتر (flutter) یک نرم افزار موبایل با یک ظواهر بسیار قشنگ به ارمغان می‌آورد.

برای بسط دهندگان : فلاتر (flutter) مانع ها ورود را برای ساختن اپ های موبایل کاهش می‌دهد . به عبارت دیگر سرعت گسترش نرم افزار را ارتقا و هزینه ها و عدم وضوح های طرح ریزی های گوشی را کاهش می‌دهد.

چه اپ هایی می‌توانیم با فلاتر (flutter) پیاده سازی کنیم ؟

فلاتر (flutter) برای اپلیکیشن های 2D گوشی که میخواهند در هر دو پلت هیبت Android و iOS انجام شوند، باصرفه گردیده است.
 

  • ۰۲/۰۸/۲۸
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی