مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

افزونه چیست؟


افزونه چیست؟
افزونه در اندروید استودیو به معنی پلاگین هایی برای پروژه ی اندروید شما میباشد که شما با به کارگیری آنها امکاناتی که برای کامل شدن پروژه تان نیاز دارید،  طراحی اپلیکیشن در مشهد در چنگ شما قرار خواهد گرفت.

همان دیگر، افزونه ها امکاناتی می‌باشند که تایپ کردن پروژه های اندروید را برای شما تسهیل خواهند کرد. به عنون نمونه افزونه GenyMotion. امروز درین نوشته ی علمی تلاش داریم به کیفیت نصب و افزودن این افزونه در اندروید استودیو اشاره کرده و فرایند آن را قدم به قدم باهم پژوهش کنیم.

افزونه ها عمدتا به دو گروه ی آنلاین و آفلاین به اندروید استودیو اضافه میگردند. آغاز نحوه آفلاین را باهم تحقیق می کنیم:

طرز آفلاین:
آغاز پلاگین متبوع خویش را دانلود کرده و بر روی کامپیوتر خویش ذخیره نمائید. از جمله ما افزونه GenyMotion را دانلود و آن را بصورت آفلاین به اندروید استودیو اضافه کنیم.
بعد از دانلود مراعات میکنید که پسوند فولدر، jar. بوده و اینک خواهیم توانست در اندروید استودیو از آن به کار گیری کنیم.

درحال حاضر اندروید استودیو را گشوده کرده و به بخش File و بعد Settingمی رویم:
آن گاه در ردیف سمت چپ، آیتم ی Plugins را گزینش کرده و در پنجره اکران گردیده، آیتم ی install pluginfrom disk را گزینش فرمایید.
در‌این مرحله بایستی پلاگینی را که از گذشته دانلود کرده را تعیین و برروی آن کلیک کنیم.

همانگونه که می‌بینید، پلاگین GenyMotion به افزونه های ما اضافه گردیده است. بعد از نصب پلاگین ی ما به نوار ابزار اضافه شود.

نکته: تمامی ی پلاگین هایی که ما در اندروید استودیو اضافه می‌کنیم، مانند GenyMotion مطلقا به باکس ابزار اضافه نخواهند شد اما هر یک بسته به نوع کاربردشان در مکان خویش قرار خواهند گرفت.

طرز آنلاین:
(نکته ی اصلی: پیش از اجرای اندروید استودیو و افزودن افزونه به آن، به طبع به یک نرم‌افزار ی تغییر تحول ip متصل گردید تا در مسیر نصب و اضافه افزونه مشکلی نتایج نشود.)

در طرز آنلاین، همچون نحوه آفلاین، آغاز بایستی به نصیب File و بعد از آن Setting رفته و Plugins را تعیین کنیم. در‌این بخش بایستی برروی مورد ی Brows repositories کلیک کنیم.
در پنجره ی اکران داده گردیده، در نوار کاوش اسم افزونه متبوع خویش را تایپ کرده کاوش کرده و آنگاه آن را تعیین نمایید و در نقطه نهایی، بر روی Install جهت نصب افزونه مبادرت فرمائید.
بعد از اینکه نصب افزونه به اتمام رسید، مشاهده می‌کنید که مورد Install به آیتم ی Restart Android Studio تغییر و تحول خواهد کرد. شما بایستی بر روی این آیتم کلیک فرمایید تا اندروید استودیو مجددا فعال سازی گردد و بعد از آن شما می‌توانید از این افزونه استعمال فرمائید.

امیدوارم از قرائت این فراگیری لذت برده باشید. جهت سوال سوالهای در امر این نوشته‌ی علمی، شادمان می شویم با جواب به آنان، به بسط شما دراین مورد امداد ناچیزی کرده باشیم ^.^

آیا عشق مند به یادگیری مباحث اندروید استودیو به طور حرفه‌ای و کاربردی میباشید؟ آیا برای تجارت آنلاین خویش مستلزم اپلیکشن برای آن می‌باشید؟
GenyMotion چیست:
GenyMotion یک اپلیکیشن ی منحصر و منحصربه شخص مشابه سازی اندروید میباشد. به انگیزه سرعت و انعطاف پذیری بالای آن به یکی‌از محبوبترین دستگاه های مشابه سازی برای اندروید بدل گردیده است.

برای هر نرم افزار نویس، آزمایش نرم افزار و رفع نادرست از آن پیش از خروجی پایانی دستور مهمی به حساب آورده می شود. برای این عمل GenyMotion یک ابزار موثر و کاربردی به حساب می‌آید. ما امروز درین نوشته‌علمی تلاش داریم کاربرد GenyMotion ، و همینطور کیفیت اتصال GenyMotion به اندروید استودیو را باهم تحقیق کنیم.

GenyMotion

دانلود GenyMotion:
GenyMotion، دارنده دو ورژن ایگان و صنعتی-تجاری میباشد. درین فراگیری به کیفیت نصب ورژن مجانی می‌پردازیم.

برای دانلود بایستی در وبسایت قانونی GenyMotion نام نویسی نمایید برای این عمل به تارنما www.genymotion.com رفته و طبق تصویر تحت، جهت نام نویسی روی آیتم ی sign in کلیک نمائید:
هنگامی برروی Sign in کلیک می‌کنید با تصویر روبه رو مواجه می‌شوید:
در صورتی‌که تا قبل از این در‌این تارنما نام نویسی نموده اید، برروی آیتم ی Sign in کلیک کنید. ولی در شرایطی که نیاز به ساخت‌و‌ساز اکانت کاربری در‌این تارنما دارید، خصوصیات مراد گردیده را وارد و بر روی مورد ی Create an account کلیک فرمائید.

بعد از آن که نام نویسی کردید، برروی سربرگ Download کلیک نمایید تا GenyMotion برای شما دانلود و فراهم ی نصب باشد.

برای فعال سازی GenyMotion باید اپ مجازی ساز Virtualbox بر روی سیستم شما نصب گردیده باشد. با دقت به‌این نکته ورژن ی متبوع خویش را گزینش فرمایید:

ورژن ی With VirtualBox:

در‌این ورژن همانگونه که از نامش نیز پیداست، به یاروهمدم VirtulBox، GenyMotion نیز نصب شود.

ورژن ی Without VirtualBox:

این ورژن فاقد VirtulBox بوده و صرفا GenyMotion دانلود و نصب شود.

نصب GenyMotion:
نصب GenyMotion شغل بی آلایش ای میباشد و تنها کافی میباشد بعد از اجرای فولدر نصبی در کل فرآیند بر روی مورد Next کلیک نمایید.

بعداز اینکه نصب با توفیق به اتمام رسید، با پیغامی مطابق تشکیل داد یک دستگاه مجازی اندروید رو به رو می شویم که آیتم ی Yes را تعیین میکنیم.

در مرحله آن گاه برای ایجاد کرد دستگاه مجازی، بایستی بر روی Sign in کلیک کرده و ویژگی ها اکانت کاربری خویش را وارد فرمائید.

بعداز ورود به حساب با کلیک بر روی مورد + دستگاه های اندروید متفاوت به همدم اسم و API اکران داده می‌شوند. یک مورد را به دلخواه و بسته به نیاز خویش گزینش کرده و درانتظار می‌مانیم تا دانلود Device به پایان برسد.

با کلیک بر روی دکمه ی Finish نصب دستگاه به نقطه نهایی می‌رسد. حالا به دور و اطراف اساسی برنامه رفته و همان گونه که مشاهده می کنید دستگاه متبوع ما به لیست اضافه گردیده و فراهم ی به کار گیری میباشد.
در حال حاضر عمل دانلود و نصب جنی موشن و دستگاه موردنظرمان به اتمام رسیده و از این آن گاه قادر خواهیم بود جهت اکران خروجی اندروید از آن به کار گیری کنیم. جهت به کار گیری از جنی موشن در اطراف اندروید استودیو، کافیست بر روی آیتم Run کلیک کرده و در آن نصیب بر روی دستگاهی که از روش جنی موشن آن را ساختیم کلیک کنیم و اپلیکیشن را در آن ایفا کنیم.

جهت سوال و همینطور داده ها بیشتر در‌این سوژه، با ما تماس نتایج فرمائید. امیدوارم از قرائت این فراگیری شم رضایت داشته باشید^.^
 

  • ۰۲/۰۸/۲۹
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی