مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


خصوصیت های اساسی و مهم سرور بازی
hardware قوی
همان گونه که گفته شد مهم‌ترین تفاوت فی مابین سرور ساده و سرور بازی در hardware آن‌ها است و hardware یک سرور بازی از نظر پردازنده ، یاد و حافظه موقت بایستی بسیار حاذق و باکیفیت باشد ، به نحوی که معمولا برای بازی هایی با یوزرها بالا از حافظه موقت 64 ، پردازنده های 8 هسته ای بسیار مالامال سرعت و کارکشته و در غایت یاد های یک سری طراحی اپلیکیشن در مشهد  ترابایتی استعمال می نمایند .

سرعت اتصال
همانگونه که گفته شد در یک سرور بازی سرعت اتصال و پاسخگویی به دربین کلاینت و سرور می بایست به شایسته ترین صورت ممکن و پایین 100 میلی ثانیه و در بازی های super realtime مانند بازی های شوتر بایستی این سرعت حتی تحت 50 میلی ثانیه باشد ، زیراکه یوزرها بازی بایستی به نحو احسن و در کمترین مجال ممکن از حادثه ها و عملکردهای بازی باخبر بشوند .

تعداد یوزرها
سرور بازی بایستی به گونه ای باشد که متناسب با بازی شما و یوزرها بازی شما به هر تعداد از یوزرها شما و به طور هم‌زمان در سریع ترین فرصت ممکن جواب بدهد ؛ زیرا شاید بعضی از بازی هارا چشم باشید که در وضیعیتی که تعداد یوزرها به طور همزمان بازی بالا می رود ، سرور مبتلا اختلال گردیده و خود کار وار شما‌را از بازی خارج انداخته و یا این که از شما میخواهد دقایقی دیگر وارد بازی گردید تا تعداد یوزرها بازی کاهش یابد که‌این یک کدام از ایرادات مهم بازی هایی است که از سرور ضعیفی به کارگیری می نمایند .

حفظ در قبال حمله ها DDoS
برای ضمانت حداکثر امنیت برای زیرساخت‌های شما، سرور بایستی دارنده یک سیستم ضد DDoS یاشد. این دستور ضمانت کننده‌ی تداوم خدمت شما در شکل بروز هجوم ها میباشد.
مضمون‌ دیتابیس
مقر داده یا این که دیتابیس تیم ای متشکل از داده‌های ایجاد کرد یافته ای میباشد که در قالبی ذخیره گردیده و به راحتی در دسترس، در دست گرفتن و بروزرسانی میباشد. یک دیتابیس یا این که مقر داده، می تواند دربردارنده یک یا این که یک سری جدول باشد. هر جدول هم قادر است دربردارنده ردیف‌ها و سطرهای مختلفی باشد که داده ها و اطلاعات را به طور متن ، کارکتر ، اعداد ، حروف و … را بصورت سازماندهی گردیده نگه‌ داری می‌نماید.

به صورت خلاصه می اقتدار اعلام کرد دیتابیس ها با هدف ها : دسترسی و دستکاری سریع داده ها و مدیر و به روزرسانی اطلاعات گزینه به کارگیری قرار می‌گیرند .

اجزای تولید کننده ی دیتابیس
hardware : این نصیب وظیفه ی پردازش داده ها را بر ذمه داراست .
نرم‌افزار : برقراری رابطه میان استفاده کننده و دیتابیس .
یوزرها : عده ای که با استعمال از پلتفرم های مختلفی با دیتابیس رابطه برقرار می نمایند .
برنامه نویسان : اشخاصی که در واقع یک دیتابیس را ساخته و طراحی می نمایند .
مدیریت دیتابیس : فردی که یک دیتبایس را رئیس می نماید .
یوزرها پایانی : عده ای که از داده های دیتابیس به کارگیری می نمایند .
اشکال ذخیره سازی داده ها در دیتابیس ها
دیتابیس متنی
دیتابیس عددی
دیتابیس تصویری
اشکال سبک های مقر داده
مقر داده ارتباط‌ای : آن تیم از مقر‌های داده که مبنی بر سبک ارتباط‌ای پیاده سازی و ساخت‌و‌ساز گردیده اند.
مقر داده شی‌گرا : یک سامانه مدیر مقر داده میباشد که در آن داده ها در پوسته شی ءها اکران مییابند، که شبیه به عبارتی شیءهایی میباشد که در نرم افزار‌نویسی شیءگرا به کارگیری می گردند.
مقر داده توزیع‌گردیده : مقر داده توزیع گردیده مقر داده‌ای میباشد که دستگاه‌های ذخیره‌سازی داده به یک پردازنده مشترک متصل نیستند که ممکن میباشد به طور تعدادی رایانه در جای فیزیکی شبیه باشد یا این که در یک کانال‌ای از رایانه‌های به هم متصل توزیع گردیده باشد.
مقر داده NoSQL: توضیحات در پی
مقر داده ابر: یک مقر داده میباشد که به صورت معمول روی بسترهای قابل انعطاف‌افزاری رایانش ابری بومی می شود.
مقر داده عملیاتی : یک خزانه اطلاعاتی والا است که از روش آن همه داده‌های هم اکنون و قبلی یک سازمان جهت جاری ساختن عملیات گزارش‌گیری و ارزیابی در دسترس مدیران قرار می گیرد. مقر داده تحلیلی که بعضا آن را انبار داده می خوانند، نقش مهمی در تصمیم‌گیری مدیران شرکت برای انتخاب یک استراتژی چیره دارااست.
 

  • ۰۲/۰۹/۲۸
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی