مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

نرم افزار چیست ؟

نرم افزار (application) یا این که آن طور که به صورت روزانه طراحی اپلیکیشن در مشهد  به عمل میبریم اَپ (app) نوعی اپ میباشد که میتواند بر روی رایانه، تبلت، موبایل هوشمند یا این که بقیه دستگاه های الکترونیکی نصب و جاری ساختن گردد. به نرم افزار ها «اپلیکیشن کاربردی» یا این که «برنامه کاربردی» هم گفته میگردد.

شاید در واکنش نخستین با این پرسش که نرم افزار چیست بدین اندیشه کرده باشید که آن هم قابل انعطاف افزاری مثل بقیه قابل انعطاف افزارها میباشد البته این طور وجود ندارد. نرم افزار با قابل انعطاف افزارهایی مثل اپلیکیشن سیستم دلیل کامپیوترها و لهجه های نرم‌افزار نویسی از قبیل html یا این که php گوناگون میباشد.

مراد از نرم افزار به عبارتی اَپ هایی میباشد که معمولا در گوشی یا این که در کامپیوتر به کار گیری میگردد. نرم افزار اکثر اوقات برای عملکردهای خاص و محصور ساخته می‌شوند.

مثلا گونه های نرم افزار های فروش کتاب مثل فیدیبو، کتابراه یا این که طاقچه به شما قابلیت خرید و دانلود کتاب الکترونیک یا این که کتاب صوتی را می‌دهند البته نمی توانید از روش آن‌ها کیف یا این که کفش بخرید. این نرم افزار ها به یک درگاه پرداخت اینترنتی مثل زرین پال متصل می‌باشند که قابلیت تراکنش مالی و خرید را آماده می نمایند.

  • ۰۲/۱۲/۱۴
  • دیزاین اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی